miercuri, 29 ianuarie 2014

Provocarea suprema

Pe parcursul vietii am intalnit tot felul de oameni, tot felul de situatii, de la care am avut de invatat. Cum am mai spus, mi-a placut sa iau tot, sa trec prin propria-mi sita de cunoastere, si sa raman cu ceea ce de fapt imi este sau imi va fi de folos. Si am invatat multe. Cred fara pic de modestie, ca stiu cu mult mai multe lucruri, indiferent de domeniu, in comparatie cu o alta persoana de varsta mea (cel putin din cate am cunoscut).
In domeniu de sex, relatia mea cu G. m-a facut intr-un fel sa stagnez. Dupa despartirea de el, l-am cunoscut pe M. care m-a invatat sa imi exprim sentimentele si dorintele. Desi initial foarte complexata, retinuta, si rusinata, am reusit in cele din urma sa pot sa fiu eu, asa cum eram ”in mine” de foarte multe ori cand faceam sex cu G. Si acum am ajuns la maturitatea la care imi asum orice dorinta, fantezie sau gand, pe care, fara pic de pudoare, mi le exprim liber...
Cum puteam oare sa-mi dovedesc ceea ce am devenit si ceea ce sunt, daca nu prin feedback de la o persoana cu problemele pe care le aveam eu. Acea persoana imi este iubit acum...
L. este un barbat frumos, cu un suflet nobil si pur, pe care am ajuns sa il iubesc de la primele ore petrecute alaturi de el. Este realmente ce-mi doresc (cel putin acum) in viata mea. Este romantic, dragut, gentil, dar mult prea neexperimentat fata de ce am cunoscut pana acum. Nobletea sufletului l-a facut sa se dedice total femeilor din viata lui. A avut o relatie frumoasa cu o unguroaica care l-a facut sa experimenteze tot ce-i poftea inima in domeniu sexual. Dupa ea insa a avut o relatie de cinci ani cu o femeie (daca acea fiinta se poate numi asa), care a reusit sa-l degradeze ca om si indeosebi ca barbat, astfel incat a ajuns in patul meu precum un virgin. Fosta lui iubita era o mironosita foarte credincioasa care credea in sexul de dupa casatorie. El a acceptat si a reusit cu admiratie sa-i fie loial si sa astepte cu rabdare acel moment. Acel moment nu s-a concretizat, astfel incat am aflat cu stupoare ca sunt a doua femeie din viata lui. Nu vreau sa-mi imaginez macar, cate frustrari, cate retineri si inhibitii poate sa aiba acest barbat pe care eu il iubesc. Prima noastra experienta a fost cum nu se poate de proasta. Ejacularea precoce si neputinta mentinerii unei erectii pe termen lung m-au determinat atunci sa cred ca relatia alaturi de el va fi cu mult mai scurta decat m-as fi asteptat. Stand stramb si judecand drept, ma gandeam atunci la cata rabdare a avut M. cu mine sa ma scape de falsele pudori. Realizam ca parasindu-l (doar) pentru asta, as fi dat dovada de foarte mult egoism. Discutand mi-am dat seama ca are potential si asta m-a determinat sa vreau sa pot...Iar provocarea mea este sa-l fac sa ma futa asa cum imi place...si cum de altfel oricarui barbat i-ar placea.
- Pot sa te ating pe san? Sigur nu te va deranja?
- Dragul meu...Poti face ce-ti doresti cu mine. Sunt a ta si numai a ta!!!Profita de asta cat poti tu de mult...si exprima-te. Stiu ce gandesti acum...Si de fiecare data cand facem sex si mintea ta isi spune ”mama ce buna e asta, ce-mi place cum ma suge, ce-mi place cum o fut” toate astea spune-le cu voce tare...Acelasi lucru mi-l spuneam si eu in gand, de fiecare data cand faceam sex cu G. Niciodata insa nu am avut curajul sa o spun cu voce tare, pentru ca mi-era teama sa nu interpreteze si sa nu-si faca fel de fel de idei...M. insa m-a facut sa pot sa ma exprim, si astfel am scapat de frustrari...Vreau sa fiu un M. pentru tine. Mi-ar placea sa-l cunosti o data...
Si metodele mele de seductie, ideile mele mereu altele, fac progresele sa apara zilnic. Sunt cum nu se poata de mandra pentru acest aspect si imi place din ce in ce mai mult de barbatul pe care il am alaturi de mine, in pat, in ganduri si in suflet...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment