joi, 16 august 2012

Ziua no.13

Somewhere you'd like to move or visit.

Pana acum am vizitat Portugalia si Spania, locuri care mi-au placut enorm, indeosebi pentru ca sunt tari latine. Spania (Barcelona) mi-a ramas in suflet si prin urmare acesta este locul unde mi-ar placea sa ma stabilesc la un moment dat (insa nu definitiv).
Mi-ar placea din suflet sa am posibilitatea sa vizitez propria tara, pentru ca atat cat mi-a fost dat sa vad, tara noastra este realmente minunata...Pacat insa de (unii) locuitori de-ai ei care nu ne-o uratesc dar ne fac, pe cei care vrem valoare, sa ne indepartam de ea...Eu imi doresc ca indiferent unde voi ajunge vreodata sa ma intorc in Romania...Aici ma simt realmente in largul meu.
Mi-ar placea sa vizitez, dar doar in regim de vacanta, India, China, Japonia, Brazilia, Statele Unite ale Americii (Las Vegas, New York).
Imi doresc sa ajung in Suedia la nasul meu de botez.
Mi-ar placea sa profesez o perioada in Anglia, de preferat in capitala...
Vreau sa vad Parisul alaturi de iubitul meu...

Nu cred ca am prea multe pretentii...Sunt doar dorinte care poate la un moment dat mi se vor implini...Apropo de dorinte...Anul trecut pe vremea asta imi doream nespus sa vad oceanul...Anul acesta dorinta mi s-a implinit vizitand Porto si Lisabona...Nici daca planuiam dorinta nu mi se implinea...S-a indeplinit de la sine, cu ocazia unui schimb de experienta cu facultatea...
Imi place sa zbor cu avionul la nebunie...asadar nu voi rata nici o ocazie sa o fac...
Cu siguranta la pensie (sau pana atunci) o sa am ocazia sa bifez pe lista toate cele descrise mai sus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment