sâmbătă, 12 aprilie 2014

Cincizeci de umbre ale lui Grey (I)

...fiindca in cele din urma am ramas singura de ziua mea, am ales sa dorm cat vreau si apoi sa citesc. Ieri, fiind in vizita la prietena mea, i-am furat de pe masuta din dormitor o carte suficient de interesanta cat sa-mi straneasca interesul. Aceasta carte este suficient de groasa incat sa nu se termine repede, suficient de subtire incat sa o pot citi in cateva zile, si suficient de captivanta incat sa o vrei cu adevarat.
G. si-a achizitionat cartea de pe vremea pe cand inca locuiam impreuna. Il gaseam deseori cu cartea in mana si cu penisul in erectie si...nu intelegeam de ce. Mi-a spus atunci ca aceasta carte i-a fost recomandata indirect, de catre niste femei, pe care le auzea vorbind entuziasmate intr-o librarie. In acest moment mi-ar fi placut sa le fii cunoscut pe acele femei, dar pot doar sa mi le imaginez. Pot sa-mi imaginez reactia fiecareia din timpul lecturarii. Caci daca in cazul lui G.,filmele pentru adulti il lasau de cele mai multe ori indiferent, va puteti imagina de ce, atunci cand citea, era mereu erect.

”Isi infige degetul in mine, iar eu tip cand incepe sa o faca, iar si iar. Imi atinge clitorisul cu palma, iar eu tip inca o data. Impinge degetul in mine si mai tare, si mai tare. Gem.”
”Degetul lui mare ma apasa pe limba, iar eu imi strang buzele in jurul lui,, sugand cu ardoare. Simt gustul sarat al degetului lui mare...”
”Cu o miscare lenta, patrunde in mine, incet, incet, pana intra complet in mine. Ma poseda si ma umple.”
”...il trag si mai adanc in gura, pana il simt in partea din spate a gatului, apoi in cea din fata. Imi rotesc limba in jurul capului.”
”Imi prinde laba piciorului stang, imi indoaie genunchiul si-mi aduce talpa la gura lui. Urmarindu-mi si evaluandu-mi reactiile, imi saruta cu tandrete fiecare deget, apoi il musca pe fiecare incet, de partea moale.”
”...limba incepe sa dea rotocoale lente clitorisului, iar mainile lui imi imobilizeaza coapsele.”

Citind toate acestea m-am gandit la ultima noapte petrecuta alaturi de E.L..Cu cateva lipsuri, se apropie ca si fel de a fi, ca si temperament sexual, de faimosul Grey. Eu personal daca as avea banii personajului din carte, as proceda la fel...Fiecare descriere din randurile citite de mine, ma faceau sa inchid ochii, si il vedeam pe E.L. deasupra mea cum se desfasoara precum ii pofteste inima. I-am spus o data sa nu fie foarte insistent, asta pentru ca eu, sa am suficient timp si spatiu incat sa mi se faca dor de el. Si acum mi-e tare dor de el. Mi-e atat de dor incat daca as avea penis, acum as avea ditamai erectia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment