vineri, 20 septembrie 2013

Amanta de weekend

”Nu mai putem vorbi in perioada asta. Vine la mine amanta de weekend.”

Am fost amanta. Mi-a placut mult acest statut, atata timp cat am avut amandoi de castigat. Am acceptat acest joc pe termen scurt, pana cand beneficiile nu au mai fost chiar reciproce. Niciodata insa, nu mi-am lasat programul sau tabieturile schimbate dupa bunul plac al barbatului cu care alegeam sa-mi petrec cateva ore. Priveam atunci cu ochi puerili, traiam cu suflet de copil si ma entuziasma enorm acel statut, in care eram evident mult mai dorita decat sotia care-si astepta barbatul acasa.
Acum insa nu as mai accepta sa fiu amanta decat in conditii deosebit de stricte, cu beneficii reciproce, evident net mai multe pentru mine. As fi deci egoista, pretentioasa, versata...Dar nu vreau sa vorbim acum despre mine, ci vreau mai degraba sa vorbim despre amanta de weekend.

Ce face amanta de weekend in cursul saptamanii? Are alt partener cu care isi satisface nevoile sexuale, sau apeleaza la abstinenta totala, tocmai ca in weekend sa-si poata manifesta tot erotismul cu care este inzestrata? Cum arata aceasta femeie misterioasa, care reuseste sa stapaneasca timp de doua zile un barbat atat de puternic si inteligent? La ce apeleaza de a reusit sa faca din asta un obicei?
Aceste intrebari mi le adresez din pura curiozitate...Nu are nici o legatura cu vreo fantezie launtrica sau cu vreo dorinta inchistata pe undeva. Vreau sa intreb din perspectiva unei femei care nu ar accepta asa ceva. Amanta de weekend este o femeie care se compromite in aceasta situatie, ori din cauza sentimentelor fata de acel barbat, singur de altfel si nedoritor de vreo relatie serioasa, ori din cauza unor frustrari aparute pe parcurs. Weekend de weekend timpul trece, si trece agresiv peste trupul unei femei care se bucura inconstient de atuurile tineretii. Sunt curioasa daca aceasta femeie s-a gandit cum va fi, cum se va percepe, cand barbatul, plictisit de acest obicei, va renunta. Ce va decide aceasta femeie sa faca? Ce drum va alege?

 -Nu poti stii ce-ti rezerva viitorul. O alegere poate fi buna sau rea, poate fi o greseala sau nu. Nu ai de unde sa stii acum ce poate fi in viitor...Gandeste-te ca se poate intampla ca neluand aceasta decizie, peste doua luni sa stai in dreapta, in timp ce iubitul tau conduce, sa faca accident si tu sa mori. Poti sa privesti partea buna a lucrurilor si sa-ti spui ca iti poti schimba destinul, luand aceasta decizie.
 -Dragul meu eu ma bazez pe prezent...Stiu ca in viitor, prezentul va fi trecut, si cred cu tarie ca pe baza trecutului iti faci viitorul. Imi place prezentul, si bazandu-ma pe un viitor prezent promitator sunt sceptica cu ceea ce imi propui, si cred ca mai degraba voi alege constiinta. La urma urmei lucrurile se intampla pentru ca asa trebuie sa se intample...
 -Asa cum ai reusit o data sa-ti pacalesti si santajezi constiinta o poti face in continuare...E simplu, doar trebuie sa fii un pic mai puternica decat constiinta ta.
 -Tu nu stii si nu ai poate de unde sa stii, dar constiinta este strans legata de suflet, iar sufletul imi spune ca il iubesc.
-Trebuie sa-ti traiesti viata fetito! Iar ceea ce simti tu acum este absolut normal.

Am mai vorbit despre conceptul de normalitate. Normalul este o chestie relativa si difera de la perceptie la alta...Daca lui i se pare normal sa-si traiasca burlacia postdivort cu o amanta de weekend, care sa-l tina prizonier in mod constant in singurele sale zile libere este strict parerea lui. Mie nu mi s-ar parea normal sa ma compromit pentru o fantezie....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment