sâmbătă, 4 decembrie 2010

Tunsori pubiene























Consider ca zona intima este atat de importanta ca orice alta parte a corpului nostru, motiv pentru care trebuie tratata ca atare, zic eu, poate si cu mai mult interes. Daca aceasta zona este neglijata apar automat sentimente de repugna pentru sine, si scaderea marcanta a increderii in propria persoana, ceea ce se ma manifesta si pe alte planuri: profesional, social.
Mai ales o femeie, trebuie sa fie intotdeuna ingrijita. Pe langa dusul din fiecare zi, parul aranjat, make-up-ul aplicat, trebuie sa tina cont si de igiena intima. Zona genitala nu se curata cu gel de dus sau sapun,pentru ca acestea contin detergenti ce ar putea dezechilibra flora vaginala. Gelul de igiena intima, mai ales cel cumparat din farmacii este solutia pentru igiena genitala...Ce ne facem insa cu parul. Pilozitatea din aceasta zona este mai accentuata din motive fiziologice, tocmai pentru a proteja vaginul de bacteriile saprofite ce traiesc pe suprafata pielii in mod normal, de transpiratie sau alti "daunatori" care ar putea periclita sanatatea vaginului. Azi insa nu se mai pune problema chiar asa...dusul zilnic, igiena intima corespunzatoare si folosirea prezervativului la fiecare contact sexual fereste zona genitala de infectie, ceea ce ar face ca parul pubian sa fie de prisos.
Unii aleg "zero" sau "piele de bebelus". Altii aleg fel de fel de frizuri pubiene, care au si menirea de a surprinde placut partenerul...Noi ce alegem si cum le obtinem?
In prima figura sunt tunsori pubiene feminine. Patrat, triunghi sau inimioara toate sunt frumoase...dar greu de obtinut. Sfatul meu este sa apelezi la o cosmeticiana, care cu siguranta are experienta in asa ceva. Daca nu suporti epilatul cu ceara, poti incerca singura acasa cu aparatul de ras. In comert se gasesc tot felul de instrumente pentru tunsori pubiene astfel tot ce ramana sa ai este...multa rabdare. Inainte sa indepartezi parul cu lama tunde-l, daca este suficient de mare, apoi imagineaza-ti cat de mare vrei sa fie modelul. Sfatul meu este sa-ti faci un sablon din carton pe care il fixezi cu putina banda adeziva si lucrezi...pe langa el. Eu personal nu m-am complicat niciodata cu fel de fel de modele. Am ales ori "zero" ori dunga a la Hitler...
Cand vine vorba de barbati este, din cate am inteles mai dificil...Ei trebuie sa elimine si pilozitatea de pe penis si scrot, zone tare sensibile, care necesita multa rabdare. In orice caz barbatii ce apeleaza la tunsri pubiene mi se par foarte sexy. Din imaginea de mai sus mie imi plac cel mai mult cele de pe randul doi. In comert exista lame de ras care au pe spate o lama cu care barbatii isi mai fac perciunii...Cred ca ar fi foarte utila pentru perfectionarea tunsorilor.
Mai multe despre epilarea inghinala si pubiana gasiti aici.
Voi cum va ingrijiti zona genitala?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment