miercuri, 2 decembrie 2009

Lipsa contraceptiei duce la...SIDA

Recomand pentru a fi vizionate urmatoarele:
http://www.adevaruldespreavort.ro/video-filme-documentare/16-boli-cu-transmitere-sexuala-bts-boli-venerice/113-doctors-for-life-in-your-face-protectia-prezervativului-impotriva-bolilor-cu-transmitere-sexuala-adevar-sau-minciuna-despre-bolile-cu-transmiter
si...http://www.adevaruldespreavort.ro/video-filme-documentare/16-boli-cu-transmitere-sexuala-bts-boli-venerice/103-fara-o-a-doua-sansa-hiv-sida-no-second-chance-hiv-aids

si...mai multe pe http://www.adevaruldespreavort.com/...

Desi cu tenta religioasa acest site merita studiat in amanunt...daca vrei sa sti mai multe detalii in ceea ce priveste mijloacele contraceptive si utilizarea lor...nu ezita....

Cat despre SIDA...Mi-a fost greu sa inteleg de ce pana acum,nu stiu de ce,credeam ca SIDA este o boala care in proportie de aproape 100% este transmisibila sexual la primul contact cu partenerul infectat cu HIV,si ca femeia insarcinata seropozitiva cu siguranta trasmite boala la fat prin cordonul ombilical...Tot ce credeam mi s-a rasturnat in cap,atunci cand asistand la un curs de psihologia varstelor la Facultatea de Psihologie(urmez a doua facultate acum),vorbeam de viata intrauterina si deci ce poate afecta fatul...Intr-un slide profesoara a specificat faptul ca virusul HIV se transmite de la mama la fat doar in proportie de 10-30% si ca daca copilul se naste prin cezariana sansele sunt mari ca acesta sa nu faca boala...Mirata,consternata mai degraba,am intrbat-o politicos pe profesoara de unde are aceste date si mi-a zis ca dintr-o carte de specialitate...Bineinteles ca a doua zi am intrebat la Faculatea de Medicina,o doamna doctor-profesor de Boli Infectioase,si dansa efectiv mi-a confirat faptul ca profesoara de la Psihologie avea dreptate...I-am cerut explicatii...

SIDA este o boala cu transmitere sexuala(BTS),dar care se transmite doar atunci cand partenerul sanatos are imunitatea scazuta...Explicatia naturala care mi-a venit pe moment in gand a fost motivul pentru care rata de contagiozitate este in prezent atat de mare;conditiile de mediu(poluare,alimentatie plina de conservanti,produse chimice,lipsa de miscare,uzul si abuzul de tutun,droguri etc),scad imunitatea...Prin urmare in prezent acest procent este intr-adevar>30%,dar nu 100% cum credeam eu initial...Acest lucru este valabil si pentru hepatita B sau C...In orice caz concluzia acestei intamplari este ca...PREZERVATIVUL ESTE SFANT si ca nu ne putem baza pe statistici facute aleatoriu,pe subiecti...care poate s-au nimerit ca tocmai atunci sa aiba o imunitate buna...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment