luni, 30 septembrie 2013

Intreaba-ma orice (8) - prima parte

Cum ai vrea sa-si aminteasca lumea de tine dupa ce vei muri?
Exact asa cum sunt/cum am fost. Fiecare insa are o perceptie diferita...
Ce ti se pare cel mai ridicol la o inmormantare?
Traditiile.
Ai incercat vreodata sa te sinucizi? Din ce motiv?
M-am gandit de cateva ori la asta, dar ma iubesc prea mult, si poate mi-e prea frica de Dumnezeu ca sa fi pus in aplicare...
Care ti se pare cel mai inspaimantator fel de a muri?
Conceptul de moarte inca mi se pare inspaimantator, desi vad destul de des morti. Oricare mod este groaznic in perceptia celor apropriati...
Daca ai afla ca cel mai bun prieten al tau se drogheaza, care ar fi reactiile tale?
Fara a intra in panica si a-l judeca, as incerca evident, si nu numai o data, sa-i explic consecintele faptelor lui. Daca as vedea ca nu intelege nimic si nu ia in considerare sfaturile mele, atunci m-as indeparta de acea persoana.
Cum rezolvi aceeasi problema, a drogurilor, daca afli ca le foloseste chiar copilul tau?
Psihoterapie, excursii, iubire si iar iubire....
Tu ai incercat vreodata un drog?
Sunt dependenta de fumat. Stiind ce groaznica e dependenta, nu m-a interesat altceva...
De ce ti-e frica cel mai mult?
De Dumnezeu, gandaci si intuneric.
Cand ai plans copios ultima data si din ce motiv?
Cand iubitul meu a vorbit urat la adresa nasei mele...Alaltaieri!
Cand ai simtit cea mai mare fericire ca te intorci acasa?
Acasa la parinti prima oara cand m-am intors dupa plecarea la Cluj, iar acasa la mine de fiecare data...
Ce intrebare eviti cel mai des?
Cum te simti? ...atunci cand cineva apropiat este indoliat. Mi se pare o intrebare de-a dreptul idioata...
Cand ti-ai facut ultima data un examen medical complet?
Anul acesta in Aprilie. Asa cum am mai zis, de ziua mea imi fac cadou, in fiecare an, un consult stomatologic, unul ginecologic si analize de sange complete...
Carui medic ii esti cel mai recunoscator?
Ultimul meu medic de familie, profesoara mea de nursing care este medic, d-nei dr.conf. I. care m-a ajutat sa-mi indeplinesc visul la Cluj.
Care este profesorul care te-a influentat cel mai mult in cariera ta de acum?
Profesoara mea de nursing, dr. M.
Ce te inspaimanata cel mai mult cand te gandesti la batranetea ta?
Moartea, ridurile, lipsa de sex (discutabil), singuratatea.
In ce chestiune esti extremista?
Cu problemele sexuale ale tinerilor... (BTS, sarcini nedorite etc)
Ce n-ai manca niciodata?
Niciodata n-as manca ce nu-mi place...dar dpdv culinar sunt tentata sa incerc orice...
Care ti se pare cea mai injositoare postura a unei femei? Dar a unui barbat?
Betivul/a.
Ce n-ar trebui sa simta niciodata un copil?
Pumni.
Care e diferenta majora intre tine la 20 de ani si tu la 30 de ani (40, 50, 60...)?
Fata de acum cinci ani cand aveam 20, cred ca sunt mai responsabila, mai rabdatoare, mai harnica. Tot ce imi doresc este ca, o data cu trecerea anilor aceste calitati sa se cizeleze.
Stii sa asculti problemele altora, ai rabdare si intelegere?
Da. Imi place sa ascult si sa sfatuiesc persoanele care aleg sa mi se destainuie. De cele mai multe ori sfaturile mele au fost pertinente.
Ce-ai face daca te-ai rataci in padure, noaptea, intr-o zona fara semnal?
Nici nu vreau sa ma gandesc la asta, dar daca totusi mi s-ar intampla, m-as ghemui langa in copac si as astepta sa se lumineze...
La ce tip de intrebari n-ai raspunde in public (sau in fata unor straini) ?
Nu stiu daca exista niste intrebari atat de intimidante, dar nu cred ca as raspunde la intrebari care se refera la viata mea sexuala.
Ce-ai desena intr-un tablou care s-ar numi Iubire?
Fluturi multicolori, flori, curcubeu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment