miercuri, 3 martie 2010

Frumuseti diverse

Se spune ca toate femeile sunt frumoase in felul lor...Nu contest!Insa contest ca exista persoane care nu stiu sa fie femei...si asta face ca frumusetea sa dspara...Si daca nu sunt femei atunci ce sunt?Barbati...in nici un caz!!Nu sunt eu in masura sa judec ce sunt,dar parerea mea este ca nu reprezinta altceva decat niste simple umbre...
Recent mi-am descoperit frumusetea...si comparandu-mi-o cu altele,mi-am dat seama ca e diferita.Astfel am ajuns sa cred ca exista mai multe feluri de frumuseti,clasificate in functie de anumite caracteristici cheie ale unei femei...Astfel exista...
Frumusetea rece
Este aceea a femeii ce trimite la frigul Rusiei,la zapezile polare...Are ochi albastrii in diverse nuante,care o data priviti,te pot hipnotiza...Este acea femeie care promite multe si nu da nimic,sau da doar cand vrea ea...Cu umerii dezgoliti,cu sanii rotunzi acoperiti doar de o blanita moale,si cu cizme groase in picioare...se potriveste perfect cu focul dintr-un semineu si un pahar mare de vin...Parfumul acestei femei poate fi unul dulce,ca sa neutralizeze¨racoarea¨privirii,sau unul fresh,care o poate face mai...rece.
Frumusetea calda
Este caracteristica celor mai multe femei...Aici nu conteaza culoarea ochilor sau a pielii,dar specific lor este caldura din suflet ce se evapora de fiecare data cand o atingi...Este femeia langa care iti e drag sa te trezesti dimineata,cand miroase a flori de camp...Mi-o imaginez la o fereastra mare,imbracata intr-o camasa de noapte alba,semitransparenta,prin care trec razele soarelui,relevand forme pline...O vad rezemata de perete,privind afara si savurandu-si cafeaua...
Frumusetea fierbinte
Este cea mai rar intalnita,desi poate,multe femei la prima vedere o au...Este o frumusete inaccesibila,a femeii cu piele mai inchisa la culoare...a femeii creole cu forme rotunde si par lung.P e aceasta mi-o imaginez imbracata intr-un halat de satin si tocuri in picioare...perle si ruj rosu...Este femeia ce miroase a pasiune,a vanilie,a cocos,dar doar atat cat sa intregeasca aspectul total...Este o femeie care stie sa iubeasca,stie ce vrea,si face ce stie...Este o femeie pe care o ai o data,si care iti lasa o amprenta adanca in ganduri,in suflet...O vad cum bea sampanie dintr-un pahar delicat de cristal...

Eu...mi-am (re)descoperit frumusetea...Din pacate nu si feminitatea...Si atunci pot fi eu considerata... frumoasa?Consider frumusetea ca fiind ceva relativ...Lumea din jur ma vede frumoasa...Insa lumea din jur nu m-a vazut dimineata nemachiata...Intr-adevar stiu sa-mi pun in evidenta acele trasaturi ale fetei cu ajutorul machiajului...Ma avantajeaza mult ochii,culoarea si forma lor,dantura,forma buzelor,dar nu astea nu sunt suficiente pentru a fi frumoasa...Ceea ce am descoperit este ca o femeie,nu trebuie neaparat sa auda laude la adresa ei,ca sa creada ca e frumoasa...O femeie trebuie sa se simta ea pentru ea frumoasa,si este suficient sa-si spuna asta in sinea ei atunci cand se uita in oglinda...goala...Da!Goala...caci numai goliciunea,si indepartarea sentimentului de pudoare cu propria persoana,va face o femeie sa se iubeasca...Caci am descoperit ca descoperirea propriei frumuseti nu este nicidecum un drum anevoios in care trebuie sa te lupti cu balauri...este pur si simplu acceptarea propriului trup,propriilor ganduri si fapte...Masturbarea m-a ajutat foarte mult sa-mi descopar frumusetea,caci imi plac unduierile corpului meu atunci cand se aproprie placerea...imi place sa observ toate reactiile de atunci...intensificarea respiratiei,piloerectia,contracturile muschilor abdominali...De ce ajuta autosatisfacerea?Pentru ca aceasta este o dovada de iubire pentru sine,iar iubirea pentru sine inseamna frumusete...A nu se confunda insa cu narcisimul,care aduce o data cu el si sentimente egoiste...Iubirea pentru sine este un echilibru intre ceea ce investim pentru sine si ceea ce investim pentru exterior...
Vreau sa cred ca ma voi intoarce in tara cu mai multa incredere in mine...in reusitele mele...si de ce nu in puterile mele de seductie...Caci apropo de asta am mai descoperit ceva...cenzura si limitarea unui flirt,impusa de imprejurari,usuca feminitatea,care la urma urmei in asta consta...in puterea seductiei...Eu singura mi-am impus limite,de frica sa nu le depasesc,de frica sa nu fiu parasita...Aceasta prostie insa ma facea sa ma simt ca si inchisa si curioasa oare ce e dincolo de gratii...Ca sa nu sar gratiile,ma subapreciam,si astfel am ajuns sa resping lumea din jurul meu,si implicit sa-mi pierd increderea fata de mine...
Din acest motiv cred acum ca mi-am re...descoperit frumusetea...si asta pentru ca poate am descoperit lumea de dupa gratii...care sincer nu mi pare cine stie ce...Dar insasi depasirea acestor limite tampesti,impuse aiurea de mine...distrugerea lor...mi-au readus increderea in mine...si acum cand ma uit in oglinda...goala...ma vad din nou frumoasa...si zambesc...

2 comentarii:

  1. exista doua feluri de frumusete. cea fizica iti poate lua ochii, dar e tracatoare. cea sufleteasca, in schimb, e mai putin vizibila, sa zic asa, dar e permanenta. insa trebuie s-o descoperi. si s-o apreciezi la partenerul de viata. sau la prieteni. daca exista, evident. tin minte vorba cuiva - mai bine sa ai pistrui pe fata, decat pe suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Isa,fm tare ce ai scris dar din pacate nu prea se mai tine cont de caldura si frumusetea sufleteasca...multi barbati apreciaza frumusetea exterioara...nu spun ca nu e bine ca o femeie sa fie ingrijita...sa aiba grija de propriul sau corp dar daca tot avem grija de partea exterioara ar trebui sa avem grija si de cea interioara...ca is de parere ca o persoana cu sufletul curat si pur,valoreaza mult mai mult decat o persoana cu un suflet terminat dar cu un corp perfect...Te pooop dulche si app,o primavara cat mai frumoasa...plina de soare si de caldura...

    RăspundețiȘtergere

comment