luni, 27 august 2012

Ziua no.21

One of your favorite shows.

Aceasta cerinta se refera oare la show-urile de televiziune sau...
Pai daca vine vorba de televiziune imi place orice stire mondena, orice emisiune de lifestyle, si multe din documentarele de pe Discovery.
Daca vine vorba de show in general imi place extraordinar de mult sa merg la concerte in aer liber. Basul care vibreaza sufletul si energia celor din jur imi revitalizeaza mintea, trupul si sufletul.
Imi mai plac show-urile dansatoarelor la bara...Ma excita la nebunie sa vad femei cum danseaza lasciv si isi freaca diferite parti ale corpului de recele metalului...Am incercat si eu o data (doar de proba, fara spectatori) si este realmente imbatator sentimentul pe care o bara ti-l da cand te invarte nebuneste...
Imi place sa fac show...

3 comentarii:

comment