vineri, 30 august 2013

Intreaba-ma orice (5)

Carui om de care te-ai despartit i-ai multumi astazi? Ce-a ramas cel mai frumos in tine dupa despartirea de un om drag?
I-as multumi bunicului meu care m-a parasit mult prea timpuriu. Omul acela mi-a facut copilaria minunata si am ramas cu amintiri extraordinare petrecute alaturi de el. De la concursurile de gimnastica din sufrageria lui unde saream peste scaune si-mi dadea numai note de noua si zece, de la calatoriile cu trenul pana la Predeal pe care le faceam pentru ca imi placea sa calatoresc cu trenul, de la gegeal (tramvai) pana la datul pe leagan pana la cheanga (creanga), pentru toate acestea ii multumesc!
Daca ai fi celebru si bogat cum crezi ca ti-ar schimba viata?
Cred din toata inima ca celebritatea sau bogatia sunt lucruri relative. Asadar comportamental fata de oamenii pe care ii cunosc nu m-as schimba. In schimb evident ca nivelul de confort mi l-as imbunatati considerabil.
In ce relatie esti cu Dumnezeu?
Fiecare viata reprezinta filmul fiecaruia unde cel mai bun regizor este Dumnezeu. Cred fara indoiala in existenta Lui si ma rog Lui in fiecare zi. Dumnezeul meu e in suflet si pretutindeni. Tocmai de aceea biserica este doar un pretext in care nu prea cred.
Cum iti manifesti credinta in Dumnezeu?
Incercand sa fiu mai buna, sa-i iubesc pe semeni, sa fac fapte bune. Mi se intampla sa mai dau gresi si pentru ca stiu ca El ma vede ma simt foarte vinovata. Ma rog in sinea mea pentru mine si ceilalti,”vorbesc” cu El..
Care a fost ultima carte despre religie pe care ai citit-o?
Cred cu toata responsabilitatea ca scrierile religioase sunt precum basmele populare, idei transmise prin viu grai din generatie in generatie, fapt ce ma face sa am indoieli privind autenticitatea lor. Prin urmare nu citesc altfel de carti, dar ca sa raspund la intrebare, ultima carte despre religie pe care am citit-o a fost ultima carte de religie din programa scolara.
Pentru ce ti se pare cel mai nepotrivit sa te rogi?
Pentru bani si raul altuia.
Pentru ce ii multumesti cel mai des lui Dumnezeu?
Pentru faptul ca eu si cei dragi mie suntem sanatosi!
Care sunt cele mai importante trei fapte pe care vrei neaparat sa le faci in viata?
Sa fac un copil, sa ma casatoresc si sa predau.
Daca ai face o curatenie generala si ar trebui sa arunci cel putin trei obiecte mari din casa, care ar fi acelea?
Cred ca in momentul de fata as renunta la canapea pentru ca este prea mica, la hota pentru ca e nefunctionala si la masina de spalat rufe pentru ca e veche si ineficienta...Dar cum stau in chirie si aceste lucruri nu sunt ale mele, ma multumesc cu ce am...
Care e cel mai mare risc pe care ti l-ai asumat vreodata?
Deocamdata nu pot vorbi despre el...dar imi pare rau acum ca am riscat atat de tare...
Pe cine ai vrea sa te razbuni? Ce te-ar face sa ierti totusi acea persoana?
Desi sunt persoane care mi-au facut mult rau, nu m-as razbuna pe niciuna, pentru ca le-am iertat deja...
Cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul?
...cand am mintit...si mint foarte rar...
Care a fost cel mai bun an din viata ta de pana acum?
Anul 2011.
Ce experienta crezi ca te-a facut mai intelept?
Mutarea in chirie departe de parintii mei.
Care e sunetul care te deranjeaza cel mai mult?
As enumera mai multe aici...ticaitul ceasului (nu am ceas in camera), picuratul chiuvetei si zgariatul farfuriei cu furculita.
Care e bijuteria ta preferata?
Ceasul si cerceii.
In ce an al vietii tale ai simtiti ca te-ai schimbat cel mai mult?
2011
Ce consideri a fi talismanul tau?
Am o piatra de onix si un banut cu insemne chinezesti pe care le port mereu la mine in tocul ochelarilor.
Care e cel mai bun sfat pe care l-ai primit vreodata?
Sa fiu eu insami!
Cand te-ai simtit cel mai norocos?
Au fost mai multe momente...
Care e cea mai norocoasa persoana pe care o cunosti?
Tata pentru ca gaseste pe strada bani, aur, bijuterii de tot felul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment