vineri, 3 octombrie 2014

Detoxifiere spirituala


Dragul meu,
Cu siguranta decizia mea de a-ti scrie o sa ti se para puerila si lipsita de sens, dar simt nevoia sa iti spun ce simt. Cred ca daca nu as fi facut asta as fi lasat lucrurile neterminate, dar acum sunt convinsa de decizia mea si iti promit ca nu o sa dau inapoi.
Nu are rost sa-ti demonstrez iubirea sau intensitatea ei. Dupa despartirea de Gabi, ai fost prima persoana pe care realmente am iubit-o. M-am indragostit de tine din prima clipa. Ma interesa prea putin ce se intampla atunci in jurul meu. Erau momente cand eram parca doar noi doi. A fost chimie, asa cum prea bine tu ai spus. Am avut curajul sa te intreb inca de la inceput daca vrei o relatie sau doar o prietenie cu beneficii...Ti-ai asumat statutul de „iubit” al meu, iar eu am tratat cu seriozitate si responsabilitate acest statut, mai ales ca era prima data, dupa atata timp, cand m-as fi implicat intr-o relatie serioasa. Pentru mine o relatie serioasa inseamna investitie: timp petrecut alaturi de partener/a, timp pentru cunoastere...rabdare, altruism. Si am inteles ca ai nevoie de timp pentru a te obisnui cu ideea, sau cu mine...dar cum oare o poti face daca tu eviti/eziti sa ma vezi?
Am inteles tarziu, stand ultima data fata in fata cu tine...ca sentimentele mele palisera din cauza indiferentei tale, si cred acum, mai mult ca niciodata, ca ochii care nu se vad se uita. Dar crede-ma ca daca interesul ar fi fost comun relatia asta ar fi putut fi de durata. Pentru ca pentru prima data as fi trecut peste toate ”principiile” mele in ceea ce priveste un barbat perfect, numai pentru a putea fi alaturi de acela fata de care am sentimentele pe care le-am avut pentru tine. Nu ai nimic! Nu ai casa, nu ai masina, nu ai bani. Esti doar tu in forma bruta. Pe mine nu m-a interesat deloc numele tau de scena, si nu as fi fost niciodata mandra ca umblu pe strada cu artistul, ci cu iubitul meu. Sa ma suni si pe mine cand gasesti acea femeie care o sa te iubeasca pentru ceea ce esti tu si nu pentru cine esti. Sa ma anunti cand o femeie va fi dispusa sa inghita atatea chestii pe care le are de spus de teama sa nu-ti strice zenul. Sa-mi spui cand o femeie va accepta sa fie facuta nebuna, crizata sau vaca si sa te mai si pupe dupa aia. Sa fii fericit cand vei gasi femeia care va vrea sa-ti fie sotie si mama a copiilor tai, asa cum mi-am dorit eu la un moment dat...Neconditionat. Pentru ca eu merg pe principiul ca intr-o relatie lucrurile se construiesc impreuna, inclusiv casa, masina sau cariera, nu ca altele care si le doresc pe tava, inca de la inceput. Devii incet dar sigur un om de entertainment, un soi de clovn daca vrei, cu care multora le place sa se afiseze prin oras sau oriunde altundeva, pentru imaginea ta. Pe tine te implineste importanta pe care ei ti-o acorda si detesti ”reprosurile” de orice fel. (vezi ca poate problema asta se trage din copilarie, cand nu ti s-a oferit suficienta atentie si ti s-au reprosat deseori chestii). Imagineaza-ti ca lucrezi in constructii de exemplu. Gandeste-te cati dintre toti ”prietenii” tai te-ar mai chema la o bere...
Sexul cu tine a fost inovator. Ai fost cel mai bun de pana atunci si nu credeam ca exista altii ca tine...Iubeam momentele acelea in care eram in tine si-mi spuneai ”ce bine te simt...”. Imi apareau constant in minte si imi lingeam buzele de pofta. Tigara de dupa, cafeaua de dimineata, leneveala, toate acestea m-au facut sa traiesc niste clipe magice alaturi de tine. Pentru toate acestea tin sa-ti multumesc. Iti sunt recunoscatoare ca m-ai invatat sa iubesc din nou si ca m-ai vindecat....

Trec acum printr-o perioada de detoxifiere spirituala la care ma supune constiinta mea nervoasa. Inceputul ei inseamna renuntarea la toate persoanele care nu ma implinesc din punct de vedere spiritual, care imi impiedica dezvoltarea, care imi creaza sentimente negative. Printre aceste persoane te numeri si tu...pentru ca sunt convinsa ca de una singura nu pot, iar dragostea cu forta nu se poate. Prin urmare te-am blocat (din nou, dar definitiv) de pe facebook, ti-am sters numarul de telefon, am aruncat periuta de dinti, si am spalat bine hainele pe care le-ai purtat la mine. Fac toate aceste lucruri pentru ca nu mai vreau sa stiu nimic de tine. Nu te urasc, dar te dispretuiesc pentru simplul fapt ca ti-ai sters bocancii plini de noroi pe sentimentele mele si ai mai si scuipat ulterior...
Cu bine...dragul meu!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment