miercuri, 9 aprilie 2014

22:22

Saptamana trecuta m-a contactat G. printr-un mesaj, cerandu-mi o saltea pneumatica pe care el a cumparat-o. Impertinenta lui m-au determinat sa-l tratez cu indiferenta si sa nu-i raspund. Astazi m-a contactat din nou, iar cand m-am trezit, vazandu-i mesajul l-am sunat. I-am spus (surprinzator pe un ton cum nu se poate de calm) ca a avut posibilitatea sa ia tot atunci cand eu am fost la Brasov. Mi-a luat patura de la mama, care era de fapt de la bunica, si un ibric la care tineam foarte mult. Mi-a luat plasma, mi-a luat prosoape, lenjerii, farfurii, cani...si mai mult decat atat mi-a luat o parte din inima. Iar partea aceea de inima a lasat in urma un crater adanc care de abia incepe sa faca crusta. Si i-am spus ca nu am sa i-o trimit...
Eu: ”M-as fi asteptat ca inainte sa pleci la Brasov (pentru ca s-a mutat definitiv din Cluj), sa-ti iei ramas bun. Si un plus m-as fi asteptat sa nu ma uiti asa usor!”
G: ”Ramas bun? Dupa ce ti-ai batut joc de mine si in timp ce stateam sub acelasi acoperis tu te vedeai cu altul si ti-o trageai cu el? Nu stiu care e nesimtit. Trebuie sa meriti. Cum nici tu eu nu te-am mai meritat, nici tu pe mine. Te-am uitat pentru ca si tu m-ai uitat...Daca iti voi zice ca acel tano tano mi-a trimis mesaj pe facebook nu ma vei crede. Asa ca mai bine sa ramana asa si sa nu mai dezgropam...
G: ”Nu ma intereseaza blogul tau si daca vrei sa stii ce mi-a scris intreaba-l pe el. Nu te mai cred”
Eu: ”Gabi daca este vreo forma prin care ti-am aratat respectul, aceea a fost sa nu te mint. Si crede-ma ca niciodata nu te-am mintit...Dumnezeu mi-e martor”
G: ”Eu te-am mintit si nu iti ascund asta. Dar la fel si mie mi-e martor ca pe parcursul acestor ani eu nu te-am inselat niciodata. Si mai presus de toate am iertat pentru prima si singura data in viata mea. Dar a doua oara nu o mai fac pentru nimeni si pentru nimic.”
Eu: ”Daca ai fi iertat te-ai fi insurat cu mine, dar orgoliul a fost mai presus de toate in cazul tau!Eu nu mi-am refacut viata ca tine, desi am incercat! Spune-mi cum ai putut, ca sufletul meu nu s-a vindecat. Am vazut poze cu tine. Tu nu esti fericit. Inlauntrul tau ai ceva care plange!
G: ”Ce e acolo voi stii doar eu si Dumnezeu. Restul e tacere. Sa ma insor cu tine si sa ma gandesc ca poti face ce mi-ai facut?”
Eu: ”Asta era obsesia peste care trebuia sa treci ca sa poti fi fericit alaturi de mine! Eu nu te-am mintit niciodata! Sa nu uiti asta!”
G: ”Nu m-ai mintit, dar m-ai lovit acolo unde ma doare cel mai tare. Nu e obsesie, e respect. Nu m-ai respectat si asta este de ajuns. Nu poti trai toata viata cu gandul ca la o cearta din razbunare sau din rautate cea de langa tine va merge la altul. S-a intamplat o data si e mult deja. A doua oara e obisnuinta, restul e rutina.”
Eu: ”Nu o sa pot vreodata sa te conving, dar eu am cunoscut femei maritate care fac chestii pe care le ascund de sot. Iar minciuna descoperita e, crede-ma, mult mai dureroasa! Si noi ne-am mai certat dupa aceea! Chiar tare! Si nu am fost cu altul...sa nu uiti! Am gresit, nu stiu daca ma vei ierta vreodata, dar intru iertarea lui Dumnezeu eu am promis ca nu mai fac...si nu am mai facut”
G: ”Sper ca cel care va sta langa tine sa aiba norocul asta...”
Analiza pe text:
Blogul acesta mi-e martor. Atata timp cat inca locuiam impreuna eu nu mi-am tras-o cu nimeni, iar cu R. cu atat mai putin...Caci da tanotano tano este de fapt R., care si-a bagat coada in relatia dintre mine si Irina (o draga prietena) si mai mult decat atat cine stie cu ce baliverne i-a imbuibat capul lui G. Chiar vorbeam azi cu A.-prietena mea, careia nu-i venea sa creada ce aude, si cat de jegos a putut fi R. Si ne miram amandoua cum de nu a incercat si cu ea...(dar cu ea nu i-ar fi mers). Din asta am dedus ca R. este un extraordinar de bun manipulator. Nu reusesc sa-mi dau seama cum reuseste sa-i faca pe altii sa creada ce le spune scriind niste cuvinte. Oare pentru ca a terminat teologia, si ca si preotii stie sa manipuleze in masa, sau pentru ca este de-a dreptul bolnav, iar dupa cum bine se stie unii nebuni au un IQ peste medie?...Este pentru prima data cand pot spune cu mana pe inima ca regret ca l-am cunoscut. Nu stiu daca am specificat, dar bradutul de la el l-am plantat in curte, iar lampionului i-am dat drumul...R. a murit definitiv pentru mine o data ce acel lampion si-a luat zborul. Am simtit cum mi se ia o piatra de pe inima....Cine stie?Poate chiar o fi murit...
M-as fi asteptat sincer ca G. sa-si ia ramas bun de la mine inainte sa paraseasca Clujul. Simt nevoia sa purtam o discutie civilizata, fara reprosuri, dar in care sa ne stabilim sentimentele trecute, sau actuale, astfel incat sa intelegem fiecare dintre noi ca nu are rost sa ne purtam dusmanie. Este clar ca decizia de a ne desparti a fost la urma urmei de comun acord, si pentru asta vreau sa nu ne uram. Eu l-am inselat pe G. cand am fost in schimb de experienta in Spania, si de atunci nici macar nu acceptam sa vad ca sunt privita. Si atata timp cat am stat sub acelasi acoperis, eu i-am fost credincioasa. Nu l-am mintit! Cu nimic! Nu cunosc sincer o persoana la fel de sincera ca mine, si cu siguranta nici el nu va cunoaste...
Si acum realizez cate coincidente sunt. Cred ca am mai spus ca de fiecare data cand ma gandeam la G. aparea R. De fiecare data cand eram cu V., R. ma contacta. Si toate astea se intamplau cand ma uitam de mai multe ori pe zi la ore duble...Asta a inceput dinainte de a ma desparti de G., cand la un moment dat m-am uitat la ceas si era...22:22 si imi placea atat de mult cum se vede la ceasul aragazului meu. Acum exclam cu voce tare ca nu pot sa cred...Realizez ca eu l-am cunoscut pe R. pe 22.11. Pe L.pe 22.01, pe G. pe 22.07 (desi noi sarbatoream data dupa o saptamana-pe 29).Acum m-am uitat in calendar...si stiind ca lampionul l-am lansat intr-o zi de sambata, acum doua saptamani, realizez cu stupoare ca asta s-a intamplat pe 22.03...
In fine...In orice caz mi-ar placea sa stiu ce anume si mai exact cand a luar R. legatura cu G. Vreau sa stiu ce au creat vorbele spuse in mintea si in sufletul lui G. Si mai mult de atat vreau sa stiu ce vrea R. de la viata mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment