vineri, 11 aprilie 2014

Cand depinzi de deprinderile altora

Maine este ziua mea...
Si pentru ca este o zi atat de speciala imi doream sa o petrec ca atare. Am ales sa-mi dedic trei zile sufletului meu. Pentru asta am ales compania lui S.- un tip din Brasov, pe care l-am cunoscut online, si alaturi de care am petrecut momente deosebite pe Skype. Mi se intampla, fiind la lucru, sa-mi fie dor de el, si sa-mi doresc sa treaca timpul mai repede ca sa ajung acasa sa ma vad cu el. Cand intram in casa, ma asteptam uneori, sa ma ia in brate, stiind ca e acolo, dar ramaneam dezamagita sa-l stiu doar in spatele ecranului. Si vorbeam ore intregi, eu continuandu-mi activitatile casnice la care el asista. Am decis de comun acord ca de ziua mea sa ne vedem pentru prima data. Numara zilele si orele pana la momentul acesta. Ieri m-am imprumutat cu bani ca sa fac cumparaturi, astazi am gatit. Am planuit sa ne rasfatam cu icre negre pe paine prajita cu unt, cu jambon, cascaval afumat si...mult sex, giugiuleli, si dragoste...Pana acum o ora cand, a ales sa-mi dea respins la apeluri, si sa-mi spuna pe skype, in scris, ca nu mai poate veni nici azi si nici maine pentru ca...este foarte ocupat cu un proiect la lucru.
Am simtit cum am primit un glont in cap. Am simtit o durere anesteziata de prezenta unei prietene, care culmea a prevestit asta acum o saptamana. Si din fericire nu m-am manifestat asa cum imi venea...petru ca credeam ca trantesc ceva de pereti daca nu era ea...Cu ea de fata am inceput efectiv sa rad...Adica cum isi permite acest pulalau sa-mi strice ziua de nastere? Am anulat toate ofertele, m-am certat cu sefa mea pentru ziua libera pe care mi-am luat-o azi. Toate astea pentru ce? Ca sa raman singura de ziua mea?

In urma acestei intamplari si in urma unor povesti auzite de la persoane de sex feminin pe care le-am intalnit in ultimul timp, am (re)ajuns la o concluzie. Nu sunt pregatita sa depind de cineva. Nu sunt pregatita deci pentru o relatie. Nu vreau sa depind de programul numanui, de cheful, ifosele unui pulalau. Imi place cum traiesc acum. Sunt libera si vin sau plec cand vreau, fumez cand vreau in casa, si nu dau socoteala nimanui pentru nimic.
Pana acum cateva zile imi trimitea in fiecare dimineata, fara exceptie, mesaj cu ”buna dimineata zambarici”. De marti, a uitat de dragalasenii, invocand de fiecare data un program foarte incarcat la lucru...Oare s-a impacat cu fosta lui iubita, sau a citit ultimele mele postari? Poate fi adevarata si scuza lui cu marele proiect pe care trebuie sa-l termine si care s-a complicat in ultimul timp. In orice caz noi am stabilit acum doua saptamani ca vom petrece acest weekend impreuna, fapt pentru care, asa cum eu mi-am obtinut o zi libera, asa si el ar fi putut sa faca ceva si sa se tina de promisiune. De unde si ideea ca nu cred faza cu proiectul. Efectiv a lasat pe ultimul moment ca sa mi-o serveasca frumos. Nu stiu insa ce credea el ca vreau de la el. Credea ca ma va rani prea tare cu asta? In nici un caz...Pentru ca deja mi-am reorganizat programul. In orice caz sunt dezamagita si scarbita, pentru ca dupa replica mea ”sa uiti ca am existat vreodata” si dupa ce l-am blocat pe toate sursele online, ma asteptam macar sa ma sune...dar nu a facut-o, motiv pentru care clar cred ca toata chestia a fost premeditata...
Nu m-a ranit deloc...sunt calita deja. Sunt insa dezamagita...si cred ca mai mult de mine! Pentru ca am depins de deprinderile unui om ca asta...

3 comentarii:

  1. Poate trebuia sa-l mai lasi un pic, ca poate chiar era ocupat. Zic si eu, uneori am tendinta sa cred ce-i mai bine despre oamenii la care tin. Daca nu a fost sa fie, asta este. Are balta peste si nu trebuie sa te simti dezamagita, trebuie sa te gandesti ca poate n-a fost sa fie cu un motiv. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim2:07 p.m.

    acest "Pulalau" , din pacate...chiar a muncit la proiect vineri pana la ora 20....si ieri pana la 14.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu contest ca a fost ocupat...Important este ca de doua saptamani ne-am propus ca ne vedem...culmea chiar de ziua mea...Poate daca nu ar fi fost o zi atat de importanta pentru mine, nu m-ar fi deranjat atat de tare...Cert este ca mie imi plac oamenii de cuvant...iar el nu are asa ceva!!!

    RăspundețiȘtergere

comment