luni, 13 decembrie 2010

10 intrebari despre mine

Sunt foarte incantata de faptul ca blogul meu este citit...Multi ajung sa-l citeasca din intamplare, cautand pe google despre subiectul care ii intereseaza. Si ajungand aici toti se intreaba care este autoarea, si cum este ea de fapt... Va ofer oportunitatea de a afla in randurile ce urmeaza:
1) Cum ma numesc si cu ce ma ocup?
R.: Ma numesc Isabella si sunt studenta in ultimul an la Medicina, specializarea Asistenta Medicala, si in anul doi la psihologie. Am ales aceste doua facultati tocmai pentru a intelege omul ca fiinta bio-psiho-socio-culturala.
2) Ce proiecte am pentru viitor?
R.:
Vreau sa fac un master in asistenta medicala si ulterior unul in psihologie, obligatoriu unul in sexologie. Vreau sa promovez sanatatea, si mai ales cea sexuala, motiv pentru care ma pregatesc intens pentru asta. A avea niste cunostiinte corecte si a le si impartasi cu ceilalti, intr-un mod in care sa nu ating valorile nimanui, este mai greu decat pare. Mi-ar placea chiar sa predau sexologia in scoli.
3) Multi sunt curiosi sa afle informatii personale despre mine...Pot spune ca:
R.: Mi-am inceput viata sexuala intr-o zi de 5 octombrie, in 2003. Sunt fericita ca sunt printre putinele fete care pot zice ca au avut o prima experienta extraordinara. Dupa un timp am regretat ca m-am prea grabit, dar sunt fericita ca sunt sanatoasa. Exista posibilitatea sa fiu aspru judecata pentru asta, si recunosc...am fost. Dar am avut grija ca mereu sa folosesc prezervativul si astfel m-am ferit si de boli, si de sarcini nedorite. Recunosc ca am avut de cateva ori probleme, si ca orice fata am avut candidoza sau trichomoniaza, dar nu cred ca au fost contactate dupa un raport sexual. Merg la ginecolog anual, facandu-mi cadou de ziua mea o astfel de consultatie. Consider ca asa ar trebui sa faca toate fetele,iar ziua de nastere sa fie un motiv bun pentru a vizita medicul, tocmai pentru ca niciuna nu uita cand...mai imbatraneste cu un an.
4) Ce ritualuri de frumusete practic?
R.:
Igiena este pentru mine esentiala. Am avut colege care au fost surprinse de altii ca miros, fapt ce a starnit in mine pe langa amuzament si acea frica, ca mie sa nu mi se intample niciodata. Tocmai de aceea dusul zilnic e sfant. Indepartez cat mai des pilozitatea de prisos, folosesc deodorante, creme etc. Nu ies din casa fara sa ma machez. Imbracamintea curata este de asemenea un amanunt pretios...prin urmare ritualul meu de frumusete pleaca de la igiena.
5) Ce secrete am in ceea ce priveste relatia mea?
R.:
Sunt femeie, si sunt ca oricare alta...Prin urmare sunt cicalitoare ca oricare alta si am ca fiecare piticii mei. Sa nu-si imagineze nimeni ca, daca scriu despre sex, sunt nimfomana si fac asta in fiecare zi. Nu asta este secretul...Barbatul trebuie lasat sa se mai si autodescopere, si nu sunt niciodata geloasa sa stiu ca partenerul meu se simte bine si...fara mine. Sexul nu trebuie oferit cantitativ-mult ci mai degraba calitativ-bine. Nu degeaba promovez sexul bun si sanatos; de doua-trei ori pe saptamana si sa-l ti minte este mai bine decat zilnic si monoton. Secretul este deci evitarea monotoniei. In plus comunicarea este deosebit de importanta, si pe langa iubit barbatul de langa mine mi-e prieten...si asta e cel mai important.
6) Cum il surprind?
R.:
Divers. Incepand de la lenjerie cu dantela rosie pana la un nou fel de mancare. Suntem amandoi niste gurmanzi, asadar mai degraba ne place sa ne contemplam gatind decat dansand lasciv intr-o lenjerie sexy. Doar un sort de bucatarie, pentru noi face mai mult decat cea mai fina dantela din lume...
7) Care au fost cele mai neobisnuite locuri in care am facut sex?
R.: Mi s-au parut neobisnuite atunci...dar acum nici un loc nu mi se mai pare neobisnuit.
8) Ce fantezii sexuale am?
R.: Majoritatea mi le si pun in practica. Recunosc ca sunt unele pe care nu am avut ocazia sa le si fac...Sexul in lift ramane pentru amandoi un scenariu de film.
9) Si sunt gata sa ma "asez" la casa mea?
R.: Si eu si prietenul meu ne-am trait viata in fel si chip inainte de a ne cunoaste. Acum consider ca sunt pregatita sa stau cu picioarele pe pamant si sa incep sa cladesc incet incet ceva al meu...numit familie. Constientizez ca imi va fi greu,dar dorinta este atat de mare incat va indeparta orice teama.
10) Intrebari de la cititori...
R.:
a) Ce culoare are parul meu pubian? Dragul meu cititor,care ai insistat atat de mult cu aceasta intrebare...Ti-am tot raspuns ca nu este relevant sa stii asta, dar insistenta ta m-a facut sa-ti raspund in cele din urma: afla ca in afara de persoanele care sufera de albinism si care au pana si genele albe, si in afara de femeile roscovane,care au pana si mustata roscata, afla ca toate femeile,indiferent daca sunt blonde, roscate sau brunete au parul pubian de culoare neagra.
b) Ce dimensiune are penisul prietenului meu? In toti acesti ani am avut de facut altceva cand penisul lui era in erectie,decat sa i-l masor...Niciodata nu m-a interesat acest aspect,din moment ce el imi ofera in asternuturi ceea ce fiecare isi doreste...orgasmul.
c) Am facut vreodata sex cu o femeie? Nu dar mi-as dori...
d) Dar cu doi barbati? Nu...

Va multumesc ca-mi cititi blogul. Daca aveti intrebari le astept pe mail, la adresa publicata in dreapta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment