marți, 22 octombrie 2013

Intreaba-ma orice (9)

Ai fost sau esti iubirea vietii cuiva?
Tind sa cred ca sunt iubirea vietii iubitului si viitorului meu sot...
Cu cine ai trait cea mai fericita zi din viata?
Cu aceeasi persoana specificata mai sus...
Cine ti-a spus prima data ”te iubesc”?
Cel cu care mi-am pierdut virginitatea...La vremea aceea chiar ne iubeam. Acum insa, pot spune ca cel mai autentic ”te iubesc” a fost spus de iubitul meu, acum vreo sapte ani. Atunci la auzul celor doua cuvinte, corpul mi-a fost strabatut de un fior intens...
Cu cine regreti ca nu ai avut o relatie de iubire?
Indiscutabil regret ca L. nu a fost acela...
Ce crezi ca este cel mai important intr-o iubire?
Sinceritatea!!!
Ce te face sa te indragostesti?
Autenticitatea!!!
Care a fost cea mai dementa indragosteala, dar arsa rapid?
Au fost doua, dar cea mai intensa a fost cu un tip din Spania, cand am fost in schimbul de experienta...
Pentru ce crezi ca esti iubita?
Pentru tot....
Ce lucru, de neconceput pana atunci pentru tine, ai facut din iubire?
Mi-e rusine sa recunosc dar m-am pus in genunchi in fata barbatului iubit.
Iubirea trebuie mereu declarata cu vorbe sau doar demonstrata cu fapte?
Iubirea trebuie declarata cu vorbe si demonstrata cu fapte...
Care a fost cea mai emotionanta declaratie de iubire care ti s-a facut?
Aleg sa o pastrez pentru mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment