marți, 1 octombrie 2013

Intreaba-ma orice (8) - a doua parte

Pe cine ti-ar placea sa vezi in postura de presedinte al tarii, dintre cunoscutii tai?
Pe unchiul meu doar pentru amuzament, sau pe domnul X, avocat - persoana cea mai inteligenta pe care am cunoscut-o pana acum...
Dintre toti pamenii pe care-i cunosti personal, cine are cel mai urat caracter?
Nu cunosc astfel de oameni, deoarece cred ca orice spin are frumusetea lui. Chiar daca as putea enumera aici cateva persoane, consider ca substratul lor este minunat, dar invaluit de o manta care-i face uneori mai mult decat ursuzi...
Ce obiect ti-ai dori cel mai mult sa ai?
O masina.
Daca ar trebui sa-ti schimbi identitatea (sau sa-ti alegi un pseudonim, un nume de scena), ce nume si prenume ti-ai alege?
Deocamdata sunt isaxx, care este un pseudonim pe care-l am de la 20 de ani (de aici vine xx). Cand eram mica eram Dalia. Deocamdata nu m-am gandit la alt pseudonim...
Ce flori ti-ar placea sa cultivi? Ce flori iti place sa primesti (sau sa oferi)?
As cultiva lavanda, imi place sa primesc trandafiri albi sau cale si imi place sa ofer crini...
Cand vine primavara pentru tine?
De fiecare data cand fac curatenie generala sau ma tund...
Care crezi ca e cea mai buna forma de exprimare a ta?
Pictez, scriu, cant.
Ai vreun talent artistic?
Pictura.
Ce forma de arta te emotioneaza cu adevarat?
Sculptura sau modelarea in lut...
Ai descoperit vreun tablou (sau vreo sculptura) care sa te reprezinte, in care sa te regasesti?
Cel din deschiderea acestei postari - Salvador Dali
Care e artistul tau preferat?
Salvador Dali, Paulo Coelho, George Bacovia si restul...
Care e tabloul tau de suflet?
Acesta pictat de mine...
Pentru ce sculptor ti-ar fi placut sa fii model (muza)?
Constantn Brancusi.
Cand ai fost ultima data la o expozitie?
Spre rusinea mea...cu ceva timp in urma...
Pe ce lucrare de arta ti-ai da toti banii?
Pe cea din deschiderea acestei postari.
Ce tablori aveai in casa parintilor, in copilarie?
Cele pictate de mama mea.
Ce forma de arta iti repugna?
Niciuna, caci incurajez orice forma de arta...
In casa cui ai vazut tabloul cel mai kitsch?
In casa parintesca a iubitului meu...Infatisa o imagine cu o casa cu horn, pe care iesea fum, intr-un peisaj anost de iarna...
Ce talent ti-ar fi placut sa ai?
Consider, fara modestie, ca stiu din toate cate putin...Pictura mi-a largit orizonturile, prin urmare imi place make-up-ul, arta pe unghii, frumosul in general...Totusi mi-ar placea sa am voce...
Despre ce artist ai cele mai multe informatii?
Nici unul nu ma pasioneaza atat de mult incat sa adun o mapa plina cu informatii despre acesta.
Dintre tablourile pe care le ai expuse in casa, de care nu te-ai desparti niciodata?
De acela pictat de mine, care reprezinta tabloul meu de suflet.
Care este cea mai frumoasa cladire pe care ai vazut-o vreodata?Dar cea mai urata?
Iubesc toate creatiile lui Guell Gaudi. Nu ma pot gandi acum la cea mai urata..
Care e muzeul tau preferat?
Muzeul Louvre.
Care e podul tau preferat din lume?
London Bridge
Care ti se pare cel mai frumos monument din tara ta?
Casa Sfatului din Brasov.
Ce personalitate contemporana crezi ca ar merita o statuie?
Niciuna.
Care ti se pare cel mai odios monument expus in orasul in care traiesti?
Niciuna. Iubesc orice forma de arta.
Care e cel mai vechi obiect de arta pe care il posezi?
Nu imi plac obiectele vechi.
Ce antichitati ti-ar placea sa colectionezi?
Nu imi prea plac antichitatile. M-am gandit la un moment dat ca ar fi interesant sa colectionez bijuterii, sau sticlute de parfum, dar asa cum am mai spus, nu-mi place sa colectionez. Nu am rabdare, bani, pasiune si stiu ca in cele din urma, la o curatenie generala, le-as arunca pe toate...
Care e biserica (catedrala) cea mai frumoasa in care ai intrat vreodata?
Toate bisericile au propriul farmec. Cel mai mult mi-au placut insa manastirile (Nicula, Neamt).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment