marți, 28 decembrie 2010

2 ani...La Mulţi Ani dragul meu!!!

Din iunie 2010 si pana in prezent s-a accesat blogul http://www.isaxx-cusidespre.blogspot.com/ de 18.564 ori motiv pentru care va multumesc!!! Discutand cu cititorii, am ajuns la concluzia ca fac ceva frumos, ceva util, din care se poate invata...Stiu ca din sfaturile mele au fost puse si in aplicare cateva...iar asta ma extaziaza. Nu castig nimic financiar, dar ma implineste de fiecare data cand vizualizez statisticile...
Blogul meu azi implineste doi anisori...Citind blogul de la inceputurile lui,imi dau seama cat am putut sa ma maturizez in tot acest timp, cat am putut sa ma formez ca si femeie, si ce eforturi treabuie sa faca un om pentru a fi un partener ideal, aproape perfect. Nu am sa ating niciodata apogeul cunostintelor in ceea ce priveste sexul...mereu voi avea ce invata...Si invat o data cu voi...Multe cunsotinte le-am acumulat postand pe blog. Nu stiam de "swing" sau "BDMS" dar documentandu-ma si scriind despre ele iata ca acum le stiu...
Statistica acestui an (din iunie 2010) declara postarea "Penis normal sau..." ca fiind cea mai interesanta avand 2130 de accesari...Cele mai multe vizite pe blog sunt din partea google.ro, google.com, profadesex.com, sclavpentrufemei.blogspot.com si facebook.com. Cei mai multi cititori sunt evident din Romania 15.641, urmata de SUA cu 540, Republica Moldova 423, Italia 414 si Spania cu 179. Publicarea acestei statistici este evident si un motiv de lauda...ca doar imi permit...de ziua lui...
Anul acesta am publicat 217 postari...cu teme diverse...Al treilea an al blogului meu vreau sa fie dedicat viitoarelor mamici...si sa scriu despre ce inseamna o sarcina si cum trebuie tratata ea,cat mai detaliat posibil. De asemenea vreau sa descriu patologii ceva mai complicate ale sanului, colului uterin si ale endometrului subiecte prea putin detaliate pe site-urile de specialitate.
Multumesc inca o data celor ce citesc cu si despre...sex!
La Multi Ani dragul meu...


3 comentarii:

  1. la multi ani! si inca multe postari de-acum incolo! la fel de interesante.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, si-un an mai bun!

    Gabi

    RăspundețiȘtergere
  3. La mai maaaaaaaaaaaaaare!!!! Multa activitate draga mea si multa ispiratie sa ai. Love u

    RăspundețiȘtergere

comment