marți, 17 septembrie 2013

Pe tocuri

Doua femei isi fac aparitia in clubul mic de la subsolul unei cladiri. Fum dens de tigara imbinat cu un amalgam de feromoni, pluteste in aer, creand o atmosfera de desfrau. Atent imbracate, intens parfumate, frumos aranjate, cele doua femei se indreapta spre bar si aleg o masa goala de langa bar, singura de altfel. Se instaleaza comod si isi aprind amandoua cate o tigara, din care trag provocator, atragand privirile tuturor barbatilor singuri. Isi comanda vin rosu si studiaza lumea...

Un barbat misterios, poate prea in varsta pentru astfel de distractii, sta intr-un colt, exact langa masa noastra. Imi studiaza atent fiecare gest fara a trada vreo urma de dorinta carnala. Bea energizant si face fotografii, iar din cand in cand cu un zambet fermecator, imi arunca priviri aprobatoare. Un alt barbat, scund, chelios, dar simpatic in trasaturi, incearca sa se bage in seama. Accept in cele din urma un shut de tequila, dupa care accept sa dansez cu el. Il surprind atunci cand cobor de pe scaunul de bar. Eram atat de inalta in noii mei pantofi cu tocuri de 13, incat capul lui imi ajungea in dreptul pieptului.
-Il vezi pe barbatul acela cu camasa rosie. Vreau sa dansez cu el!!! imi spune prietena mea doritoare de partener de dans.
-Ma duc indata la el...Si ma indrept spre un barbat cu camasa rosie, prea ridat si usor imbacsit caruia ii soptesc la ureche...Prietena mea de acolo vrea sa danseze cu tine...Barbatul isi paraseste fara sa clipeasca gasca de prieteni si ma insoteste la prietena mea, care cand il vede se ingrozeste soptindu-mi ca nu el era cel pe care trebuia sa-l chem...Radem copios de greseala mea dar continuam sa dansam, eu cu cheliuta al meu, ea cu barbatul in camasa rosie. Cand se termina melodia ea ii multumeste politicos barbatului incercand sa scape cat mai repede de prezenta lui acolo. Cheliuta, un tip initial suspect, se dovedeste intre timp foarte simpatic, si accept de la el o sticla de vin. Prietena mea a ajuns intre timp sa danseze cu un alt tip, care impreuna cu prietenul sau dadeau tarcoale de ceva timp pe langa noi. Cand am luat o pauza tipul cu care prietena mea dansase doreste sa facem cunostinta. Ma intreaba cum ma cheama si cu ce ma ocup. Ii raspund politicos si ii spun adevarul, caci pana atunci fusesem Andreea pentru cheliuta, moment in care imi pune mana pe pieptul lui, pe care simt reliefat un stimulator cardiac. Atunci incepe sa-mi povesteasca despre starea lui de sanatate, cand prietenul lui isi duce degetul la gura exclamand un zgomotos ”Shh!”. Ma indrept catre prietenul lui sa fac cunostinta si cu el, si il invit la dans. Imi spune in timp ce dansam ca se ocupa cu chestii psihologice si ca citeste mult despre acest domeniu. Deja ma fermecase numai prin simplul fapt ca...citeste...Intre timp facem schimb de parteneri, eu intorcandu-ma la cheliuta, iar prietena mea dansand cu el...Mihai pentru ca asa il cheama, i-a oferit prietenei mele cel mai senzual dans pe care l-am vazut pana atunci. O ridica in mainile sale puternice, o imbratisa cu patos, ii soptea la ureche...Eu cu coada ochiului, in timp ce dansam cu cheliuta si ascultam cuvintele stalcite dar frumoase pe care mi le soptea, priveam senzualitatea pe care acest barbat o emana. Nu am mai vazut pana atunci un barbat atat de ”erotic” care fara a apela la gesturi vulgare, ma excita doar privindu-l. Intr-o pauza ma duc la Mihai si-l intreb:
-Te poti indragosti de cineva intr-o clipa?
Se uita la mine zambind si spune:
-Da...de ce nu!
Intre timp ma indrept spre prietenul lui pe care il intreb acelasi lucru si care dupa ce raspunde afirmativ incepe sa-mi povesteasca din nou despre problemele lui de sanatate. Si facandu-ma ca-l ascult, il priveam pe Mihai cum o inebuneste pe prietena mea si suspinam, imaginandu-ma pe mine acolo...Din tot ce mi-a spus prietenul lui Mihai am retinut doar atat...”Omul si din coma isi revine”...
Cand merg in club, simt ca nu ma distrez suficient, daca nu dansez pe o piesa Bug Mafia sau Grassu Xxl. Cheliuta, cunoscut de catre patronul clubului a insistat sa bage si o astfel de piesa. ”Daca plec, hai vii cu mine” este o piesa pe care am dansat cu fel de fel de oameni, si am apelat de fiecare data la toate formele de erotism, incercand sa-i inebunesc pe barbatii cu care lasciv dansam pe aceasta piesa. De data asta, cand a inceput sa se auda in boxe, prietena mea l-a trimis pe Mihai sa danseze cu mine. A fost pentru prima data cand nu eu am fost cea care ii inebuneam pe barbati...a fost pentru prima oara cand un barbat a simulat cu mine un act sexual pe aceasta piesa si care culmea a reusit sa obtina tot ce si-a propus...”Opreste-te!!!” ii sopteam continuu la ureche...”Vrei?” M-a intrebat la un moment dat...”Nu...nu vreau...termina...nu vreau...te vreau”.Si ma intorcea, ma atingea, ma tragea de par, transpiram, ne unduiam, ma imbata...Am renuntat inainte sa se termine melodia...I-am cerut lui cheliuta apa si am baut jumatate de litru fara sa ma opresc. Mihai a continuat sa danseze cu prietena mea, dar eu nu mai puteam sa privesc. Atunci i-am spus prietenei mele ca as vrea sa plec pentru ca sunt foarte obosita. Si atunci mi-am luat lucrurile, mi-am luat la revedere de la cheliuta si i-am multumit pentru tot, dupa care am iesit din club indreptandu-ma catre masina. O mana puternica ma cuprinde de la spate...
-Unde pleci?
-Acasa. Este oricum prea tarziu.
-Hai aici sa stam un pic jos.
-Te poti indragosti de cineva dintr-o data?
-Da poti!!!Si atunci isi apropie buzele de ale mele, contopindu-ne intr-un sarut pacatos de dulce. Atunci imi dau seama ca fac o greseala si ma departez.
-Ce faci cu mine? Ce crezi ca faci? Tu stii ca am un iubit care ma astepta dormind acasa?
-Inchide ochii...
-Hai sa mergem!!!Imi spune prietena mea...Si ne indreptam spre masina insotite de Mihai.
-A fost o noapte minunata...Multumim!!!ii spunem noi lui Mihai...
...In drum spre casa, la 4 si jumatate intr-un sens giratoriu...
-Eu zic sa ne intoarcem...
-Ne intoarcem?
-Hai!!!
Il sunam pe Mihai si il asteptam in fata clubului. Mergem cu el si cu prietenul sau la unicul bar deschis la ora aceea sa bem un suc, unde il intreb:
-Cine esti tu?
-Nu stiu...conteaza? Si ma saruta iar si apasat de fata cu ceilalti doi...
A fost o noapte minunata...Multumim!!!

-Iubitule ai o mana prea fina pentru imaginatia mea perversa!!!
-Eu nu pot fi altfel...Dar daca vrei poti sa-ti iei o pauza in care te poti destrabala cu cine vrei! imi spune suspinand intorcandu-se la perete...

-Alo, Mihai? De obicei nu port tocuri...dar si atunci cand port...

6 comentarii:

  1. "Dorim ca viata noastra sa fie simpla, sigura si linistita si de aceea problemele sunt tabu.Vrem certitudini si nu indoieli, vrem rezultate si nu experiente, fara sa ne dam seama insa ca numai din indoieli se pot naste certitudini si numai din experiente rezultate".

    Un aer de incredere si personalitae puternica apare intr-o crama plina de fum miros de transpiratie si alcool, doua femei dornice de o aventura si o satisfacere sexuala care inca la noi nu este conceputa ca si o realitate, o tipa bruneta focoasa supusa dornica de un sex in trei ,o bisexuala dornica de a vedea si a simti perversiuni sexuale .
    O prezenta stilata fara a privi in jur ademenitor o femeie cu parfum care te nauceste ,placuta senzuala cu privirea unui sarpe dar dornica sa fie posedata de veninul placeri care ar vrea sa ii fie injectat in vene,dornica sa fie posedata si satisfacuta ,tousi cu anumite limite ar vrea dar ceva o opreste .Simti coapsele placerea de a atinge o femeie umeda si calda care iti da senzatia de a fi o nimfomana a placeri erotice dornica de experiente si placeri care vrea sa le primeasca .Adepta al sexului total fara inhibitii sau prejudecati stimulta de dorinta de a fi in extaz plina de sexualitate nimfomana in mintea ei ,dornica de a expora si a se lasa dusa pe cele mai inalte culmi ale placeri cu fetishuri duse aproape de extrem.Constienta de frumusetea ei si de aerul sexul care il emana , vrea simte doreste suspina adora sa lase barbatii excitati daca ar putea sa ii si priveasca cum se mastubeaza singuri plini de dorinta de a o avea si totudsi dorinta este atat de mare ,perversiunea din mintea ei ar vrea sa iasa la iveala intr-o saptamana undeva departe de cotidian sa experimenteze fara limite toate pervesiunile din mintea ei de la sado-maso pana la cele mai ciudate dorinte............................

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragul meu anonim...daca acest pasaj este un fragment de carte, vreau si eu titlul acestei carti!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim8:56 p.m.

    "Pur si simplu o provocare" este titlul! Are legatura doar cu un pahar de vin si o noapte plina de fum

    Esti o femeie care este atat de simpla in expimare cu calitati extraordinare, incerci sa descifrezi ce este in spate si ramai pur si simplu fermecat.Pasionata de pictura , simpla in exprimare sincera si plina de viata, cu gesturi caritabile , pe cat pari de narcisista pe atat esti de deosebita.
    Un caracter deosebit,frumusete, pasiune stapanire de sine ,senzualitate ...................pur si simplu te fac sa te indagostesti fara sa-ti dai seama .

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim9:01 p.m.

    " Iubeste-ma sau uraste-ma.Ambele sunt in favoarea mea..Daca ma urasti voi fi in mintea ta.Daca ma iubesti voi fi mereu in inima ta"

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim...ceea ce ai scris de la ”esti o femeie...” reprezinta un alt pasaj al cartii sau...

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim1:13 p.m.

    hmmmmmmmm.........

    RăspundețiȘtergere

comment