joi, 9 august 2012

Ziua no.6

Write 30 interesting facts about yourself.

Foarte dificila aceasta provocare...Nu cred ca pot enumera atatea lucruri interesante despre mine...
1. Cand eram mica nu-mi placea numele meu. Vroiam sa ma cheme Andreea. Acum imi ador numele pentru ca ma...caracterizeaza.
2. Desi am (doar) 24 de ani mi-e foarte frica de batranete. Tocmai de aceea am inceput deja cu remedii antiaging.
3. Sunt super complexata de faptul ca sunt supraponderala.
4. Sunt (insa) o gurmanda...
5. ...pentru ca imi place la nebunie sa gatesc.
6. Imi place sa fiu inconjurata de oameni.
7. Imi place sa iubesc, sa ma impac bine cu toata lumea (desi constientizez ca asta e imposibil).
8. Sunt intr-o relatie de sase ani.
9. Imi iubesc jumatatea si mi-l doresc ca sot si tata al copilului meu.
10. Imi doresc doar un copil si daca ar fii posibil sa fie fata ar fi minunat.
11. Imi iubesc parintii desi cand eram mica nu credeam ca voi zice vreodata asta din tot sufletul.
12. Am avut o copilarie minunata.
13. Am o surioara minunata pe care o iubesc la infinit.
14. Nu-mi cunosc (inca) stilul vestimentar dar lumea ma lauda deseori.
15. Pictez, am facut Scoala Populara de Arte, dar nu ma consider un artist.
16. Anna Lesko m-a inspirat o perioada.
17. Sustin sexul bun si sanatos. Lucrarea mea de licenta s-a numit "Boli cu transmitere sexuala", si a continut un studiu despre nivelul de cunostinte sexuale a tinerilor liceeani.
18. Imi place Laura Andresan pe care o iubesc pentru omul care se ascunde in spatele atator prejudecati.
19. Am iubit cativa barbati pana acum, dar fiecare varsta ofera o perceptie diferita a acestui sentiment. Acum sunt convinsa ca iubesc cu adevarat.
20. Sunt ambitioasa si de obicei nu ma las pana nu reusesc ceea ce imi propun.
21. Sunt incapatanata si foarte greu imi schimb parerea...
22. Iert dar nu uit. Iert si ma fac ca uit...
23. Am cautat toata viata o prietena...In ultimul timp nu am mai cautat-o si a venit ea la mine...Te iubesc Adriana.
24. Imi place ordinea si curatenia.
25. Imi place sexul.
26. Imi place sa fumez. Desi imi doresc sa ma las si am avut cateva tentative...nu am reusit.
27. Vreau sa lucrez in strainatate.
28. Imi doresc sa fac si altceva in afara de asistenta medicala. Mi-as dori sa am propriul salon de infrumusetare.
29. Imi pace sa calatoresc si sa zbor cu avionul (la nebunie). Imi place apa si sa vizionez filmul.
30. Ador sa fiu independenta.

Cele 30 de lucruri despre mine (desi initial mi se pareau foarte multe), le-am scris dintr-o rasuflare, fara sa am vreo ezitare, fara sa ma impotmolesc...Deci ceea ce am scris mai sus este cat se poate de autentic...este cat se poate de...eu!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment