luni, 13 august 2012

Ziua no.10

Discuss your first love and first kiss.

Primul meu sarut a fost undeva pe la 12 ani si cred ca este unul dintre lucrurile pe care le regret cel mai mult. Nu era nici momentul, nici locul si nici persoana potrivita pentru acest lucru...Asadar nu vreau sa intru in amanunte...Prietenii stiu de ce!!!
Prima mea iubire a fost la 15 ani jumatate. Eram la sfarsitul clasei a 8-a cand l-am cunoscut pe fratele mai mare a unui coleg de clasa. Eu cu o colega am mers la el acasa pentru a cauta pe internet rezultatele la capacitate. Cand am strans mana cu el pentru a face cunostinta am simtit pentru prima data fluturasii dulci ai iubirii. Eram mica, naiva dar era poate cel mai minunat lucru care mi s-a intamplat pana atunci. Au urmat intalniri, plimbari sub clar de luna, cadouri dragute...Ma indragostisem de el...iubeam pentru prima oara (desi daca ar fi sa definesc acum termenul "iubire" nu pot spune acelasi lucru). Au urmat intalnirile la el, unde am descoperit (prin masturbare reciproca) pentru prima data orgasmul alaturi de un barbat (caci deja stiam ce e...). Intr-o zi de toamna (5 octombrie) m-a condus la un apartament din blocul in care locuia. Covor de trandafiri, drum luminat de lumanari, un pat imens, muzica in surdina, si o felicitare cu un trandafir ce ma asteptau in pat. Ne-am dezbracat timizi, ne-am sarutat indelung si inevitabilul s-a produs. Eram atat de speriata...ma durea si sangeram...dar el m-a inteles si mi-a fost alaturi... Sunt fericita acum pentru simplul motiv ca prima data a fost frumos...Il iubeam, ma iubea, decorul era minunat. Singurul lucru pe care il regret este acela ca s-a intamplat (parca) prea devreme... Totusi sunt multumita...Am auzit povesti cutremuratoare de la fete care si-au pierdut virginitatea prin te miri ce bude infecte, la chefuri de apartament, beti crita...
Ne-am despartit din prostie pe 12 aprilie...adica exact de ziua mea. Imi parea rau pentru parintii lui pe care incepusem sa-i indragesc...imi parea rau pentru fratele lui, pentru el...pentru noi.
Au fost 8 luni frumoase. A doua zi mi-a cerut inapoi toate cadourile de la el...i le-am dat promitandu-mi ca nu am sa mai iubesc vreodata vreun barbat si crezand ca totul se termina acolo...
...dar acolo a inceput de fapt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment