vineri, 10 octombrie 2014

Alte rezultate...

Lista mea era ocupata de patru persoane (initial)...M.(acel M. din povesti de demult) - pentru ca simt ca nu mai are nici un rol in viata mea, D.-un taximetrist de 47 de ani care oferindu-mi serviciile, s-a indragostit de mine, Ș.-pentru ca relatia cu el nu mai are nici un rost si Ma. care m-a abordat recent cerandu-si iertare si implorand intelegere cu privire la situatia lui. Pe langa acestia, pe lista mea sunt toti cei pe care i-am cunoscut intre timp si care imi aduceau fericirea pe moment, facandu-ma sa ma trezesc a doua zi, cu acelasi gol in suflet.
Imediat dupa ce am renuntat la tot(i), a aparut in viata mea el...Ne-am intalnit pentru prima ad-hoc, dupa lungi discutii telefonice si on-line. Cand am urcat la el in masina am avut senzatia ca ne cunosteam de mult. L-am insotit cu niste treburi pe la prieteni. Ceea ce m-a uimit a fost faptul ca, desi nu ne cunoasteam, ne-am inteles din priviri. Nu a fost nevoie de cuvinte ca sa-i spun ca vreau sa plec, sau sa-i spun ca imi place sau ca nu-mi place o situatie. Si totusi am stabilit sa fim doar prieteni. In acea zi, fara sa planuim nimic dinainte, ne-am trezit la un concert live, intr-un bar dragut, unde ne-am simtit extraordinar impreuna, si unde, la un moment dat, uitandu-ma la el, mi-a venit sa-l sarut. A fost un sarut scurt, doar o apropiere de buze, care ne-a electrocutat, dand nastere la ceea ce traim acum. Am apreciat inca de la inceput respectul pe care mi-l oferea. Nu a fost niciodata insistent, nu a facut aluzii sexuale, lasand totul sa se intample de la sine. A treia seara a dormit la mine si...doar am dormit. Pentru ca stia de perioada de ”detoxifiere” pe care vroia sa mi-o respecte. Am simtit nevoia sa-i citesc de pe blog, incepand cu luna decembrie. Si vreau sa-i citesc tot...Este prima persoana careia vreau sa-i citesc...iar aceasta persoana o asteptam in viata mea...Citindu-i m-a sarutat. Eram fericita de modul in care o face, atat de senzual, muscand parca dintr-o piersica zemoasa, prea coapta. Urmatoarea data a venit la mine intr-o dupa-amiaza de duminica, cand nu ne-am mai putut abtine. Eu nu..ca el chiar mi-a amintit ca tine foarte mult la dorinta mea de a nu face sex in aceasta perioada de detoxifiere spirituala. Modul lui de a ma saruta m-a excitat teribil, facandu-ma sa explodez foarte repede. El a fost primul barbat de dupa G. care m-a facut sa am orgasm doar sarutandu-ma acolo, fara sa-l ajut cumva...Ulterior am fost surprinsa intr-un mod placut de ”dotarile” lui, de pasiunea pe care o pune atunci cand ma are, de trairile mele...
Raul este un barbat frumos, cu un an mai mare ca mine. Nu are cine stie ce functie, dar are potential. Sta impreuna cu parintii, dar este independent in gandire si decizii. Este mai inalt ca mine si un pic corpolent, ceea ce ma face sa par mica in bratele lui puternice - lucru care-mi place teribil. Nu am intalnit barbat cu care sa ma potrivesc atat de mult, cu care sa am atat de multe lucruri in comun. Singurul lucru pe care eu il vad defect la el este strabismul de care sufera, dar care este insesizabil atunci cand poarta ochelarii. In rest ma face cea mai fericita femeie si ma copleseste de fiecare data. Am trait impreuna intr-o saptamana cum poate nu am trait in lunile precedente, dar nu vreau sa ma entuziasmez prea tare - asa cum am facut pana acum - de frica sa nu sufar (din nou)....
” Hai sa facem ca fiecare clipa petrecuta impreuna sa fie frumoasa...Ma simt asa fain cu tine...Esti tot ce mi-am dorit”...Nu am mai trait ce traiesc acum. Sunt convinsa ca acum nu ma mint. Totul este real, totul este veridic. Mi-e teama totusi sa nu ma precipit, dar sunt multumita ca sentimentele sunt reciproce... Imi place comunicarea dintre noi. Vorbim mult despre ceea ce gandim, despre ceea ce simtim. Imi place sexul. Imi place felul in care ma simt cu el cand iesim undeva. Este primul iubit cu care pot dansa, pot canta sau face tot ce-mi trece prin cap. Ma simt frumoasa, apreciata, aproape idolatrizata cand sunt langa el...si stii ce mi-a spus?
”Tu crezi ca eu nu vad ca alti barbati se uita la tine? Dar ce poate fi mai fain decat sa se uite un alt barbat la femeia ta? Sa vezi ca ai langa tine o femeie frumoasa pe care si altii si-ar dori-o...Iti vine sa o futi mai cu pofta cand ajungeti acasa...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment