vineri, 27 septembrie 2013

Alegeri

Stau cateodata si ”ies”. Ma privesc asa cum sunt, in simplitatea fiintei mele. Sunt o femeie frumoasa, cu rotunjimi jucause, cu niste ochi albastrii minunati, cu un par de un blond natural si auriu in razele soarelui, cu piele fina si calitativa, cu o forma a unghiilor ideala pentru o manichiura si pedichiura perfecta. Sunt mandra de reusitele mele profesionale si de calitatile intelectuale si spirituale, si sunt foarte optimista in ceea ce privesc planurile de viitor. Am langa mine un barbat minunat, care are deosebit de multe calitati, net mai multe decat oricare alt barbat pe care l-am cunoscut pana acum. Stam in chirie dar ma simt acasa in siguranta. Am reusit sa facem dintr-o camera mica un adevarat camin, pe care il iubesc. Nu am prieteni multi dar acei cativa sunt cei mai frumosi oameni. Parintii mei au si ei calitati de care sunt deosebit de mandra, la fel si sora, nasa, bunica.

Cu ceea ce am scris mai sus nu vreau sa par o ipocrita, o egocentrista si nu reprezinta in nici un caz o lipsa de inspiratie in care nu mi-a ramas altceva decat sa ma laud. Ceea ce descriu mai sus este felul in care ma vad eu cand ”ies din mine”, asa cum sunt de fapt, in zilele insorite, chiar daca afara ploua. Este ceea ce mi-ar placea sa vad mereu, fara sa-mi propun strategii, fara sa-mi fac planuri aberante.
Sunt supraponderala cu un IMC de 25, dar vreau sa aleg sa-mi vad doar rotunjimile jucause, fara a mai apela la diete drastice care sa ma opreasca sa mananc ceea ce-mi place. Imi place la nebunie sa gatesc, si aleg sa-mi placa sa si mananc ceea ce gatesc. Aleg sa fac miscare, nu in fiecare zi, asa cum mi-am propus de atatea ori fara succes insa, ci atunci cand am chef si sa descopar placerea de a face sport. Aleg sa aprofundez tainele machiajului si sa scot in evidenta de fiecare data ochii mei albastrii, minunati. Aveam un fix sa ma vopsesc roscata, dar atat de mult mi se lauda culoarea parului de catre cei din jur, incat realizez ca au dreptate. Astfel incat aleg sa imi ingrijesc parul natural, sa merg la tuns frecvent si sa folosesc produse de calitate. Pielea mea a fost bombaradata de nenumarate ori de razele nocive ale soarelui si tocmai de aceea a avut de suferit. Vreau sa aleg sa o protejez si sa ma rasfat cu produse ce includ factor cu protectie solara si sa apelez la fel de fel de trucuri de intretinere a pielii. Aleg sa am intotdeuna manichiura si pedichiura perfecte. Aleg sa avansez profesional, sa-mi placa in continuare ceea ce fac, sa citesc cat mai mult, sa pictez, sa scriu, sa-mi reformulez legatura cu divinitatea. Aleg sa fiu in continuare asa cum sunt, si sa-mi pastrez optimismul in ciuda intamplarilor ce ma asteapta. Aleg sa-mi apreciez mai mult barbatul, sa-l iubesc si sa-l respect pentru ceea ce imi ofera. Aleg sa fiu o buna gospodina si sa ma bucur de reusitele mele culinare. Aleg sa fac investitii mari in ceea ce conteaza cu adevarat, in casa mea, relatia mea, in mine. Aleg sa-mi iubesc semenii si sa iau lucrurile asa cum sunt. Sa nu mai fiu atat de indoielnica in ceea ce priveste persoanele ce ma inconjoara si sa ne bucuram unii de altii atata timp cat viata ne-a adus impreuna. Aleg sa-mi sun mai des parintii, sa le fac cadouri si sa le aduc numai bucurii...

La urma urmei tot ceea ce ni se intampla tine de propriile alegeri. Mi s-a intamplat de atatea ori sa judec atunci cand mi se intampla ceva, fara a ma gandi putin ca totul tine de propria mea alegere. Nu am avut curajul, maturitatea, sau nu am constientizat atunci ca daca nu alegeam sa fac un lucru gresit, lucrurile nu se precipitau in defavoarea mea. Aleg sa privesc cu responsabilitate toate alegerile pe care le voi face. Aleg sa traiesc frumos si demn...Aleg viata cu toate culorile ei!
Tu ce alegi?

3 comentarii:

  1. Anonim1:48 p.m.

    Cred totusi ce este un refugiu la cea ce vrei de fapt cu adevarat si cea ce iti doresti sa faci.O zi minunata. acelasi anonim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Filmul Bliss din 1997 il recomand sincer

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim...de data asta te rog sa fii mai explicit...Ceea ce vreau de fapt cu adevarat cred ca este ceea ce-mi doresc sa fac...Nu ti-am inteles mesajul...

    RăspundețiȘtergere

comment