luni, 25 ianuarie 2010

Probleme...masculine(3)

Bodo...un cititor al blogului meu,si comentator fidel al www.profadesex.com a decis sa scrie si el...A inceput mai timid,si acum scrie despre sanatatea barbatilor...Eu am mai scris despre asta,dar el cred ca a reusit sa dezbata mai pe larg,in postarea urmatoare:
http://bodo-pleasure.blogspot.com/2010/01/exploateaza-si-veziesti-sanatos.html
Imi place sa stiu ca pe lumea asta exista si barbati responsabili care stiu sa-si iubeasca penisul,ca organ al propriului organism,nu ca obiect de penetrare...
Asadar dragi cititori ai blogului meu(barbati)...pe langa atentia enorma pe care trebuie sa o acordati femeii de langa voi,acordati-va si voua atentie...Iubiti-va pe voi insiva...si gasiti acele momente numai pentru voi,in care sa va studiati...Conteaza mult!!!
Daca nu-ti va placea ce vezi la tine...nu cauta in alta parte perfectiunea!