luni, 21 aprilie 2014

Dansatorul (I)

Ametita de aburii alcoolului, dansam in voie pe ringul de dans, cand tipa cu care eram, mi-l arata pe tipul de saptamana trecuta, care ne-a cucerit atunci pe mine si pe prietena mea prin felul senzual in care dansa. Dupa un timp, am prins curaj si m-am indreptat spre el ca sa dansam. Apropierea dintre noi m-a facut sa simt ca il doresc. Sudoarea care se evapora, miscarile acelea perfect sincronizate care ne lipeau bazinele, senzualitatea ce o emanam amandoi, a creat acolo magie. Ma conducea tinandu-ma strans de talie, iar din cand in cand imi spunea parca poruncitor sa ma opresc. Stateam asa lipiti unul de altul cateva secunde, dupa care continuam miscarile in ritmul muzicii. Ii simteam penisul erect in pantaloni, fiecare atingere apasata, facandu-ma sa tresar.”Ce i-ai face?” ma intreba. I-am sarutat urechea si i-am soptit ca vorbele nu au nici un sens. Am stabilit plecarea noastra de acolo fara sa dam de banuit cuiva ca vom pleca impreuna, dar nu intr-un club de salsa asa cum am spus, ci la mine. In taxi imi doream sa-l sarut. Ne-am apropiat unul de altul si atunci mi-a soptit ”Hai sa mai asteptam un pic!” - chestie care evident m-a excitat mai tare...
Ajunsi acasa, ne apropiem brusc unul de altul, ne privim indelung dorinta in ochi, in timp ce mainile noastre mangaiau agresiv trupul celuilalt. In cele din urma ne-am sarutat...lung si apasat. Prea putini barbati stiu sa ma sarute asa cum imi place, iar el face parte dintre ei. Imi soptea sa deschid ochii sa ma poata privi atunci cand il sarut. Din cauza alcoolului si a felului in care privirea lui ma hipnotiza, mi-era greu sa-mi mentin ochii deschisi, dar efortul pe care il faceam, ma excita teribil. ”Arata-mi cum te simti tu bine, arata-mi ce-ti place sa faci, arata-mi ce te excita” - imi spunea. Si atunci ma aplec in genunchi in fata lui, il dezbrac si ii iau penisul erect in gura. Are un penis perfect; tare, suficient de mare, suficient de gros si cum nu se poate de bun. Tipul asta, desi nu foloseste parfum, nu miroase decat a el, un miros suav de feromoni, care ma innebunea. ”Uita-te in ochii mei cand esti acolo jos!”. Rezemat de blatul din bucatarie, ma privea de sus cu privirea aceea plina de dorinta. Ma ridica, ma saruta pasional si ma trimite la dus. ”Du-te si fa un dus rece. Poate iti mai revii din ameteala. Vreau ca ceea ce traiesti cu mine sa simti prin toti porii, anesteziati un pic acum. Lasa usa deschisa, pentru ca vreau sa te vad.” Statea si se uita la mine, exclamand de fiecare data printr-un geamat, atunci cand spuma imi curgea printre sani, pe fund, sau intre picioare. Si statea asa rezemat, cu penisul in erectie, fara sa se atinga. Cand am iesit din dus, am facut ce-mi place. Am aprins lumanari, betisoare parfumate si am inceput un soi de masaj, mai mult cu buzele decat cu mainile. Pentru ca-mi placea sa-i simt mirosul care realmente ma ametea si mai tare. Atat de bun era incat i-am sarutat si talpile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment