duminică, 15 septembrie 2013

Intreaba-ma orice (6)

Care e cea mai importanta realizare a vietii tale?
La inceputul fiecarui an scriu o ”to do list” in care enumar cateva obiective. Fiecare obiectiv indeplinit reprezinta o realizare, iar la sfarsitul anului cand recitesc lista ma bucur sa aflu ca am realizat tot ce mi-am propus. Sunt uneori chestii minore, dar pentru care ma bucur extraordinar. Sunt multumita de toate realizarile mele si toate mi se par importante. Se pare insa ca partea profesionala ma satisface cel mai mult...
De ce esti cel mai interesat in acest moment?
De mine. Sunt la o varsta la care ma (re)descopar. Dobandesc pe zi ce trece mai mult maturitatea si rabdarea necesare sa ma uit mai mult la mine. Si observ de fiecare data amanunte carora nu le dadeam importanta, care mi se pareau nesignifiante dar care acum conteaza atat de mult. Dezavantajul acestei intense introspectii il reprezinta intrebarile fara raspuns, indoielile in ceea ce priveste principiile pe care mi le stiam de neclintit, dezorientarea. Volumul gandurilor care imi invadeaza zilnic mintea, imi incetoseaza ratiunea. Sunt sigura ca desi usor sifonata, voi reusi sa ies din negura aceasta care imi chinuie existenta in momentul de fata. Actionez la nivel total, atat fizic cat si psihic si spiritual iar lucrurile acestea ma obosesc mai mult decat credeam. Sper cu incredere la un rezultat spectaculos.
Ce inventie din ultimul secol iti influenteaza cel mai mult viata?
Cu siguranta tehnologia.
Care e cel mai bun exemplu de perfectiune la care te poti gandi?
Dumnezeu.
Care este cel mai mare pacat pe care l-ai comis vreodata?
Am pus la indoiala dragostea mamei pe care am facut-o sa sufere...
Cu ce unic cuvant te-ai descrie?
Parc de distractii
Care crezi ca este cea mai mare greseala pe care ai facut-o ca adolescent? Dar ca adult?
Mi-am inceput viata sexuala prea timpuriu, fapt care influenteaza mult viata de adult...
Care este cuvantul tau preferat, din limba ta natala?
La o asemenea intrebare nu pot da un singur raspuns...totul depinde de context. Imi plac cuvintele si mai mult de atat imi plac jocurile de cuvinte...
Care este persoana care te face sa razi cel mai mult?
Iubitul meu.
Care este cel mai prost obicei al tau?
Leneveala.
Cu cine ai cele mai interesante discutii?
Cu iubitul meu. Dar au fost episodic si alte persoane care m-au fermecat prin fluenta gandirii lor.
In ce fel crezi ca esti unic?
Prin tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment