miercuri, 29 septembrie 2010

Penis normal sau...

Indiferent daca relatia dintre doi parteneri este hetero- sau homosexuala, nici o activitate sexuala nu poate fi considerata pe deplin satisfacuta daca nu are loc penetrarea.Asadar indiferent daca sexul este intre un barbat si o femeie,doi barbati sau doua femei,mereu va fi nevoie de un penis,fie el natural sau...artificial.Ce se intampla insa atunci cand acesta exista dar...nu e tocmai cel potrivit?Pe ce criterii poti cataloga un penis ca fiind normal sau...anormal?Fie ca este vorma de marime sau culoare, cu par sau fara, drept sau...stramb, neted sau cu striatii, fiecare penis este unic in felul sau...
Personal am fost pusa sa refuz de doua ori un barbat,si asta dupa ce am vazut penisul...Impinsa poate de naivitatea specifica varstei de atunci,sau de necunoastere, efectiv mi-am incheiat fermoarul, m-am incaltat si am plecat.
Hirsutis papillaris genitalis.
Sunt formatiuni cupuliforme (ca gamaliile de ac) prezente la un numar mare de barbati si nu prezinta semnificatie patologica (nu reprezinta o boala).De aceea nici nu necesita tratament. Daca totusi devin suparatoare din punct de vedere estetic, se poate apela la cauterizare sau laser, sub anestezie locala. Nu trebuie confundate cu verucile genitale (negi genitali).Papulele perlate sunt deseori gresit interpretate ca fiind negi genitali chiar si de catre medici; in realitate ele reprezinta un aspect normal al penisului, intrucat sunt intalnite intr-un procent de pana la 50% dintre barbatii altfel normali. Papulele perlate sunt mici proeminente albe-rozalii dispuse pe unul sau mai multe randuri la nivelul coronei glandului sau la santului balanopreputial. Uneoripoate exista o oarecare senzatie suparatoare la nivel de papule perlate, fara ca acest lucru sa insemne neaparat ca local ar avea loc un proces inflamator sau cancerigen. Trebuie specificat ca prezenta de papule perlate NU nu echivaleaza cu existenta unor boli venerice in niciun fel- ele apar si la barbati care nu au avut contacte sexuale de vreun fel.
Am intalnit asa ceva,nu l-am refuzat desi apoi l-am trimis la medic.
Boala Peyronie

Este o afectiune genitala masculina ce consta in curbarea anormala a penisului data de o cicatrice a tesutului erectil. Deoarece aceasta cicatrice previne indreptarea penisului, curbarea acestuia este mai evidenta in timpul erectiei. Curbarea poate fi atat de severa incat impiedica penetrarea in timpul actului sexual.
Am intalnit asa ceva si...l-am refuzat!
Bilele din silicon in penis
Bile sau alte materiale introduse sub pielita ce inveleste penisul,fac din acesta ceva extrem de scarbos dupa parerea mea.Acest obicei il au puscariasii.
Desi barbatul cu pricina mi-a explicat ca intensifica placerea,mie tot un penis bubos mi se parea...Prin urmare mi-am luat jucariile si am plecat.
Penis prea mic
Unii barbati se plang de marime iar altii se multumesc cu ce au.Ce poti face ca femeie,daca intalnesti un astfel de barbat si in pat ai surpriza ca...atat poate?Bagi un deget pe langa...sau il lasi sa-si faca treaba in timp ce te uiti la televizor...ca oricum nu te va deranja cu nimic...(acum evident ca glumesc).
Am intalnit asa ceva si nu l-am refuzat.
Penis prea mare
Ca barbat cred ca te simti bine sa te stii detinatorul unei asemenea podoabe...Dar cum am spus si in postarea anterioara...nu marimea conteaza...Un penis mare doare...si doare intr-atat de tare incat te gandesti doar ca ar fi bine sa se termine o data...
Am intalnit asa ceva si nu l-am refuzat...desi ar fi trebuit sa o fac.Am ramas socata de marime penisului,penis care m-a facut sa gem...dar nu de placere si de durere...
UPDATE:
Penis circumscris
Penisul circumscris are avantajele si dezavantajele lui. Plusul il reprezinta faptul ca este"mai usor de intretinut" si prin urmare mai mareu curat; in plus pare mai mare...Minusul il reprezinta faptul ca excitatia lui e diminuata, si prin urmare actul sexual dureaza mai mult (pentru unii poate fi si asta un plus).
Am intalnit asa ceva si nu l-am refuzat.
Nu vreau sa clasific penisul...Unul mediu, drept, simplu ca al iubitului meu e bun. Nu as accepta nici acum ce nu am acceptat in trecut, din cauza unor principii personale. Cei care au insa ce nu vreau eu sa am nu ar trebui sa se simta complexati. Daca ofera orgasm partenerei atunci este cel mai bun...









Un comentariu:

  1. Eu am striatii pe intreaga piele a penisului, dar nu pe cap cum ai prezentat tu in poza, ma bucur ca am gasit pe cineva care este la curent cu subiectul. Nu am nici o problema cu faptul ca am asa ceva, din contra, am inteles de la partenera ca excita mai tare. Multumesc

    RăspundețiȘtergere

comment