marți, 4 februarie 2014

Risipirea norilor

”Omul asta te va iubi enorm...dar in ceea ce te priveste: crezi ca o persoana se poate indragosti de trei ori in doua luni? Sau poate cauta confortul de care are nevoie, fara prea mare efort, mai ales ca are capacitatea de a controla lucrurile...Daca iti aduci aminte cand discutam noi, exact un sot vroiai, copii etc. Eu nu cred ca esti pregatita pentru asa ceva, iar de G. ti-e dor si il vrei pentru ca nu il ai acum, dar peste doua saptamani nu l-ai mai vrea...inca il cauti. Persoana langa care esti acum ai vrea sa fie un pic mai barbat dar poate il inveti si asta...Un lucru e clar: nu il iubesti pentru ca ii spui asta. Pentru moment insa este persoana potrivita pentru tine. Modeleaza in continuare si poate te indragostesti cu adevarat. E bine ca exista vinul bun si placerea sexuala...restul poate sa apara in timp. Tu nu esti o persoana monogama. Eu cred ca monogamia face parte din cultura si nu face parte din dorintele si placerile interioare ale omului, si este foarte rara intalnita la mamifere. E foarte bine pentru tine ca iti doresti dar de reusit nu ai nici o sansa. Vei deveni eroina daca rezisti sase luni” spune M. intr-un schimb de mesaje

”Nu te voi putea uita niciodata...Vei avea mereu un loc aparte in inima mea...Dar ce a fost intre noi s-a incheiat. Avem fiecare drumul nostru pe care sa il urmam. Nu cred ca are rost sa iti povestesc de noua relatie. Sunt bine, iti multumesc de grija. Sper din tot sufletul ca si tu esti bine. Doamne ajuta sa fii fericita si sa cunosti pe cineva care sa te respecte si sa te iubeasca asa cum meriti. Mi-am facut ordine in ganduri si m-am decis sa plec la drum alaturi de altcineva...Iti doresc sa faci si tu acelasi lucru si sa incerci sa fii fericita...meriti asta!! Ai fii meritat sa-ti dau o explicatie, sa discutam ca doi oameni adulti, dar imi pare rau. Desi poate e tarziu si doare, sincer imi pare rau pentru toata suferinta pricinuita...Nu meriti asta. Nu ma astepta...Te-am mintit si te-am facut destul sa suferi. Poate m-ai ierta dar ca si mine nu ai putea uita. Vreau si imi doresc sa ramanem prieteni. Mai mult de atat nu iti mai pot oferi. Te rog frumos sa ma ierti pentru tot. Fii fericita si bucura-te de viata. Meriti asta...Eu nu am stiut cum sa te fac fericita. Eu incerc sa-mi refac viata si iubesc pe altcineva. Si nu o zic ca sa te oftic ca nu am nimic de castigat.” spune G intr-un schimb de mesaje

- Uite ce e! Ne cunostem de foarte putin timp dar asta nu inseamna ca nu imi pasa de tine. Tin la tine foarte mult, pot spune chiar ca te iubesc. Iti inteleg perfect starile si vreau sa te ajut sa treci peste ele. Crede-ma ca desi stiu ca as suferi enorm pierderea ta, daca te-ai impaca cu G. eu m-as da la o parte. Pentru ca nu stiu dar imi imaginez ce pot insemna sapte ani jumatate. Dar daca spui ca semanam atat de mult, si indeosebi din pricina zodiei tin sa-ti spun cu parere de rau ca nu se va intoarce. G. nu te va uita poate nici in sapte ani de acum inainte, de fapt nu cred ca te va uita vreodata. Isi va da singur seama, in timp, de ce a pierdut, dar nu va da inapoi. Asta pentru ca suntem foarte orgoliosi. De ce te-a iertat cand i-ai fost infidel? Nu pentru ca spera ca va uita vreodata ci ca sa se poata razbuna. Suntem razbunatori dar nu o facem direct si precipitat. Ne trebuie timp sa gasim acel moment prielnic in care sa ”lovim” acolo unde credem ca doare cel mai tare. Iar el a reusit. Crede-ma insa ca nu se va intoarce inapoi nici in ruptul capului. Eu in schimb sunt dispus sa fiu alaturi de tine. Te iubesc si vreau sa fii sotia mea. spune L. cu o reala sinceritate, uimandu-ma cu aceasta discutie.

M. tind sa cred ca esti un pic egoist (impresie pe care o am de ceva timp despre tine). Dar sa ma pui la incercare si sa nu ma sustii privind dorinta mea de a fii loiala? La asta chiar nu ma asteptam. Imi doresc acum sa-ti multumesc pentru faptul ca ai aparut in viata mea si ca ai fost acolo atunci cand am avut nevoie de tine. Dar cred ca acel rol al tau s-a jucat...nu cred ca ar mai avea careva dintre noi de castigat daca am continua ceea ce a fost intre noi.
G. spui intr-una ca merit. Daca stii asta acum, cu siguranta o stiai si cand eram cu tine. De ce nu ai aratat atunci cat de mult merit? De ce nu ai stiut sa apreciezi sa valorifici si sa iubesti la adevarata valoare ceea ce ai avut. Spui ca iubesti? Nu inteleg ce? Si vei vedea cat de repede iti va trece cand vei incepe (si tu) sa compari. O sa-ti fie teama permanent sa nu fii inselat, iar teama asta te va inebuni de gelozie. Discutia cu tine si cu L. m-au facut (inca o data) sa-mi dau seama de cine sunt si ce cacat de om era sa chem inapoi in viata mea. Desi am spus ca nu-mi vorbesc fostii de rau, in cazul tau nu ma pot abtine. Pentru ca inainte de a lua o decizie privind propria ta viata mi s-ar fi parut de bun simt sa-mi spui intr-o discutie decenta acest lucru. Sa nu ma lasi sa astept. Caci desi au fost cativa barbati care mi-au trecut prin pat in acest timp, asteptam cu inima deschisa momentul in care sa decizi intoarcerea ta cu inelul in dinti. Ma asteptam la asta...sa te vad umilit, sa te vad cum ma rogi sa te primesc inapoi. Din pacate insa asteptarile mi-au fost din nou spulberate, asa cum obisnuiai de fiecare data. Niciodata nu ai fost acolo pentru indeplinirea propriilor fantezii desi le stiai explicit. Stii ce ma doare cel mai tare? Ca aia care ti-e acum iubita o sa profite din plin de barbatul care esti acum, format din timpul, nervii, banii, sufletul meu. Crezi ca altcineva si-ar mai dea atatea numai sa faca din cel de langa ea un acel cineva de care sa fie si el foarte mandru. Ai ajuns la un apogeu de transformare. Ai ajuns sa te admiri in poze pe care ti le faci singur. Ai ajuns sa crezi tot ceea ce eu iti repetam la nesfarsit. Si acum esti un barbat perfect pentru o alta femeie...Dar ai sa decazi. Lucrurile astea trebuie mentinute. Ca indiferent cat de frumos ar arata o casa imediat dupa ce o construiesti, daca nu o intreti in scurt timp se poate subrezi....Te urasc! Esti omul pe care il urasc cel mai mult. Stii ca eu urasc sa urasc, dar pe tine te urasc din tot sufletul si as fii realmente ipocrita sa-ti spun ca iti doresc tot binele din lume...
L. pe tine te iubesc pentru tot ceea ce esti. Te iubesc pentru ca existi. Si chiar daca nu a fost o cerere oficiala in casatorie nici nu ai stii cat de mult am visat momentul asta, si nici nu ai stii cat de profund a fost ceea mi-ai spus. Vreau sa fiu sotia ta si mama copiilor tai. Iti spun asta dupa (doar) doua saptamani pentru ca sincer nu voi mai face greseala sa mai astept sapte ani pentru a-mi indeplini visele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment