luni, 13 august 2012

Ziua no.9

How you hope your future will be like?

Desi am mai scris despre asta in postarea "Ziua no.2" as putea sa dezvolt totusi putin aici...
Pai am 24 de ani si 4 luni... viitorul pentru mine incepe de...maine sau nu mai degraba viitorul incepe din secunda urmatoare. Am invatat in tot acest timp ca lucrurile in viata sunt relative si ca planurile de viitor nu sunt decat niste prostii caci oricum lucrurile se intampla asa cum trebuie sa se intample...Precum am spus...daca planurile se indeplinesc totul este de fapt o simpla coincidenta.
Ar fi imposibil sa spun ca nu am dorinte sau teluri. Imi doresc un viitor luminos. Imi doresc sanatate, fericire alaturi de cei dragi...
In urmatorul an vreau sa-mi termin masterul cu bine si sa acumulez experienta de lucru; vara viitoare vreau sa merg in vacanta in Grecia sau orice alta tara cu litoral frumos.
In urmatorii doi ani vreau sa fiu ceruta de sotie...si vreau sa plec...
In urmatorii trei ani vreau sa ma marit...
In urmatorii patru ani vreau sa am un copil...
Si cred ca dorintele se opresc deocamdata aici...
Nu vreau totusi sa cred ca va fi precum am spus mai sus...Lucrurile se pot schimba intre timp. Vreau totusi sa nu ma mai gandesc la alte timpuri si sa-mi traiesc frumos prezentul. Daca prezentul este minunat sansele cresc ca viitorul sa fie la fel, si in acest fel sa fie si trecutul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment