joi, 16 august 2012

Ziua no.12

Bullet you whole day 

Care zi? Pai nu stiu ce zi sa aleg avand in vedere ca sunt in urma cu postarile...Ieri...a fost zi de sarbatoare, asadar o descriu pe aceasta:

  • La 9 jumatate m-am trezit;
  • La 10 am fost la biserica;
  • Pana la 11 jumatate cand am ajuns acasa; al meu era deja trezit;
  • Am luat micul dejun impreuna;
  • Ne-am imbracat si am mers la cumparaturi;
  • Am revenit acasa ca sa lasam cumparaturile si apoi am mers la mall pentru o...plimbare;
  • Mi-am achizitionat niste ghetute superbe de la Zara (la super reducere) si am servit o prajitura cu crema de branza si visine (incalcand drastic regulile dietei) ;
  • Am ajuns acasa si mi-am facut mani-pedi timp in care al meu s-a dus la un client;
  • Am facut putina ordine prin casa, am facut baie si apoi....patul;
  • Am facut dragoste si apoi ne-am uitat pana mai tarziu la televizor.
La prima vedere poate pare plictisitoare ziua de ieri dar eu nu pot sa spun decat ca a fost superba...Pentru ca fiecare zi petrecuta alaturi de el este minunata...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment