vineri, 16 august 2013

Intreaba-ma orice (3)

Din tot respectul pentru Mihaela Radulescu, va recomand sa vizitati site-ul ei apasand aici.

Ce meserie ti-ar placea sa ai, dar n-ai avut ocazia, sansa, priceperea...?
Artist...iar in acest domeniu se poate include una (sau mai multe) dintre cantareata, actrita, scriitoare.
In ce domeniu esti cel mai ambitios?
Tind sa cred ca mi-am mai pierdut din ambitia pe care o aveam. In facultate am avut ambitia sa fiu prima dintre toti, concurand in secret cu cateva colege. Pentru mine provocarea reprezinta stimulul pentru a-mi crea si intari o ambitie. In momentul de fata recunosc ca nu sunt provocata de nimeni si de nimic, dar as putea oricand sa ma provoc pe mine insami, dar nu cred ca (mai) am curaj...
Ce te face sa plangi?
Sunt o fire sensibila si prin urmare imi exprim sentimentele aproape oriunde si oricum. Este frustrant sa nu ma pot abtine si sa stiu ca se mai face si haz pe tema asta...Ultima oara am plans din suflet pentru un pacient care a plecat...Plang la filme pentru ca de cele mai multe ori le traiesc profund. Plang din dragoste, de nervi, de fericire...si uneori imi face atat de bine...
Ce subiect de discutie nu-ti face deloc placere?
Intr-atat de mult nu-mi fac placere acele subiecte incat nici nu vreau sa pomenesc de ele...
In ce situatie te-ai simtit inutil?
Au fost multe astfel de situatii dar cea mai grea situatie a fost momentul decesului bunicului meu.
In ce imprejurare ai stralucit ca niciodata?
Pe scena, in fata tuturor cu diploma si medalia pe care scria frumos ”Sefa de promotie”...
Cand ai fost cea mai fericita?
...Tot atunci...a fost apogeul a ceea ce credeam ca nu voi reusi niciodata si pentru care totusi am luptat pana la sfarsit...
Care a fost cumpana vietii tale pana acum?
As putea sa enumar multe situatii aici, de la moartea bunicului meu pana la aproape despartirea de iubitul meu...dar situatia care mi-a schimbat total viata pe care o traisem pana atunci a fost...din cauza unui nenorocit...
Ai fost vreodata la un pas de moarte?
Fizic nu, spiritual de mai multe ori...
Cand ai avut cea mai adanca depresie?
Cred ca depresia este o afectiune psihica (deci nu psihologica) care se trateaza la spital...Omul care trece prin niste perioade grele care au consecinte asupra starii si comportamentului lui, nu sufera de depresie ci mai degraba printr-o inertie a gandirii rationale. Depresia este o boala care nu te lasa sa mananci, sa-ti vezi prietenii, sa iesi din casa, sa asculti muzica etc. Fiind o persoana pozitiva si energica, nu a putut trece o zi fara sa fac toate astea, deci prin urmare nu am suferit niciodata de depresie.
Cand te-ai distrat cel mai bine?
In parcul de distractii Tibidabo din Barcelona.
Care a fost cel mai frumos eveniment de familie la care ai participat?
Toate diminetile de duminica cand luam micul dejun impreuna...
Care crezi ca e cuplul cel mai reusit din cate cunosti?
Nu exista...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment