marți, 12 ianuarie 2010

Dragostea...

Mi s-a dat o tema...sa vorbesc despre dragoste...Ce este dragostea?Simplu...un sentiment...o stare de spirit ce apare atunci cand o persoana/mai multe ajung sa intre in suflet mai mult decat suficient si sa lase acolo o amprenta,suficient de adanca,asa incat si peste ani sa o simti...
Dragostea este un sentiment ce nu-l resimti doar atunci cand iubesti...Iubirea are legatura cu dragostea,se imbina armonios intre ele,dar sunt total diferite...
Dragoste poti sa simti si fata de un hobby...iubire...simti numai pentru un barbat...acel barbat(sau femeie,dar asta depinde de orientarea sexuala a fiecaruia pe care nu o judec).
Nu de foarte putine ori m-am simtit singura...si cred ca fiecare dintre noi a experimentat asta intr-o viata...Desi pe moment a fost un sentiment urat,pe care incepeam sa nu-l mai suport,in timp am realizat ca m-a ajutat mult...Am descoperit dragostea pentru mine...
Simtind dragoste pentru mine,am inceput sa simt dragoste si pentru ceilalti,si astfel,numai deschizandu-mi sufletul fata de lume,am atras catre mine dragostea....
Si in ultimul timp mi s-a dat sa simt dragostea fata de viata si fata de oamenii din jurul meu...Fac ceea ce-mi place,asadar ma respect,am prieteni minunati deci ii respect,caci la urma urmei dragostea se poate rezuma la asta....
Am cunoscut oameni minunati in ultimul timp...am invatat sa-mi deschid sufletul...si sa ascult.Faptul ca numai eu vorbeam,caci credeam ca numai eu am ceva important de zis,m-a facut sa indepartez multi oameni...Desi inca mai am acest defect,incerc sa invat,la nivel hard,sa ascult,si cred ca asta e una din formele de respect deci de dragoste.Vreau neaparat sa dau exemple...Leea,toti colegii de la scoala(stiti voi care sunteti),si gasculita mea....Pana nu demult cand eu si iubitul meu eram intrebati de ce nu iesim cu cineva,raspundeam ca nu avem cu cine...Vreau sa cred ca mi-am intalnit oamenii...desi sincer nu credeam,pentru ca la inceput ma ghidam dupa aparente;dupa acele haine care le purtau,sau dupa machiaj,erau de fapt niste oameni minunati...Pentru asta va multumesc tuturor,caci am descoperit dragostea de prieten,de disicutii interactive etc.
Iubirea...iubirea cum am zis e altceva...este ceva ce tine mai mult,si cel putin pe mine personal,ma trimite cu gandul la un el...Acum cand ma gandesc la iubire,ma gandesc la Gabi...Se zice ca dupa 3 ani de zile de relatie iubirea(si si dragostea) dispare...dar apare respectul...Iata ce zice Gladis,persoana minunata,pe care dealtfel nu o cunosc,careia ii citesc blogul,si pe care il recomand cu caldura:
Nu este gresit sa credem ca iubirea este egala cu dragostea...Repet,uneori combinatia dintre dragoste si iubire,este impletita atat de strans incat la un moment dat se contopesc...Eu stiu ca poate dupa unii aberez,dar asta este strict parerea mea...Minunat este insa sa crezi ca intr-o relatie acestea vor fi doi in unu,si vor forma acel sentiment frumos...
Ce vreau insa sa subliniez...Ca dragostea nu are nici o legatura cu sexul...Adica cand iubesti pe cineva e una,dar cand vrei sa te eliberezi de energia sexuala faci sex,nu dragoste...Repet dragostea este un sentiment nu o modalitate de a-ti manifesta sexualitatea.Bineinteles ca exista sexul fara sentiment,si cel cu sentiment,dar care pentru mine nu se va numi niciodata dragoste...Atunci cand vrei sa experimentezi cu partenerul ceva mai tandru,cu atingeri, mangaieli, saruturi,nu practici altceva decat sex tantric...Si intr-o relatie de lunga durata,sexul,experimentat in orice fel,il consider ca satisfacerea nevoii celuilalt,deci a unei nevoii de cuplu...care are consecinta unei impliniri fizice,spirituale...si ca om.
Fiecare insa poate gandi ce vrea...e dreptul lui...Pe mine,experienta de pana acum,m-a facut sa cred asta,si la cei 22 ani pe care ii am sunt mandra de ceea ce cred...Nu este exclus ca o data cu trecerea timpului sa inteleg asta mai bine,dar pana atunci ramane sa ma bucur de viata si de oamenii minunati ce-i am alaturi...

7 comentarii:

  1. Am ramas placut surprins (catre "cu gura cascata") cand ti-am citit varsta ... uuaaaauu 22 de ani, dar vorbesti cu experienta unei femei de 32 de ani. Se pare ca nu e nevoie de experienta indelungata ca sa ai o gandire matura. Uau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragostea este acel sentiment frumos ce te ridica spre cer, dar care la fel de bine te poate izbi de pamant in asa fel incat sa-ti pierzi constiinta si sa uiti de tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne cat m-am chinuit pana sa-mi dau seama cum las comentariu:)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. "Pilulele contraceptive inhiba ovulatia, sau daca aceasta se produce, modifica structura mucusului uterin in asa fel incat ovulul sa nu se prinda.....(contin substante care pacalesc creierul, cum ca femeia ar fi deja insarcinata si deci el nu mai realizeaza ovulatia). doar ca sunt interzise de Biserica...pentru ca ucid embrionul( nu se mai poate fixa pe peretele uterin ) iar embrionul contine deja farama de dumnezeire care i-a dat viata....
    de curand insa am descoperit care este partea pe care nici un medic nu ti-o va spune.

    Se spune ca pastilele formeaza o bariera care impiedica fecundarea ovulului.

    De fapt, impiedica fixarea ovulului pe peretele uterin. Ovulul este fecundat, se formeaza un embrion care traieste 2-3 zile si pentru ca nu se fixeaza pe perete, nu are cum sa se hraneasca.
    De fapt, impiedica fixarea ovulului pe peretele uterin. Ovulul este fecundat, se formeaza un embrion care traieste 2-3 zile si pentru ca nu se fixeaza pe perete, nu are cum sa se hranea.
    Femeile ar trebui sa fie foarte bine informate, inainte de a lua conceptionale, pentru ca una este sa se spuna ca protejeaza impotriva sarcinii, si alta ca sarcina nu este lasata sa se dezvolte.
    abortiv
    Care provoaca avortul (medicament abortiv, boala abortiva).
    ANTICONCEPTIONALELE SUNT INTRADEVAR ABORTIVE?"

    mi l-a dat o prietena acum cateva minute...si am ramas un pic cam speriata,socata...deoarece eu iau anticonceptionale,asta inseamna ca fac avort aproximativ in fiecare luna?
    daca poti sa ma lamuresti cum sta treaba defapt...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru mai multe informatii recomand:
    http://www.calmens.ro/anticonceptionale.html
    http://www.healthy.ro/articol/sexologie-si-reproducere/4174/Cum-functioneaza-anticonceptionalele.html
    http://www.nou-nascuti.ro/contraceptie.html?id=128

    In ceea ce priveste parerea mea,desi poate sa coincida cu ceea ce scrie in articolele recomandate,este urmatoarea:
    Anticonceptionalele in nici un caz nu ucid viata,nu ucid embrionul...pentru ca acesta,sub tratament hormonal nu se formeaza.Anticonceptionalele actioneaza pe doua parti:una:inhiba ovulul sa fie eliberat de ovar,si a doua:ingroasa membrana ce captuseste uterul(endometru),astfel incat ovulul,daca este nidat(fecundat),sa nu se poata prinde de el.
    Nu...nu faci avort cel putin lunar luand anticonceptionale...E o prostie.Mai bine iei anticonceptionale decat sa faci de-adevaratelea un avort,sau,mai rau,sa alegi sa pastrezi copilul si sa ii oferi o viata precara...Anticonceptionalele sunt efectiv o alta metoda contraceptiva,ca oricare alta care te ajuta la neprocreere ca sa-i zic asa.Pe langa acest efect,mai are unul strict medical,astfel anticonceptionalele se administreaza de catre medicii ginecologi si virginelor care au probleme cu menstruatia,acestea ajutand efectiv sa regleze ciclul menstrual.
    Daca e sa ne luam dupa religie,aceasta nu numai ca interzice anticonceptionalele,dar interzice si actul sexual inainte de casatorie...Cum societatea din ziua de azi impune o stabilizare individuala dpdv socio-profesio-cultural,asta ar insemna sa raman virgina pana la 30-35 de ani...Pe cand asta ar fi imposibil pentru cineva,care priveste sexul dincolo de religie,si il percepe ca pe o necesitate fiziologica.Prietena ta,de la care ai primit acest mesaj,este probabil convertita la alta religie decat cea ortodoxa,care ii indoctrineaza mintea cu niste principii absurde,fara insa a gasi adevarata impacare cu sine si cu D-zeu.
    Tu in calitate de om care traieste intr-o societate democrata,care are dreptul sa creada ce si in cine vrea,poti sa iei singura o decizie pentru tine,aceea care consideri ca-ti va face bine ca om...
    Cu mult drag,isaxx!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu e vb de religie nici la prietena mea,caci a ramas si ea la fel de nelamurita cand a citit articolul:).
    acum ca ne-ai lamurit suntem linistite.
    si vb ta mai bn anticonceptionale,decat un avort pe bune.

    multumesc mult ca mi-ai raspuns si m-ai lamurit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oare de ce nu se poate comenta pe ultimele 2 posturi (Dor...si doare si Roman...gasesc titlu)? Nu doresti tu nici o parere pe cele 2 subiecte?

    RăspundețiȘtergere

comment