joi, 30 octombrie 2014

Toleranta

”Am impresia ca tu vrei sa ma operez nu ca sa-mi recapat vederea la ochiul afectat, ci pentru estetica si pentru ca iti pasa de parerea celorlalti. Nu ma mai considera un apartament la rosu in care tu sa faci modificari dupa bunul tau plac. Daca nu sesizezi sunt deja finisat, mobilat si utilat. Ia-ma asa cum sunt. Ma deranjeaza ca, din dorinta de a fii draguta, uneori ma dadacesti prea tare. Simt uneori ca te porti ca o mama. Eu am nevoie de o iubita. Si nu, nu am sa port hainele care tie iti plac si atata timp cat mie o sa-mi placa sa pun berea pe jos si nu pe masa, asa am sa fac. Inevitabil timpul inseamna schimbare, relatia noastra ne va schimba si ne vom adapta fiecare dintre noi in functie de nevoile celuilalt, dar te rog nu ma forta sa fac lucruri.”
”Am treaba multa azi...o sa vin tarziu acasa...”
Si la 10 jumatate seara il sun sa ii spun noapte buna. Imi respinge apelul. Apoi imi trimite mesaj :”A venit un prieten pana la mine. Povestesc cu el un pic.” La unu si jumatate m-am trezit brusc si am pus mana pe telefon. Aveam un apel, pe care nu-l vazusem atunci. Il sun. Imi spune ca e (inca) cu alin si ca nu o sa ajunga acasa...I-am inchis telefonul. Si s-a suparat.
Nu-mi place sa mi se respinga apelul, motiv pentru care nu o fac nici eu. Cand ma suna cineva exista doua posibilitati: sa raspund sau nu. Cand sunt ocupata - lucru care se intampla la locul de munca de exemplu - nu pun mana pe telefon cu manusile cu care am avut contact cu pacientii. Nici nu intrerup lucrul ca sa raspund la telefon, asadar il las sa sune. Cand nu am chef sa raspund il pun pe modul silentios si il las sa sune...dar nu resping. Cand cineva imi respinge, clar vede ca am sunat eu, si vede pentru ca poate sa vada, deci nu are suficienta treaba incat sa nu poata, dar nu are chef.
Si m-a deranjat ca prietenul lui era cu iubita lui. Ce cauta la ora aia iubita acelui individ in vizita la un alt barbat...singur? As fi inteles sa fiu si eu acolo...noi am fi vorbit ca fetele si ei si-ar fi vazut de ale lor. Poate exagerez, dar fara sa o cunosc, nu am o parere buna despre ea.
Ieri m-a dus sa dorm intr-un apartament situat in afara Clujului. M-am simtit minunat acolo si am reusit sa ma relaxez precum mi-am propus. Ma asteptam, ca la venirea lui acasa, sa am parte si de un pic de afectiune care sa intregeasca acea zi minunata pe care o avusesem. In aceasta dimineata de joi i-am amintit ca nu am mai facut sex de duminica...Da...fiind intr-o relatie, nu am avut parte de sex de patru zile. Pe langa asta, in aproape o luna de cand suntem impreuna nu am primit o floare de la el...”la mine florile vin mai tarziu, atunci cand simt..” Pai bine ma ca am vorbit despre nunta si copii si nu mi-ai oferit o floare...Toate acestea m-au facut azi dimineata sa-i trantesc portiera si sa plec din masina fara sa ma uit inapoi. Ajunsa acasa i-am trimis un mesaj: ”Astazi cand iesi de la lucru sa vii sa-ti iei hainele”. Si apoi am stat sa astept...un raspuns de la el si o reactie de a mine. Nici un raspuns...In schimb eu, in drum spre magazin, ma intrebam intr-una daca imi doresc cu adevarat asta, amintindu-mi de toate clipele petrecute alaturi de el. Diminetile in care, in drum spre lucru, dansam cu muzica data la maxim, uimind toti participantii la trafic, momentele de karaoke, momentele de dans, de dragoste, cand gatim, cand radem, cand vorbim...
”Iarta-ma te rog...am fost nervoasa! Te iubesc! Nu vreau sa ne despartim...”
La o cafea cu Doru, in aceeasi zi
”Isa omul asta tine la tine. Un tip ca el este dispus sa accepte multe chestii din partea ta, dar si cand se satura isi ia jucariile si pleaca, fara nici o explcatie, fiind de neinduplecat. Un om ca el te poate iubi si respecta mult. Nu o sa te insele tocmai pentru ca te iubeste, dar o va face daca ceva nu merge bine si cineva i se va oferi pe tava...E un tip inteligent cu care nu te poti juca dupa bunul tau plac. Pentru o relatie alaturi de el, in care sa fii fericita, trebuie sa lasi de la tine, sa fii mai rabdatoare, mai toleranta...”
Pentru mine toleranta este un soi de compromis, un mod de a ”inchide ochii”, pe principiul ca toata lumea are defecte...Deduc acum ca eu sunt toleranta...cu mine!!!As putea oare sa invat sa fiu toleranta...si cu altii???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment