luni, 21 aprilie 2014

Dansatorul (II)

...Nu am facut sex. Am facut arta. Caci miscarile mele deasupra lui, penisul pe care il simteam tot inlauntrul meu, atingerile si privirea lui, faceau scena ca una desprinsa dintr-un film de dragoste. Zeita erotismului din mine, statea acum undeva la cativa pasi de noi si ne aplauda frenetic....

...Epuizati de efortul depus, stateam intinsi, goi, sub plapuma calduroasa.
- Unde pizda matii ai fost pana acum? Il intreb eu multumita de tot ceea ce se petrecuse. Cati ani ai? Cine esti?
- Sunt E. si lucrez in relatii cu clientii in Spania, unde si studiez. Varsta nu conteaza acum. Am sa-ti spun...Tu cum de esti singura?
- Pai sunt singura din decembrie, cand m-a parasit. L-am inselat. Te-am mintit in club atunci cand m-ai intrebat daca am facut-o. Vroiam sa ne despartim atunci, el alegand sa incercam sa trecem peste. L-am iubit dar a ales sa ma paraseasca tocmai cand vroiam sa facem nunta.
- Nu l-ai iubit! Tu trebuie sa inveti sa faci diferenta intre dragoste si comoditate. Dragostea nu aduce suferinta precum majoritatea crede. Atunci cand suferi nu iubesti. Cand iubesti este imposibil sa primesti altceva in schimb in afara de iubire. In general ceea ce oferi primesti sub aceeasi forma si cantitate. Acum tu ce ti-ai dori pentru tine?
- Nu stiu daca sunt pregatita pentru o relatie, pentru casatorie sau chestii din astea. Cert este ca imi doresc cum nu se poate de mult un copil.
- Te-ai intrebat vreodata ce poate sa insemne acest lucru pentru tine? De ce iti doresti tu un copil? Nu pentru a oferi iubire, precum spui, ci pentru ca...esti singura. In tot acest timp, ti-ai dovedit ca poti singura, ca te descurci, si desi te simti bine asa, si ai langa tine oameni, tu te simti singura. Iti doresti un copil pentru ca acesta ar fi al tau, si indiferent de situatie el va ramane langa tine, nu te va parasi...
Ma uitam in ochii lui in timp ce povestea si la un moment dat nu m-am mai putut abtine si am izbucnit in plans.
- Stii? vreau sa-ti zic povestea vietii mele... (...) Intinsa in patul meu, langa el, in intuneric, am inceput sa povestesc despre mine. Discursul meu era intrerupt deseori de crizele de plans, cauzate de ceea ce el raspundea la fiecare situatie pe care i-o povesteam.
- In ceea ce-l priveste pe tatal tau, trebuie sa aflii de ce a parasit-o pe mama ta. De asemenea trebuie sa stii de ce a continuat sa-ti plateasca pensie alimentara, desi el a sustinut la 18 ani ai tai, ca nu te recunoaste ca fiica. Trebuie sa aflii ce v-a oprit sa va cunoasteti, sa va vedeti. Trebuie sa stii ca tu, desi nu ti-ai cunoscut niciodata tatal, il iubesti (criza de plans). Si pe mama ta o iubesti, dar nu iti da voie sa iti arati dragostea (criza de plans). Nu iti place sa mergi la Brasov, pentru ca simti ca acolo nu esti acceptata, nu esti iubita. Tocmai de aceea tot mereu cand mergi in concediu cu scopul de a te relaxa, vii mai obosita decat te-ai dus; te incarci cu energia negativa de acolo (criza de plans). In acelasi timp iti urasti mama pentru ca a fost complice la bataile pe care tatal tau vitreg ti le aplica.(criza de plans) Mai mult decat atat m-ai intrebat ce cred despre tine. Daca esti buna sau nu. Tu acum ceri confirmari, pentru ca intotdeauna ai luptat sa fii buna. Vrei sa faci ca totul sa fie bine, pentru a evita judecarile care pot sa apara ulterior din partea celor din jur, care de fapt sunt mama ta, care-ti spunea ca nu esti buna de nimic sau ca esti proasta. Incearca sa nu mai faci lucrurile ca sa-i multumesti pe altii. Fa ce simti, asa cum vrei, autoresponsabilizandu-te. Ai calitati de care trebuie sa fii convinsa, pentru a evita sa mai ceri lucrul asta de la cei din jur. In ceea ce-l priveste pe bunicul tau, el este tatal pe care ti l-ai dorit. Te-ai intrebat de ce suferi atat dupa moartea lui, desi au trecut ani de atunci? Pentru ca te judeci ca nu ai petrecut timp suficient in compania lui inainte sa se duca. Inceteaza in a mai face asta. Bunicul tau te-a iertat. Acum trebuie sa te ierti tu. De ce ai ales meseria de asistenta medicala pe terapie intensiva? De ce domeniul gastroenterologie? Pentru ca bunicul tau care a decedat de cancer de colon, in ultimele sale clipe de viata, nu a fost tratat cum a trebuit. Acum tu vezi in orice batranel de pe sectie, care se aproprie fizionomic cu el, il vezi pe bunicul tau, cu care incerci sa retraiesti la nesfarsit ultimele clipe de viata. (criza de plans). Iarta-te. Este singura solutie.
...Si ma lasa sa plang in voie. Si plangeam muscand din perna. Ma indemna sa fac ce simt. Si atunci plangeam mai tare. Ma zvarcoleam in pat negasindu-mi locul, alergand parca departe de gandurile astea. In zorii zilei ne-am propus sa adormim. Mi-a spus ca nu vrea sa ma ia in brate, pentru ca aveam cu siguranta nevoie de spatiu. ”Aceste emotii si informatii incep sa lucreze” - imi spunea. ”Maine vei avea dureri. Sa nu te sperii ca ai fii bolnava. Doar ca aceste lucruri exteriorizate din inconstient, pot avea repercursiuni fizice. Acum dormi.”
- Vreau sa ma strangi in brate!!!
- Ai nevoie de spatiul tau! si ma foiam intr-una negasindu-mi locul. Atunci si-a dat seama ca intr-adevar aveam nevoie sa fiu tinuta in brate....si am adormit instant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment