vineri, 5 septembrie 2014

Cu ochiul vanat

Ca de fiecare data, eu cu prietena mea ne-am aranjat sa mergem in club. L-am invitat si pe vecinul nostru care a acceptat din prima invitatia. Ajunsi in club ne simteam minunat, pana cand, ametita de aburii alcoolului, mi s-a parut ca una dintre fetele de la masa alaturata ma filmeaza in timp ce dansez. M-am dus spre ea si i-am luat telefonul din mana. Mi s-a mai intamplat sa fac asta si de fiecare data, detinatorul teefonului a sters poza in fata mea, fara sa riposteze. De data asta insa, se pare ca gestul meu era ceea ce de fapt asteptau fetele...un impuls. Au inceput sa injure si sa ameninte. I-am explicat situatia fetei care detinea telefonul, si discutam calm in vederea remedierii situatiei, cand, in fata mea, a inceput o bataie ca pe ringul de box, intre una din fete si vecinul nostru. Nu am inteles niciodata cum, o fata isi poate pune forta fizica cu cea a unui barbat. Se pare insa ca exista fete care se cred zmei. Si absorbita in discutia cu fata de langa mine, m-am trezit cu picioare si pumni in cap. Nu am inteles atunci nimic. Stiu ca eram infipta ca un pitbull cu mainile in parul unei fete, cand am primit un pumn in fata de am vazut stele verzi. M-am trezit tarata pe jos pana in antreul clubului unde am asteptat cuminte pe o canapea, cu mana plina cu gheata, cu care imi acopeream ochiul umflat. Asteptam de fapt politia, care ne-a luat tuturor datele in vederea amenzii pentru tulburarea linistii si ordinii publice. Ma simteam penibil si vroiam sa ma trezesc o data din cosmarul in care traiam. Nu mi se putea intampla mie asa ceva. Era imposibil ca eu sa trec prin asa ceva.
A doua zi dimineata, m-am trezit amortita, cu dureri musculare, imputita de fumul de tigara. Mi-era scarba de mine. Am petrecut toata ziua stand, fumand intr-una, alaturi de prietena mea, si ambii M. Spre seara simtind nevoia sa ma descarc am boxat intr-un sac pana la epuizare.
Dupa dus, vecinul meu m-a chemat la el pentru un masaj...Trebuia sa ma gandesc ca masajul va continua, chestie pe care o regret cum nu se poate de tare. De atunci, desi usa in usa cu mine, nu l-am mai vazut si nici nu-mi mai doresc asta.
Intre timp evident ca m-am despartit de Ș. pe care il uram tocmai pentru ca incepusem sa-l iubesc. Indiferenta cu care ma trata uneori ma scotea din sarite. Si pentru ca mi-am creat pana acum cateva metode de aparare, si pentru ca am inceput sa ma iubesc, evitarea oricarei surse de suferinta este cea mai buna alegere. I-am aruncat periuta de dinti si orice urma a prezentei lui in casa mea, comparand uitarea lui cu lasatul de fumat. Nu a durat decat o saptamana pentru ca m-a contactat sa ma intrebe daca am reusit ”sa ma las de fumat”...Nu reusisem evident. Era pentru prima data de la marea despartire, cand vroiam un barbat pentru tot ce inseamna el, cu bune si cu rele, cu calitati si defecte. Il vreau pe Ș. pentru ca il iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment