vineri, 18 decembrie 2009

Declaratie de dragoste-inspirata de o ninsoare ca-n povesti...


Imi plac buzele tale cand,
Ating cu nerabdare pielea;
Si o saruta tremurand
Ca in zilele acelea,
Cand nimeni nu se-mpotrivea
Cu ale noastre ganduri
Si timpul parca-n loc statea
Si ne iubeam in randuri.
Si-mi place tare al tau falus,
Care-mi mangaie durerea,
Si-mi placi tu atunci cand dus
Imi sugi din trup toata puterea.
Si-mi placi atunci cand esti decis
Sa ma cutreeri toata
Cu limba sa te-apuci de scris
Cu dorinta adevarata.
Si-mi place-atunci cand ma sugrumi
Cand mi se-apropie placerea
Cand toate lumile le-aduni
Sa mi le oferi aievea.
Si faci ce vrei,cat vrei,cum vrei
Sunt doar a ta,mereu voi fi
Imi place doar cum tu ma iei,
Te-ador cu-adevarat sa stii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment