vineri, 8 ianuarie 2010

De ce sunt mai sexy barbatii duri...


Pana nu de mult am vazut un film ceva mai vechiut,dar care mi s-a parut foarte interesant,caci dupa vizionare mi-a lasat atarnand de creier,o intrebare:de ce femeile sunt atrase mai curand de barbatii mai duri?
Am contemplat cateva zile in legatura cu acest subiect,si acum cred ca a sosit momentul sa mi-o exprim...
In film era vorba despre un cuplu,format dintr-o invatatoare exceptionala si un medic.Femeia il dirija pe barbat si acesta trebuia sa faca cam ce-i dicteaza femeia...Problema nu era ca in 8 ani de zile ei s-au schimbat enorm unul de altul,problema era ca nici din punct de vedere sexual nu se mai atrageau.In cele din urma,cand femeia l-a intrebat cand o cere de nevasta,barbatul a decis sa se desparta pentru o perioada,pentru a-si pune in ordine gandurile.Femeia avea o cunostinta care facea tatuaje,barbat supraponderal,care conducea un Harley,si care era plin de tatuaje.Daca pana sa se desparta de iubitul ei,femeia il evita pe dur,dupa asta l-a si urmarit,pana au iesit impreuna.Barbatul tatuator era ceva mai grosolan-nu stia sa manance sushi cu betigase...chestie care nu a deranjat-o pe femeie,caci ii placea totusi ca avea ce discuta cu el...In cele din urma personajul principal,isi face pierce in buric si merge cu motocicleta cu el...Se simtea libera,se simtea ea insasi...pana cand a reaparut iubitul,care in loc sa se fi schimbat,era mai rau ca inainte....ea simtea nevoia de libertate,iubitul a privit foarte de prost gust noua achizitie de la buric...ea vroia sa discute,sa rada...cu el,cand servea masa se plictisea ingrozitor,deoarece el citea carti stufoase de medicina.Luandu-si inima in dinti,femeia a decis ca cel mai bine pentru ea este sa-si traiasca viata in adevaratul sens al cuvantului,si s-a hotarat sa devina EA.Si-a dat demisia de la locul de munca,desi tocmai fusese desemnata cea mai buna invatatoare a anului,s-a mutat si....si-a facut tatuaj...In cele din urma deci a ales sa fie cu barbatul dur,care in cele din urma se transformase,datorita iubirii,intr-un artist adevarat in ceea ce priveste tatuajul...practic devenise un om normal...Si au trait fericiti...
Stiu ca poate nu am talent in a povesti,in a relata un film vazut,sau o istorie auzita...Dar vreau,caci subiectul a fost dezbatut si pe profadesex.com,sa inteleg de ce femeile sunt atrase de barbatii mai duri.
Barbatul este perceput inca din perioada preistorica,ca fiind cel responsabil pentru achizitionarea hranei,pentru care mergea la vanatoare,umbla zile si nopti,netamator de fiarele salbatice sau cele a intunericului.Femeia avea de obicei datoria de a gati si ingriji copiii.
Femeia,fiind invadata si inconjurata de estrogen si progesteron,trece lunar prin ciclul menstrual,are amice,prietene,colege de munca sau scoala,majoritatea femei,se satura la un moment dat...vrea o schimbare...doreste sa atinga,sa miroasa,sa guste sa-si frece trupul de un om cu testosteron,si fiind obisnuita cu feminismul celorlalte persoane ce o inconjuara,vrea lanaga ea altceva decat cu ce este obisnuita,opusul a ceea ce vede,miroase,gusta zilnic...Fiecare femeie are putin dintr-un barbat in ea...Asadar nu de putine ori mi s-a intamplat sa ma prefac"mai femeie" la scoala de exemplu,pentru a ma incadra in tiparele feminismului impus de colege.Acasa in schimb iesea acel barbat,ascuns pana atunci,si alaturi de"durul" meu puteam sa fiu eu...stand cracita,tragand cu nesat din tigara,aratand degetul mijlociu si injurand cand ma enervam...Iata deci ca am inteles si de ce sunt unele fete mai baietoase...consider ca acestea sunt oamenii care se prefac cel mai putin,si au inteles ca,nu trebuie sa se incadreze in tipare,ca le face rau.Au inteles ca feminitatea este pentru fetele ce poarta tocuri...ele se simt ele insele in pantofi sport si hanorac....si care-i problema??Asa se simt ele bine,au invatat asta,si stiu ca trebuie sa le dea peste nas celor ce au ceva de comentat...
Si mie imi place sa fiu eu...si eu sunt ceva mai baietoasa...totusi eu vreau sa ma transform in femeie la un moment dat,caci ma va indemna maturizarea...Dar cand va veni aceasta maturizare si ce inseamna ea de fapt...Tind sa cred ca o femeie baietoasa,este,facand legatura cu ce am scris mai sus,o femeie ce nu si-a gasit acel barbat dur,si incearca sa-l atraga,fiind permanent baietoasa...Caci contrar asteptarilor,barbatii duri sunt atrasi de femeile dure,baietoase...Acestia vor ca partenera lor de viata sa fie ca un tovaras,un prieten de pahar cu care au ce sa vorbeasca...Sunt rari cred,barbatii duri care prefera femeile feminizate,si asta doar pentru a epata.
Dar ce este barbatul dur...ca asta nu am elucidat...Este acel barbat,care se aproprie de barbatul adevarat,descris de mine in postarile trecute...Un barbat dur nu trebuie sa aibe tatuaje ca sa fie dur,dar nu sunt interzise...In general insa,pe langa diplomatie la care apeleaza in rezolvarea problemelor,si lipsa de pasare in ceea ce priveste parerile celorlalti despre el,un barbat dur nu respecta reguli de imbracaminte...Isi concentreaza atentia pe tinute lejere,in general largi,de hip-hop-er...Au o privire sexy,precum cea a celui din imagine,care efectiv te topeste...Eu personal am constatat empiric ca barbatii duri,au si un grad de inteligenta ridicat...Muzica ce o asculta,obiceiurile ce le au ii fac parca altfel decat ceilalti...Si cred ca asta le mai acapareaza pe femei...inteligenta...
A nu se confunda niciodata insa un barbat dur de unul..."smecher"...se fac deseori confuzii grave...Un barbat dur nu bate jumatate de cartier,nu-si violenteaza nevasta sau copii in nici un fel pentru a dovedi asta...este insa bun la jocurile de cuvinte...este omul care"te face prin cuvinte"...Un barbat dur nu scuipa,dar isi arata excesul de testosteron altfel:in general are un pic de barba,fumeaza sau nu...
Barbatii duri sunt buni...mai ales in pat...te fac femeia lor,printr-un stil propriu care imi place foarte mult...Este fidel si asteapta acelasi lucru...caci in caz contrar "calca pe cadavre".Isi iubeste enorm copii si ar fi in stare sa faca orice pentru ei...Este sensibil si isi exteriorizeaza sentimentele atunci cand este cazul,fara nici o retinere,mai ales fata de femeia de langa el.

Un barbat dur este sexy...nu stiu de ce...dar e!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment