sâmbătă, 18 decembrie 2010

Cel mai sexy Craciun...

De ceva timp ma gandesc ca vine Craciunul si nu stiu ce cadouri sa fac celor apropiati...Si am in cap o fantezie pe care vreau sa o pun in practica procurandu-mi toate cadourile de aici. Si chiar daca nu am sa imi permit asta din punct de vedere financiar, tot am sa fac o fapta buna si promit ca anul acesta tuturor cunoscutilor mei am sa le ofer un prezervativ. Ideea vine bineinteles de la profa, care intr-un mod foarte dragut, m-a determinat sa iau initiativa si sa promovez si practic sexul bun si sanatos...
Vin sarbatorile,si deci vine o perioada care ne lasa sa ne desprindem de cotidianul monoton si obositor. In tot acest timp trebuie sa fim alaturi de familie, de persoana iubita, si sa lasam la o parte toate problemele si necazurile. O masa imbelsugata langa toti cei dragi, savurand un vin fiert cu scortisoara si ascultand colinde este,fara dar si poate,cel mai minunat mod cu putinta de a sarbatori...Iar noaptea dupa toate acestea se dovedeste a fi...alba...
Cum ne pregatim pentru sarbatorile de iarna?
In primul rand uitam toate grijile, treburile de la servici, gandurile urate...
Incepem prin a face curatenie: in casa, in dulapuri, in ganduri...Si este momentul sa aruncam sau sa donam orice ce nu mai este de folos...Ce este mai minunat decat a oferi celor nevoiasi ceea ce noua nu ne mai este folositor: o jucarie, un articol de imbracaminte...orice.
Anul acesta vreau ca sarbatorile sa fie...sexy...Imi doresc cel mai sexy Craciun...
Si pentru asta ma pregatesc in cel mai constincios mod cu putinta. Imi onorez rezervarile la cosmetica,manichiura si coafor, pentru a-mi oferi un cadou mie personal, bucurandu-i in acelasi timp si pe altii. Am inceput sa invat colinde pentru ca vreau sa imprastii spiritul sarbatorilor tuturor celor ce ma vor asculta. Mi-am achizitionat deja un outfit pentru ziua de 25...Per ansamblu sunt super pregatita sa sarbatoresc impreuna cu toti ai mei Nasterea Domnului.
Ceea ce insa vreau sa fac si nu am mai facut pana acum este...sa ma transform intr-o sexy Craciunita...Si vreau sa ofer tuturor cunoscutilor mei cate un cadou sexy...UN PREZERVATIV! Si nu nu mi se pare deloc banal...este ceva simbolic dar care...simbolizeaza multe!!!Incurajez, chiar si in vacanta, sexul bun si sanatos!!
Asadar toti cei care isi doresc un prezervativ imi pot trimite mail cu nume, prenume, adresa cu specificarea localitatii si a judetului, codul postal si numarul de telefon si se vor alege cu un cadou sexy din partea mea!

Proiect promovat de Laura Andresan si profadesex.com.

4 comentarii:

  1. Buna Issa , te rog frumos , daca vrei , spune-i Laurei Andresan ca nu pot sa-i mai accesez blogul:( , imi da eroare la pagina :((. Am trimis e-mail la adresa indicata de ea pe facebook la sectiunea ,,contact" , dar nu am primit niciun raspuns :(.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sa incerc sa te ajut dar nu promit ca voi reusi... De la mine de pe blog ai incercat sa intri? Cine stie poate o data ai comentat ceva ce nu trebuie(ca iti este caracteristic)si te-a blocat ea...Eu am sa incerc oricum...
    cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ce a zis Laura:
    laura- sa mai incerce, mai dureaza un pic pana se propaga de tot…. nu tine de noi ci de CLICK NET, de RDS, s.a.m.d merci ca m-ai anuntat, sa ma tineti la curent

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de ajutor :). Am dat click si de la tine de pe blog la link-ul blogului Laurei si tot n-a mers .

    RăspundețiȘtergere

comment