marți, 23 martie 2010

Eu,de-as fii barbat...

De cand am inceput sa disting diferenta dintre un baietel si o fetita,mi-am dat seama ca trebuia sa ma nasc opusul sexului meu...De cand eram mica,si mai ales acum imi doresc sa fiu barbat.Parca m-am saturat sa fiu femeie...e prea nedrept cate suferinte,cate lacrimi,cate ganduri...Pe cand un barbat...el nu naste,nu are menstruatie si in plus isi mai baga si pula...pe cand noi suntem cele care indura cele mai insuportabile dureri,si suntem futute,daca nu de barbati de viata in general,astfel incat...e foarte greu sa fii femeie...Nu ai scuza cand inseli...esti doar o curva...nu ai scuza cand ragai...esti o nesimtita fara maniere...nu poti fi fericita...esti o femeie cu multe compromisuri...

Eu,de-as fii barbat...as avea lumea la picioare...
Sunt barbat...sunt foarte frumos si destept...cu ambitii de viitor...sunt student la medicina,viitor medic ginecolog...sau cardiolog.Sunt si pictor si traiesc singur intr-o garsoniera transformata in atelier de pictura...Miros de ulei,urme de pensule si de vopsea pe pereti.Am o terasa,pe care o stapaneste un fotoliu mare si foarte comod,pe care stau cand ploua,cand fumez o tigara,cand beau o cafea,sau cand o fut pe pustoaica aia de 19 ani,care ma lasa sa-i conturez nudul pe o panza...si care ma lasa sa o conturez si pe ea...Femeia e o forma de arta...Ma indigneaza sa vad barbati care nu stiu sa pretuiasca arta...si admir in tacere putinii barbati care se subestimeaza in fata unei femei...Am invatat sin experienta,sau din putinele carti citite,sa privesc femeia mai presus decat o fiinta...O ador pe ea,sau pe oricare alta cand se tolaneste pe fotoliu goala sau cand incepe sa se joace de-a pictura si se manjeste cu vopsea din cap pana in picioare...Imi place sa o vad cum fumeaza cu nesat dupa o partida de amor...Imi place sa-i vad pielea tremurand,cand mi-e model,sau cum se excita cand ii ling picioarele...Imi place cum femeile,toate pe care le-am avut,imi soptesc ca sunt cel mai bun...Sunt cel mai bun!Caci pentru mine nu conteaza neaparat propria placere...ador tremurul orgasmelor lor,felul cum zbiara si cum se dezlantuie de placere.Imi place sa le fac sa fiarba in suc propriu mai intai...le ling picioarele, coapsele, mainile, abdomenul,si vulva o las pentru mai tarziu...cand sunt foarte infierbantate...Imi place sa ma joc...sa le leg...de pat sau de oriunde altundeva...Imi place sa o modelez ca pe o sculptura,sa ii framant carnea in maini...Imi place cum transpira...multi nu stiu cat de minunat se pot vedea broboanele de sudoare,in bataia luminii intr-o noapte de vara cu luna plina...Multi nu stiu ce frumoasa este o femeie cand doarme...poti scrie un roman despre asta,sau despre felul in care se imbraca,sau se dezbraca.Imi place sa vad o femeie cand isi da cu parfum...parca mi se fac ochii lupa si timpul incetineste...vad pulberea de roua a parfumului cum cade prin aer si se lipeste apoi de pielea proaspata...Gustul pe care o are o femeie care iese de la dus este de necomparat cu nimic altceva pe lumea asta...cel mai bun insa e de pe umar,cand uneori o sarut cu atata pofta,ca intarzie la munca...Efectiv nu rezista.Repet sunt bun!!Stiu ce-si doresc femeile...isi doresc orgasmul...Devine ca un drog...cu cat au,cu atat doresc mai mult..E ca un drog...Imi place sa o surprind...Dimineata ii ating buzele cu petalele crude ale unui trandafir...deschide ochii si zambeste...e atat de dulce cand e fericita...Imi place sa o fac fericita,pentru ca ma face si pe mine fericit.Imi place sa o urmaresc pe strada si sa o surprind la un moment dat,soptindu-i la ureche,ce frumos ii miroase parul...Imi place sa-i ofer daruri,nimicuri as spune eu,atunci cand se asteapta mai putin.Imi place sa o vad cand se aprinde putin,ca in seara asta nu i-am dat nici un semn,ca mai apoi sa o sun,si sa-i spun ca nu ne putem vedea din cauza unei intalniri cu amicii si eu sa fiu la usa la ea...sa-i spun doar sa deschida usa daca ii este asa de dor de mine...Ii mai las mici atentii sub perna,dimineata cand plec grabit la vreun curs...cand se trezeste mereu zambeste.Ii plac la nebunie scrisorile mele,scurte de altfel,dar care o fac sa planga de fericire...Apropo de asta imi place sa o transform intr-o detectiva...sa-i las un indiciu acasa,altul pe banca noastra in parc,altul sub nucul batran sub care ne-am sarutat prima oara,altul la un restaurant unde suntem clienti fideli,si ultimul acasa,unde sa gaseasca pregatita o cina romantica...si bineinteles pe mine...I-as scrie¨te iubesc¨pe nisip la mare,din pietre,din frunze,din benzina si i-as da foc...As cere-o de casatorie altundeva decat vedem in filme...Nu stiu...cred ca acasa,intr-o dimineata,as ascunde inelul in ceasca de cafea,sau sub ea...Sau i-as pregati ravase,in care sa gaseasca ineluol...in orice caz as fi original...
Pacat insa ca acum sunt doar un student la medicina,care nu-si doreste sa iubeasca,doar sa futa pustoaica aia de 19 ani,pe care o picteaza in diferite ipostaze,care mai de care mai deocheate...Si caruia ii place sa stea tolanit in fotoliul lui de pe terasa,atunci cand ploua...

Eu,de-as fi barbat...m-as sinucide...as fi prea bun ca sa traiesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment