sâmbătă, 11 august 2012

Ziua no. 8

A moment you felt the most satisfied with your life.

Ar fi multe intamplarile care m-au facut sa fiu fericita dar nu cred ca a existat pana acum acel moment care sa ma copleseasca...Cred ca nasterea copilului meu va fi unul dintre cele mai frumoase intamplari a vietii mele, moment care probabil am sa-l descriu cel mai cel...
Imi place sa gust fericirea in doze mici...si des. Fericirea e un drog, care determina secretia de endorfine care sunt  neurotransmitatori, ca si dopamina si serotonina, cu efect antialgic.
Iata momentele de fericire pe care le savurez de fiecare data ca un elixir dulce:
- de fiecare data cand ma alinta iubitul, inclusiv la fiecare orgasm;
- de fiecare data cand am rezultate bune...si acum tin minte primul 10 la TIB sau 10 la Gineco...Atunci am plans de fericire si am simtit momentul incredibil de intens;
- de fiecare data cand o sun pe mama si-mi spune ca acasa toate sunt bune si frumoase;
- de fiecare data cand imi fac prieteni buni si cand rad alaturi de ei;
- de fiecare data cand mananc inghetata...
Si dah sunt multe momentele...
Cineva mi-a spus ca fericirea nu trebuie asteptata de la altcineva...Fericirea vine din tine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment