marți, 14 ianuarie 2014

Va fi !!!

Discutie...
-Buna! Cum ti se par persoanele cu care ai conversat aici?
-Buna! Persoanele de aici sunt foarte colorate...si mint mult...
-Cam asa e si in viata reala...poate nu vor sa-si expuna adevarata identitate aici net...Nu te-ai gandit la asta?
-Ba da! Dar atunci inseamna ca au ceva de ascuns...sunt frustrari subconstiente...
-Nu dar sunt dementi care te pot recunoaste pe strada si te pot hartui. (...) Nu ti-e greu drumul de la tine pana la locul de munca?
-Tu de unde stii unde lucrez? Nu ti-am spus... (si atunci mi-am pus un real semn de intrebare)
-Nu trebuie sa-mi spui ca sa stiu. Vezi ce-ti spuneam cu recunoscutul? Te pot trage de maneca pe strada si tu habar sa nu ai ca ma cunosti sau nu...
-Nu-mi spune...sa inteleg ca sunt admirata in tacere...imi place misterul...
-Asta este treaba mea...nici macar nu ne cunoastem, doar ca eu fac legaturi rapide intre lucruri...
-Dubios de fain...
-Ai iubit?
-Nu, nu am.
-Ma gandeam ca R. este iubitul tau! ...Si atunci un val puternic de adrenalina mi-a inundat corpul slabindu-mi articulatiile. Tanjeam de mult dupa o astfel de senzatie. Am incercat sa o reproduc ieri cand am circulat cu autobuzul fara bilet, dar nu se poate compara cu fiorii aceia reci, cu golul imens din stomac, pe care mi l-au putut crea o simpla intrebare...
-Mi-e rau...de unde il stii pe R.? Ne cunoastem de undeva?
-Mai e cu tine sau nu? Nu, nu te cunosc. Dar prin diverse conjuncturi l-am cunoscut pe el, si nu am auzit lucruri prea frumoase despre el.
-Probabil...nu contest...Cert este ca pe mine nu m-au interesat si nu ma intereseaza detalii din astea...rau sau bun, cum este R., a reusit sa ma faca sa trec peste o perioada nasoala din viata mea, motiv pentru care ii multumesc. A nascut in mine fluturi, are acel ceva, desi fizic nu este nici pe departe imaginea de barbat pe care eu mi-o conturez ca fiind potrivit pentru mine...Si spre surprinderea ta de la mine nu a vrut sex. Am o presimtire. Clar ca nu esti R., cunosc modul in care el scrie, dar cred ca acum el e langa tine...
-Nu! Nu sunt R. Eu il dispretuiesc pe R. pentru ca a fost cu prietena de-a mea pe care nu o merita. (...) Isa am o inteligenta peste medie...nu ma subestima (vorbele astea spuse exact la fel, le-am auzit chiar de la R.). Da-mi numarul tau de telefon sa lamurim niste lucruri.
-Nu ma cunosti, nu te cunosc, deci nu cred ca am avea ce sa lamurim...
-Lasa ca intr-o zi poate ne-om cunoaste. Te voi invita la o cafea.
-Si totusi cred ca te preocupa prea mult subiectul...ce vrei de fapt?Vrei sa te razbuni?
-Nu pe el...nu este el de vina. Altii au! Si cum ai putut sa te culci cu el...Una, vazand o poza cu el mi-a spus razand ca nu s-ar culca cu el nici platita...
-Scumpul meu...vrei sa te opresti? In primul rand ma jignesti! In al doilea rand femeia cu care ai vorbit este o proasta si scuza-ma ca-ti spun asta...Personal imi place sa cred ca un barbat in afara de pula, poata sa atraga si cu altceva, iar noi adineauri vorbeam de inteligenta...iar R. cred ca este suficient de inteligent incat sa...nu conteaza...Asa ca te rog nu incerca sa iesi in evidenta calcand pe altii in picioare, pentru ca numai de inteligenta nu dai dovada!!!
-Se vede ca esti inca atasata de el... (gresit spus...eu inca il iubesc). Pentru faptul ca te-a parasit ar trebui sa-l detesti, nu sa-l pupi in fund...
-Poate l-ai atacat tocmai sa ma intarati si pe mine sa o fac...dar niciodata, indiferent de circumstante nu-mi vorbesc fostii de rau. Pentru ca acei fosti au fost ai mei, si fiind ai mei au meritat asta...(...) Vreau sa vad poze cu tine...
-Pentru ca ai fost sincera cu mine te apreciez. Dar ne vedem in episodul urmator.
-De ce nu acum. Poate nu va mai exista un episod urmator. Am o vorba...cand ti se da un deget ia toata mana, ca nu se stie altadata cand ti se va mai da...
-Toate cele bune Isabella Rosellini! Vorbim...dar nu stiu daca va mai fi o data viitoare...
Stau un pic si ma gandesc, si gandindu-ma ca nu am de pierdut, si ca nu gresesc cu nimic, tastez numarul de telefon...
-Multumesc! Nu ma mai intereseaza! Daca nu a fost cand am vrut eu nu mai e deloc. O seara frumoasa!
-Va fi!
-Nu e chiar dupa cum vrei tu! Aici eu decid!
-...Oricum...va fi!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment