marți, 19 ianuarie 2010

Roman...gasesc titlu

Imi place sa scriu...Simt nevoia sa scriu orice...si ma apuca scrisul uitandu-ma la ninsoare,la nori,la flori,la soare...Si scriu...Nu ma mai apresc decat atunci cand pun punct,moment in care am o stare de bine datorat orgasmului mintii,obtinut prin excitarea neuronilor,prin cunnilingusul sinapselor.Imi place sa ejaculez tot,si-mi place sa-mi vad sperma pe hartie...Ciudat!Iata...ma imaginez barbat...dar oare de ce asta?Oare o parte din mine se simte barbat,si chiar acea latura se manifesta prin scris...Oare intregul blog e al meu?Sau este a barbatului din mine...
Ciudat...chiar nu mi s-a mai intamplat asta.Nu am sters,desi puteam,dar am lasat-o,pentru ca imi place.Imi place cum suna si imi place...Mereu am zis ca mi-ar placea sa fiu barbat.Pe noi femeile ne fut si barbatii si viata,pe cand pe barbati desi ii fute viata,se "razbuna"futand si ei femeile.Mereu mi-am dorit sa fiu barbat...Asta explica de ce sunt...bisexuala.
Mi s-a zis ca scriu frumos...ca am condei frumos...Mi s-a laudat blogul...mi-a placut expresia:"blogul tau descrie sexul responsabil"...ma bucur ca tocmai acest mesaj am vrut sa-l transmit si am reusit.Fac publicitate blogului meu,pentru ca il iubesc realmente.Ma exprim liber,fiind eu in adevaratul sens al cuvantului,fara perdea,fara a ma gandi oare ce gandeste altul despre gandirea mea.Aici am invatat sa nu-mi mai pese,sa fiu mandra de ceea ce sunt,ceea ce cred...Consider ca am ganduri sanatoase...si ca este uman sa le impartasesc si altora.
Tocmai de aceea vreau sa scriu un roman...Am zis asta se va intampla la 30 de ani,atunci cand,vreau sa fiu o femeie implinita,de cariera,cu familie.Atunci vreau,eu cu mine insami,printr-un feedback,sa ma transpun in trecut,si sa retraiesc unele momente pe care vreau sa le astern pe hartie...(sau pe LP).Am nevoie de timp pentru asta,si de stare...Voi rade,voi plange...dar nu voi regreta nimic.Voi scrie de copilaria mea,de anii de liceu,de facultate,si bineinteles...de barbatii din viata mea.Sunt,cum am mai zis,24 la numar,in afara de Gabi,care vreau sa-mi ramana alaturi toata viata.Vreau sa fie un roman ca oricare altul,fara ilustratii,dar cu limbaj necenzurat.
Vreau sa scriu un roman...dar inca ma gandesc la titlu...Si-mi pare rau ca nu am titlu,caci fara el nu pot incepe sa scriu...Ar fi ca si cum as avea orgasm prin masturbare...eu insa...vreau un orgasm alaturi de o...femeie...
Am zis femeie?Iar sunt barbat...
Cine oare va scrie atunci romanul meu,eu-femeia...sau eu-care-si doreste femeia?
Ce e femeia?