sâmbătă, 27 septembrie 2014

Timpul...

Le rezolva pe toate...
Alaltaieri fata in fata cu Ș. dupa mult timp in care nu ne-am vazut...
-Vreau sa ma lasi cinci, zece sau cincisprezece minute in care sa vorbesc. Vreau sa nu ma intrerupi si sa ma lasi sa spun tot ce am de spus. Am avut de ales intre creier si suflet. Tu esti sufletul. Creierul este cineva care mi-ar fi putut oferi material vorbind un confort intr-o relatie...Tu nu ai bani, dar pentru tine chiar simt ceva mai presus de orice atasament oarecare. Si chiar daca mi s-a spus sa aleg creierul pentru ca in timp sentimentele dispar, te-am ales pe tine. Si nu imi pare rau. Am ramas socata insa, sa vad cum ma poti dezamagi, dupa alegerea facuta. Sa vad cum de abia asteptand sa te vad, tu gasesti tot felul de motive sa nu ne intalnim. (si acum fara sa exagerez, in timp ce scriu, Ș. m-a sunat-discutii seci )...Nu vrei sa stii ce inseamna sa te indragostesti. Eu m-am indragostit de tine la prima vedere. Si atunci cand ti-am spus ca te iubesc, nu am mintit. Te iubesc, Ștefan!!!

Si ma uitam la omul din fata mea, dupa care am plans timp de trei saptamani jumatate in care nu ne-am vazut, si ma minteam. Pentru ca in fata mea nu mai era cel pe care l-am iubit.
Cu o seara inainte am facut cunostinta cu vecinul meu de sub mine. Pe Matei il cunosc de cand stau aici. Niciodata insa nu am depasit niciunul dintre noi limita aceea de amicitie ca-ntre vecini care mai fumeaza din cand in cand o tigara pe terasa. In ziua aceea insa venise de la lucru bine dispus. Eram pe terasa cu proprietarul cand m-am trezit luata in brate. Matei nu facuse niciodata asa ceva cand eram singuri, de aceea m-a mirat gestul lui in fata proprietarului. Mi-am dat seama imediat ce vrea. Am luat cina impreuna cu prietena mea, dupa care am continuat cu vinul la mine. Ne-am propus sa dormim impreuna...dar a fost imposibil sa nu ne si culcam...Si am avut parte de un sex gustos, de care m-am bucurat si dimineata, inainte cu zece minute sa-mi sune ceasul matinal. Mie nu imi place sexul de dimineata. Mi se pare(a) nepotrivit sa ma sarut cu partenerul fara sa ma spal pe dinti sau fara sa beau cafeaua...In acea dimineata mi-am schimbat parerea. Si din acest motiv am avut atunci o zi minunata in care am zambit continuu...

Urmatoarea seara Ș.statea in fata mea. Ma intrebam daca acela este barbatul de care ma indrogostisem cu cateva luni in urma. Il priveam ciudat si nu imi venea sa sar pe el asa cum imi planuisem. Nu simteam nici o atractie. Si nu am facut nimic toata noaptea si nici urmatoarea zi, cand a trebuit sa am grija de el. Se imbolnavise. Si i-am fost alaturi dar nu din iubire...ci din solidaritate...pentru ca l-am injurat atunci cand m-a trezit ca s-a terminat perfuzia...

Sunt sigura ca timpul le rezolva pe toate. Nu astept insa sa treaca timpul...pentru ca i-am dat o ora vecinului meu sa gaseasca vinul care imi place...pentru ca in noaptea asta...timpul va sta pe loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment