marți, 17 septembrie 2013

Intreaba-ma orice (7)

Pentru ce motiv ti-ai face un tatuaj?
De mica mi-am dorit mult un pierce in buric, pe care, o data cu implinirea majoratului mi l-am facut. Cu tatuajul in schimb, dorinta nu a fost atat de mare incat sa trec la fapte. Pierce-ul il pot scoate oricand si in cativa ani gaura se poate inchide. Tatuajul este pe viata si tocmai de aceea nici acum nu sunt sigura daca m-as lasa pictata...Am auzit de metodele de eliminare a unui tatuaj cu ajutorul laserului, dar din pacate zona ramane depigmentata si  financiar costa foarte mult. Nu judec sau condamn persoanele care poarta tatuaje, dar nu stiu daca eu vreodata o sa-mi fac unul. Si nu stiu daca va exista vreun motiv...
Daca ar trebui sa-ti faci trei tatuaje, ce ar reprezenta ele si unde s-ar afla, pe trupul tau?
Mi-as desena un cod de bare la ceafa, insemne chinezesti, fluturi, flori sau o pana pe laba piciorului, si/sau unul din motivele enumerate, pe unul dintre flancurile abdomenului.
Cine e cel mai prost om pe care-l cunosti?
Dupa parerea mea nu exista oameni prosti (desi uneori mai apelez la acest apelativ pentru diversi indivizi). Cred ca exista categoria celor bolnavi mintali, care din cauza conditiei de sanatate nu gandesc in conformitate cu ”normalul”, sau categoria celor care nu au dat interes propriei culturi si in lipsa cititului si a informarii in general, au principii de viata mediocre...
In ce privinta crezi ca esti cel mai gresit inteles?
Cu acest blog. Imi place sa vorbesc cu si despre sex, dar asta nu inseamna ca sunt o nimfomana si nu mai pot fara sex. Din pacate (inca) se mai crede acest lucru, motiv pentru care evit sa fac public ceea ce scriu, pe site-urile de socializare sau in anturajul profesional.
Pe cine barfesti cel mai des si mai aprig?
Daca as spune ca eu nu barfesc as fi de-a dreptul ipocrita, desi acest obicei mi se pare mai degraba demn de o persoana fara preocupari mai interesante. Barfesc colegele de la munca dar rareori deschid eu subiectul; mai degraba sunt intaratata sa faca asta...
Ce anume de pe planeta ai vrea sa fie cu adevarat protejat si conservat?
Copacii. Din pacate de la an la an devin tot mai putini, lucru care uneori imi da o senzatie de sufocare la propriu. Frunzele copacilor ne furnizeaza oxigenul atat de necesar...fara el nu exista viata, asadar lasati copacii in pace si gasiti alti combustibili regenerabili.
Ai facut vreodata ceva pentru tara ta?
De fiecare data arunc ambalajele la gunoi.
Ce iti displace cel mai mult la tara ta?
Oamenii care o populeaza. E mizerie (si la propriu si la figurat), snobism, prefacatorie, violenta...
Pentru ce motiv esti mandru de tara ta?
Ca detine (si) oameni de valoare.
Care a fost cea mai spirituala experienta pe care ai trait-o?
Cand am atins moastele Sf. Dumitru si cand am fost la manastirea Neamt.
In ce ti-ar placea sa te costumezi la un bal mascat?
In tiganca.
Ce-ai colectionat de-a lungul timpului si ce colectionezi acum?
Am avut cateva tentative de a colectiona dar niciodata nu am avut rabdarea necesara, motiv pentru care majoritatea lucrurilor adunate au sfarsit aruncate la gunoi. Nu sunt genul de persoana care sa se prinda de amintiri si sa cada nostalgica privind fiecare lucru al unei colectii...Ma trezesc deseori cu chef de curatenie generala si atunci arunc tot ce-mi aglomereaza existenta inutil.
Pe care dintre cunoscutii tai i-ai trimite la un psihoterapeut?
Pe mine (pentru ca am fost ai am parasit subit sedintele), pe iubitul meu (din acelasi motiv), pe Andreea (pentru ca are insomnii), pe Adriana (pentru ca e dezordonata in gandire, sentimente, lucruri), pe mama (pentru ca inca are niste principii aiurea), pe sora-mea (pentru ca nu stie ce vrea de la viata).
Cu ce proverb nu esti deloc de acord?
Cine se aseamana se aduna...Pentru ca de cele mai multe ori contrastele se atrag.
Care este motto-ul tau favorit?
Cel care imi aparea cand imi deschideam telefonul si in care cred este ”eu am, eu pot”.
In cine ai cea mai mare incredere?
In Dumnezeu...in restul nu am incredere...
Din ce tara provin cele mai multe obiecte pe care le ai?
De aici evident.
Care este gestul sau tabietul pe care-l repeti cel mai des in fiecare zi?
Cafeaua si demachiatul seara.
Care e cea mai ridicola superstitie a ta?
Nu prea am superstitii pentru ca nu mi s-a intamplat sa am ghinion cand am vazut o pisica neagra sau cand am trecut pe sub scara...Cred totusi ca orice fapta sau gand pe care il consider gresit, e un pacat, pe care Dumnezeu il vede si ma va pedepsi pentru asta...Si de foarte multe ori s-a adeverit lucrul asta...
Cui dai cel mai des bani din mila: cersetorilor copii, cersetorilor batrani, muzicantilor ambulanti sau...la cutia milei din biserica?
Nu prea dau bani...pot sa fiu judecata pentru asta...Dar mi s-a intamplat sa dau bani copiilor si sa-i intreb ce o sa faca cu ei, iar ei sa-mi raspunda ca ii duc acasa la parinti pentru ca acestia sa-si ia bautura si tigari, sa dau la batrani si sa constat ca acestia au mai mult ca mine, muzicanti ambulanti nu prea exista si in general au haine mai bune pe ei decat am eu, iar cutia milei cred ca este de fapt o (alta) sursa de venit pentru preot. Imi place in schimb sa ofer alimente, imbracaminte sau jucarii.
Care sunt cele trei persoane din anturajul tau care ti-ar placea sa-ti raspunda la toate intrebarile din aceasta carte?
Mama, iubitul meu si Adriana.
Dar care ar fi cele trei persoane publice ale caror raspunsuri te-ar interesa?
Mihaela Radulescu, Anna Lesko, Laura Andresan.
In ce situatie ai fost cel mai naiv?
In multe situatii, dar m-am iertat mergand pe principiul ca toti oamenii fac greseli...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment