joi, 23 august 2012

Ziua no.17

Your highs and lows of this past year.

Highs:
- Am absolvit facultatea cu media cea mai mare fiind sefa de promotie;
- Am intrat la buget la masterul mult dorit de Terapie Intensiva la Cluj-Napoca;
- M-am mutat cu iubitul meu in chirie la Cluj-Napoca, decizie pe care o consider una dintre cele mai bune;
- M-am perfectionat in gatit: am facut ciorba de burta, cozonaci, sarmale si mi-au iesit minunat;
- Am cunoscut-o personal pe Laura Andresan;
- M-am fotografiat cu (aproape) toti cantaretii renumiti din tara;
- Am participat la prima Conferinta orala, unde am prezentat o lucrare;
- Am reusit sa sarbatoresc impreuna cu iubitul meu sase ani de relatie;
- Am devenit mai responsabila, mai ordonata;
- Am luat examenul pentru un post de asistent medical pe Terapie Intensiva; acum lucrez la Institutul Regional de Gastrologie si Hepatologie Cluj-Napoca.

Lows:
- Nu am reusit sa slabesc asa cum mi-am propus;
- Nu am reusit sa ma las de fumat;
- Nu mi-am dat licenta la a doua facultate (psihologie la Spiru Haret);
- Nu am citit atat cat mi-as fi dorit;
- Nu am calatorit atat cat mi-as fi dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment