vineri, 31 ianuarie 2014

Decizie

Ai grija ce-ti doresti caci s-ar putea sa ti se intample...
- Ce-ti doresti? Ma intreaba M. acum mai bine de o saptamana.
- Stii bine ca daca imi ceri sa-ti spun ceva concret nu stiu raspunsul. Pana acum mi-am dorit sa ma simt bine, sa ajung sa ma iubesc, sa fiu apreciata si dorita. Toate acestea s-au intamplat, dar eu nu ma simt implinita. Simt ca stau pe loc si timpul trece pe langa mine. Vreau sa intalnesc pe cineva care sa-mi dea fluturi. Sa iubesc si sa fiu iubita. Sa fiu apreciata la adevarata mea valoare...
- Femeie frumoasa...Tu nu esti pregatita pentru asa ceva...Tie iti mai trebuie timp pentru tine. Ai grija de tine si sa nu faci vreo greseala...

Si in aceeasi zi cu aceasta discutie a aparut el. Un barbat care (cred) ca a ajuns sa ma idolatrizeze. Spune iintr-una ca sunt femeia vietii lui, ca nu-i vine sa creada ca a avut norocul sa intalneasca o persoana ca mine. Asa cum am mai spus, este un barbat frumos, cu sufletul pur, de o inocenta neobisnuita pentru genul si varsta lui. Are toate calitatile pe care mi le-am dorit de la un barbat. Chiar si pe partea sexuala, acolo unde credeam ca are probleme, si-a revenit cu mult mai repede decat credeam, si a ajuns sa fie asa cum imi doresc eu. Este cred pentru prima data cand ma excit doar la un simplu sarut...si stie foarte bine sa sarute. Vrea sa fie permanent alaturi de mine, vrea sa ma faca sa ma simt protejata. Vrea sa mergem in vacanta impreuna, vrea un copil, vrea sa-i fiu sotie...pe scurt ma vrea in viata lui pentru totdeauna (asta dupa doar o saptamana de cand ne cunoastem). O asa iubire imi doream acum o saptamana...dar...
Insista sa ne mutam impreuna. Grabeste lucrurile un pic, lucru care ma debusoleaza uneori. Cred ca M. avea dreptate cand spunea ca nu sunt realmente pregatita pentru atata dulce dintr-o data. Si totusi ma gandesc ca daca s-ar muta la mine, mi-as usura cu mult existenta. Cheltuielile ar fi impartite la doi si toate acele mici capricii pe care nu mi le permiteam de una singura, se vor concretiza acum. Si mi-ar placea sa continui de acolo unde am lasat lucrurile, dar la un nivel net superior. Mi-e teama ca subconstientul meu sa nu-l vada pe G. in locul lui L., mai ales ca amandoi sunt in zodia fecioara, amandoi miros asemanator, cu amandoi ma simt la fel de sigura si linistita si amandoi ma iubesc la fel de mult...Si totusi sunt atat de diferiti...Caci G. s-a transformat in timp in barbatul perfect, pe cand L. este precum era G. la inceput. Numai ca G. la inceput avea 22 de ani pe cand L. are 36...
Ma gandesc in perspectiva la toate posibilitatile. Ma gandesc la cata rabdare va trebui sa am alaturi de L. si nu stiu daca mai sunt prea multe resurse. Pentru ca, asa cum am mai spus L. are un suflet nobil dar este intr-atat de inocent, de corect, de bun, incat ar putea fi linsat de rechinii zilelor noastre oricand. Si cel mai teama imi va fi de momentul in care va trebui sa-l apar, si va trebui sa gasesc acele argumente care sa-l faca superior tuturor celor ce il desconsidera. Mi-e teama sa nu clacheze la un moment dat, mai ales ca am observat cum probleme de la locul de munca il macina atat de tare. Mi-e teama de multe lucruri si am observat cum deja lucrurile astea au efect si asupra comportamentului meu fata de el. Nu as vrea niciodata sa-l fac sa sufere. Mi-e atat de drag si e atat de scump incat nu ar merita asta. Am decis sa nu-l insel si sa nu il mint. Si am decis sa il parasesc daca voi fi tentata sa fac asta. Nu am decis insa daca ma pot muta cu el, desi azi-dimineata trezita din nou de ceasul lui desteptator, simteam cat de mult il iubesc si cat de fericita sunt. I-am spus atunci cu toata dragostea ca weekendul asta, asta va fi si casa lui...si azi am de gand sa-i dau cheia ca pe maine cand plec eu la lucru sa il las sa doarma in noile mele asternuturi...albe!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment