luni, 14 aprilie 2014

Irecuperabil

Azi noapte pe la 3, ma foiam in pat neputand dormi. Mi-era ba prea cald, ba prea frig, ba prea incomod. Ma gandeam la G. si la faptul ca aveam la el, in casa parinteasca, un album foto cu noi doi, chiar de la inceputuri. M-am intrebat oare ce a facut cu el, pentru ca mi-ar fi placut sa intru in posesia acelor poze. Ma gandeam ca l-am gasit dupa atata timp pe Edu, medicul din Spania cu care am avut o aventura. I-am vizualizat CV-ul profesional si am ramas de-a dreptul uluita de performantele sale. Se dovedeste a fi unul dintre cei mai buni cardiologi din Barcelona, ceea ce pe mine ma face sa fiu realmente mandra ca a fost al meu. Am cunoscut online un alt spaniol, care s-a indragostit de mine la prima vedere. Mi-a propus sa merg acolo, sa ne cunoastem, ca plateste el, numai sa merg...Nu am incredere in astfel de oameni, dar ii nutresc dorintele, pentru ca niciodata nu stii unde te poate duce viata. M-am gandit la M.(acel M din vremuri de demult), care nu a mai dat nici un semn de viata, decat cu ocazia zilei mele de nastere, cand mi-a urat toate cele bune si mi-a promis ca ne vom revedea curand. M-am gandit la L. de la care ma asteptam macar la un mesaj de ”la multi ani”...M-am gandit la V. cu care m-am revazut, dar fata de care nu mai am nici un fel de dorinta. M-am gandit la E.L. cu care de abia astept sa ma revad, pentru a trai ce citesc...M-am gandit ca, desi vazandu-l online, am reusit sa nu-l contactez pe R. (care este online, si mai ales pe site-urile de socializare, atunci cand e singur). M-am gandit la toti acestia, pentru ca nu aveam somn, si pentru ca am avut timpul si linistea necesare sa ii iau pe rand...
Azi-dimineata am avut un vis erotic. Am visat ca faceam dragoste cu G. intr-o masina, si imi amintesc cat de mult ne doream unul pe altul. L-am sunat pe la 13; mi-a stricat toata ziua...de fapt cred ca toata saptamana...oh la naiba!!!Omul asta mi-a stricat toata viata!!! Am vorbit mai bine de jumatate de ora, timp in care uimitor, dar mi s-a destainuit. Mi-a povestit ca si-a tras-o cu nenorocita de colega de lucru, pentru care m-a facut paranoica. Stateam ulterior si imi aminteam cum ea insasi imi spunea ca nu-i place de G., ca el este doar un bun prieten si atat...Degeaba mi-ar fi putut spune ea orice...degeaba a incercat G. sa ma abureasca. Sunt chestii care se simt. Atunci cand iubesti simti, visezi ca esti inselat...simti prin toti porii. Ca femeie banuitoare esti facuta nebuna, paranoica, si e dureros sa stii ca dupa ce totusi pui la indoiala propriile ganduri, propriile sentimente, aflii cu stupoare ca cei doi si-au tras-o numai ca sa ”ne simtem bine”. Da!!!...asa mi-a spus...I-a tras-o de doua ori, dupa care i-a spus ca nu poate fii nimic altceva intre ei decat asta...Curva nu stie ca sugandu-l de pula, mi-a lins mie ultimele urme de pizda, ramase acolo printre microscopicele falduri de carne...Si cred ca inca rumegand discutia, imi dau seama ca relatarea lui G. m-a facut sa prind si mai mare incredere in mine, si sa-mi impun ca niciodata sa nu mai pun la indoiala propriile instincte sau sentimente. Nu-i e bine profesional, dar sentimental spune ca nu s-a mai simtit niciodata atat de...”el”. Spune ca pentru nimeni nu mai vrea sa se agite, decat pentru iubirea din viata lui. Spune ca a fost la teatru si ca in sfarsit doarme bine.
Spune ca degeaba insist...pentru ca ce a fost intre noi este...irecuperabil!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment