marți, 6 august 2013

Discutii...

Ma plimb incet pe strazile cunoscute ale vremurilor de demult...Miroase a vinete coapte si a sfarsit de vacanta. Ma las mangaiata de razele calde ale soarelui. Vantul isi mai trece uneori mana prin parul meu. Este o zi minunata in care as vrea sa ma intorc cu cativa ani in urma. Profit de faptul ca ma aflu acolo si imi sun cateva prietene pentru a barfi asa...ca fetele.

Cu Alina...
-Te complaci!!!Imi spune Alina tragand cu nesat din tigara.
-Dintotdeuna am urat cuvantul asta! Mereu am crezut ca se potriveste persoanelor lingusitoare, fara principii si incredere in sine...Apoi tac cateva secunde uitandu-ma la o altfel de Alina care desi mereu aceeasi e in continua schimbare. Anul viitor se marita. Pare foarte fericita alaturi de iubitul sau. Cred insa ca orice s-ar intampla in relatia ei, nu ar suferi, sau macar nu ar afisa asta...
-Draga mea eu te stiam altfel acum cativa ani. Erai ambitioasa, aveai planuri marete. Am apreciat intotdeuna la tine siguranta, felul in care lupti pentru indeplinirea dorintelor tale. Unde e Isa pe care o cunosteam? Intreaba Alina tragand din nou din tigara si schimband in timpul asta melodia...
-Ma crezi ca nu stiu? Chiar stateam zilele trecute si ma gandeam la asta...Mi-e dor de mine asa ambitioasa, in permanenta concurenta cu cineva. Mi-e dor sa am principii si sa si cred in ele. Simt ca nu stiu ce mai vreau, nu stiu ce sa fac...Ce sa fac?
-Sa incetezi sa mai crezi ca el e centrul Universului tau si sa fii tu!!!Uita-te la tine...ai suficiente calitati care ar putea fi idolatrizate de alti barbati...

Cu Adriana...
-Isa draga, ai mult mai multa rabdare decat m-as fi asteptat din partea ta. Cred chiar ca mai ai putin si bati un record. Vezi uite asa am avut si eu cu exul...Doi ani Isa!!!Iti dai seama ca dupa timpul asta am explodat. Si sunt tare fericita acum, maritata cu barbatul pe care il iubesc si care ma face realmente fericita...Adriana cu adevarat ingrijorata de situatia mea continua...Tu!Dar asta e prost?Nici nu imi vine sa cred ce-mi povestesti!
-Vezi...nu m-ai crezut cand iti spuneam...Acum iti dai si tu seama cat poate fi de incapatanat.
-Eu cred ca ar trebui sa ai mai multa grija de tine, sa-l lasi asa in lumea lui ca poate isi revine...
-Cand?Oare cat voi mai avea rabdare sa astept...
...
-Adriana tu te vezi femeie?
-Nu! Tu?
-Nici eu...cred ca am o varsta la care as putea sa fiu, dar ma simt un copil in trup de femeie...
-Hai sa nici nu ne grabim...ce zici?
-Te-ai razgandit...ai vrea sa faci un copil? am intrebat-o eu uitandu-ma la masa alaturata, unde un barbat masiv legana un bebelus...
-Isa...noi nu suntem in stare sa avem grija de noi, d-apoi de-un copil...Mi-e groaza!!!Si face o grimasa atunci cand copilul din spate incepe sa planga.

Cu Bianca...
-Tu Isa, tu spui acum ca daca pleaca nu-l mai primesti inapoi...Dar vreau sa-ti pun o intrebare: Il vezi pe Gabi sotul tau pentru totdeuna si tatal copiilor tai? mi se dreseaza Bianca cu o spranceana ridicata.
-Intreabarea asta mi-am pus-o si eu de multe ori...Si de fiecare data am raspuns afirmativ.
-Atunci oare de ce mai ai dubii...Cu siguranta il vei primi inapoi...Indiferent de cat timp ati sta despartiti, daca iubirea nu dispare, si daca intre timp nu apare nimeni in viata niciunuia dintre voi, cu siguranta l-ai primi inapoi.
-Nu cred!Tocmai de aceea am spus asta mai multor persoane. Ca in caz ca se intoarce sa nu-l primesc inapoi tocmai ca sa nu-mi incalc ”promisiunea”.
-Ar fi bine sa nu mai bagi in seama ce cred altii, si sa lasi ratiunea si orgoliile deoparte. Fa ce-ti spune inima. S-ar putea ca Gabi sa fie iubirea vietii tale si tu sa dai cu piciorul in fericire...Spune Bianca cu gesticulari fine ale mainilor. Imi place de Bianca. Parca s-a schimbat, pare matura si vorbeste aruncand exact cuvintele care ii vin, fara cenzura si teama.
-Uf...stii?Am ascultat in perioada asta o gramada de pareri...Nu-mi plac persoanele care dau sfaturi si nu au avut niciodata o relatie de lunga durata...sau aia care sunt implicati in relatii si isi dau cu parerea exemplificand din propria relatie. Tu nu ai o relatie stabila, si nici nu ai avut dar simt ca ceea ce imi spui ar fi cele mai pertinente si sincere vorbe auzite pana acum.

Mesaj de la nasa mea:
”Draga mea...sa stii ca lumea nu se termina la Gabi! Tu meriti tot ce este mai bun! Ai muncit pentru asta! Tot respectul! Te iubesc mult!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment