luni, 21 aprilie 2014

Dansatorul (III)

M-am trezit speriata de zgomotul unghiei lui pe perete. Dormisem aproape patru ore. Eram mahmura. Ma dureau capul si spatele ingrozitor. Cred ca aratam la fel. Se uita in ochii mei spunandu-mi cat sunt de frumoasa. Dupa ce ne-am baut cafeaua stateam intinsi in pat si contemplam la ce a fost in noapte. In timpul asta ne-am dorit din nou, dar nu inainte sa ma trimita din nou la dus si, sa faca si el unul. Am admirat curatenia lui, felul ordonat in care si-a pus hainele pe scaun, faptul ca mi-a cerut prosop curat cu care sa se stearga, faptul ca s-a spalat pe dinti inainte sa ma sarute. Dupa dus a avut loc poate una dintre cele mai reusite partide de sex din ultimul timp. (Sesizez cu mandrie ca devin din ce in ce mai selectiva, chestie care aduce o data cu ea calitate). Am avut orgasm si am plans. A fost al saselea astfel de orgasm si a fost minunat. Am invatat cat de important este contactul vizual. In felul acesta, pentru a ajunge la orgasm nu a mai fost nevoie sa ma gandesc la tot felul de perversitati, care sa imi starneasca dorinta si orgasmul. A fost suficient sa stau deasupra, sa ma misc incet dar apasat si sa-l privesc indelung in ochi. Ochii lui aveau o profunzime abisala, si simteam realmente ca-mi vorbesc...
- Cati ani ai pana la urma? Nu mi-ai spus.
- Cu un an mai putin decat tine...desi multa lume imi spune ca nu par.
- Ce?Nu pot sa cred...Am intalnit barbati poate mai in varsta ca tine care nu gandesc ca tine, care nu fac sex ca tine...De unde stii toate astea?
- Citesc! Imi place ce fac. Studiez. Eu la randu-mi am trecut prin ceea ce treci tu acum. Eu la randu-mi aveam complexe, prejudecati. Este normal sa le ai pana cand ajungi la un nivel in care viata iti cere o schimbare. Eu sunt tata de la 21 de ani. Am un baietel de patru ani pe care vreau sa-l iau cu mine in Spania. Va fii minunat. Am o familie cu care am refuzat sa mai tin legatura, pentru ca nu imi aducea nici un castig. Am devenit daca vrei egoist. Asta este cel mai important pentru stabilitatea ta emotionala. Sa decizi tu pentru tine si sa nu-i lasi pe ceilalti sa o faca. Sa inveti sa faci diferenta intre a-ti satisface nevoia si a-ti satisface placerea. Nu este acelasi lucru. Hai sa luam sexul. Trebuie sa simti dorinta in a face sex, dorinta care va fi generatoare de placere. Daca o faci numai pentru a-ti satisface nevoia nu vei fi decat atunci multumita. A doua zi te vei trezi la fel de neimplinita. Mi-e sete si ca sa-mi satisfac pofta as dori un pahar cu lapte. Nu-i tot una sa beau ceai, cand eu vreau lapte, pentru a-mi satisface dorinta. Trebuie de asemenea sa constientizezi faptul ca, cu cat iti vei dori mai mult un lucru, cu atat acesta se va intampla exact pe dos, pentru ca inconstientul tau percepe invers mesajul pe care tu i-l transmiti. Daca eu iti spun acum ”nu te gandi la un elefant verde cu ochi albastri” la ce te gandesti? Tocmai la el. Sa luam exemplul dietelor de slabire. Tu spui ”vreau sa slabesc”. Creierul intelege ”nu vreau sa slabesc”, chestie care te va face dupa o cura de slabire si exercitii fizice sa te ingrasi la loc, si poate mai mult. Pentru ca mintea ta spune ca pentru a slabi trebuie sa te ingrase, ca sa aiba de unde slabi. Asa este si cu fumatul, desi fumatul in cazul tau are alta semnificatie. Tu fumezi si schimbi partenerii sexuali pentru a umple un gol. De asta fumezi mai mult in ultimul timp, pentru ca vrei sa umplii acel gol cu fum, si cum fumul dispare repede dintr-o incapere, vrei sa-l umplii din nou.
Intru vindecarea ta ai de facut trei chestii. In primul rand scrie o scrisoare tatalui tau biologic in care sa ii spui cat de multa nevoie ai avut de el in timpul copilariei si adolescentei tale, sa-i spui tot ce ai pe suflet, sa-i spui ca il iubesti si ca il ierti. Nu conteaza cat de lunga este scrisoarea. Scrie, reciteste cand ai terminat si pune-o intr-un plic. O vei reciti din nou, la mormantul lui, dupa care acea scrisoare o vei ingropa undeva in pamantul lui. A doua scrisoare va fi pentru mama ta, careia ii vei spune cat de mult o iubesti , dar si cat de mult o urasti, pentru complicitatea pe care a avut-o cu tatal tau vitreg, si pentru faptul ca te-a adus sa ai parerea asta proasta despre tine. Spune-i ca o ierti. Scrie o scrisoare si tatalui tau vitreg in care sa-i multumesti ca te-a crescut, sa-i spui ca il iubesti, dar ca-l urasti in acelasi timp pentru agresivitatea pe care a revarsat-o asupra ta. Trebuie sa intelegi ca acest om se simte la randul lui singur si neiubit. Ofera aceste scrisori parintilor tai, pe care le vei citi lor, urmand ca mai apoi sa uiti de ei. Si atunci iti vei da seama cat de mult te-ai schimbat. Te vei impaca cu tine insati, te vei ierta si te vei iubi mai mult. Suntem creatorii propriului Univers in care putem sa luam decizii privind oamenii, locurile, lucrurile care sa faca parte din el. Nu-i mai lasa pe altii sa decida pentru tine, si incearca sa nu-ti mai pese de ceea ce cred ei. Nu astepta ca sorbind tu veninul sa se otraveasca altii. Iti recomand sa citesti despre programarea neurolingvistica. Iti va face tare bine...
- De ce toti oamenii ca tine trebuie sa plece. De ce apareti in viata mea trecator?
- Totul se intampla pentru ca asa trebuie sa se intample...Cred ca am aparut in viata ta atunci cand aveai cel mai mult nevoie de mine, dar se pare ca rolul meu se incheie aici...Dar cu siguranta ne vom mai vedea...Pana atunci fii tu insati si...danseaza!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment