vineri, 23 august 2013

Intreaba-ma orice (4)

Care consideri ca e cuplul cel mai nepotrivit dintre prietenii tai?
Nu vreau si nici nu o sa vreau vreodata sa judec vreun cuplu din anturajul meu dupa acest criteriu. Ar insemna ca eu sa am o relatie perfecta, si cum acest lucru este imposibil nu cred ca sunt in masura sa cataloghez.
Daca ai renunta la unul dintre prietenii tai, care ar fi acela si care ar fi motivul pentru care nu l-ai mai vrea prin preajma ta?
Nu am decat cativa prieteni prin preajma, restul sunt cunostinte. Dintre prietenii mei nu as renunta la niciunul pentru ca stiu ca ar face tot posibilul sa nu-mi dea vreun motiv sa o fac...
Cand ai castigat ultima data un concurs, un premiu?
Cand am primit diploma de sefa de promotie am considerat ca am castigat cel mai aprig concurs si cel mai frumos premiu. Restul sunt...nimicuri.
Ce muzica te energizeaza?
Skrillex si Beyonce.
Ce muzica nu ai in casa si nici nu vrei sa asculti?
Preferintele in materie de muzica sunt discutabile...Muzica pe care cineva o asculta nu il defineste neaparat. De exemplu personal nu am in playlist nici manele nici muzica clasica. Asta nu inseamna ca in diferite circumstante nu ascult si astfel de melodii. Consider muzica un aspect asemanator cu orientarea sexuala. Atata timp cat ea nu influenteaza comportamentul si/sau vestimentatia, fiecare are dreptul sa asculte ce vrea...
La ce program TV te uiti cel mai des?
Divertisment, documentare, filme, stiri, pe oricare dintre programe...Nu am preferinte.
Ce emisiune crezi ca ai putea prezenta (chiar daca n-ai nici o legatura cu acest domeniu)?
Mi-ar placea foarte mult sa prezint o emisiune educativa, pe teme medicale.
Ce stii sa gatesti cel mai bine?
Imi place sa gatesc si stiu sa fac multe feluri gustoase...Personal imi place cum imi iese ciorba de burta...
Care ti se pare cel mai talentat om pe care il cunosti personal?
Mama (si sper sa nu vada postarea asta ca i se urca la cap)...si apoi tata...Pe omul asta (desi nu e tatal meu biologic) chiar il admir si il apreciez pentru talentele lui...
Ce te enerveaza cel mai mult?Poti face o lista lunga daca e cazul....
Ma enerveaza minciuna, indiferenta si schimbarea comportamentului in cazul cresterii ”in rang”. Pentru restul lucrurilor gasesc explicatii...
Pe cine urasti cel mai mult?
Pe aceia care fac lucrurile care ma enerveaza cel mai tare....
Ce fapta ilegala ai comite, intr-o situatie disperata?
Nu stiu cum e, ca nu sunt mama, dar cred ca pentru copilul meu as ucide...
Cum ti-ar placea sa mori?
Dormind...
Ce te sperie cel mai tare?
Moartea, intunericul si gandacii..
In ce situatie ai dovedit cel mai mare curaj din viata ta?
Cand am sarit in fata masinilor ca sa pot salva o fetita...
Cand si cui i-ai scris ultima data o scrisoare?
Cand eram mai mica si indragostita...



Un comentariu:

  1. isa, draga mea, mi-e tare drag sa te citesc :*

    ps. poti modifica culoarea paginii, mi-e cam greu sa citesc mult, imi obosesc ochii repede.

    pupici dulci :*

    RăspundețiȘtergere

comment