marți, 22 decembrie 2009

Jurnalul unei nimfomane...

De foarte mult timp nu am mai vizionat un film...am fost prea ocupata,prea obosita sa mai acord 2 ore pentru mine,vizionand un film bun.Azi la recomandarea unor prieteni,am descarcat de pe dc "Jurnalul unei nimfomane"...si iata ca,chiar si asa obosita,dar mai putin ocupata,am reusit sa...traiesc...pentru doua ore o poveste.
Nu cred ca a mai fost film pe care sa-l fi vizionat si sa-mi ofere atatea stari,sentimente,clipe in care vroiam sa sar din pat de nervi,de fericire,de tristete sau de dorinta pentru placere...Acest film m-a facut sa rad,sa plang,sa-mi fie teama si sa...vreau...M-a facut sa fiu multumita cu ceea ce fac,ceea ce gandesc,ceea ce am,ceea ce vreau,ceea ce sunt...Si ma multumesc cu toate,pentru ca da...intr-adevar a fi hapsan in viata inseamna a cere mai mult decat se poate...si lacomia este intr-adevar un pacat.
Povestea incepe cu scene fierbinti de sex,aratand-o pe ea in diferite ipostaze,pozitii,cu diferiti amanti...Dar o mai prezinta si alaturi de bunica...Si apoi dupa ce aceasta moare,cu un barbat de care se indragosteste,desi nu e bun deloc la pat,dar de care se desparte curand,din cauza posesivitatii lui...Si atunci mi-a venit efectiv in minte ca in viata asta nu poti sa le ai pe toate...trebuie sa alegi...Si aceasta alegere doare cel mai tare...
Iata cateva vorbe din film din care am avut de invatat...si sunt bune de retinut...:
"O femeie fara meserie are doua obtiuni: casatoria sau prostitutia"..."Toata lumea ar trebui sa-si impartaseasca ideile"
"Un barbat care face sex e super macho...cand e vorba de o femeie atunci e curva"(off...chestie cu care sunt de mult de acord,dar cu care sunt impotriva...nu stiu daca ma intelegeti-app.de asta am vb in postarile trecute)
"Noteaza-ti indoielile,ideile,problemele pe o foaie de hartie...dar interogativ ca sa le poti privi din afara"
"Am fost intrebata ce simt atunci cand fac dragoste...e ca un amestec de energie cu cealalta persoana,ce ma face sa zbor...si sa ma unesc cu cosmosul...energia orgasmului meu e o mica parte din mine ce zboara,si termina prin a se uni cu universul...o calatorie siderala ce ma duce spre infinit..."
...Si sunt multe alte vorbe...care intra la suflet...dar poate le descoperiti si voi...Cert este ca barbatul in sine e o specie de animal foarte...imprevizibila...(ca alt cuvant nu gasesc)...Un barbat poate fi intr-un fel si...oricum.Femeia...este asa cum o descriu toti: cicalitoare, curva, cicalitoare, curva etc...In schimb barbatul nu are o carcateristica...El poate fi in mai multe feluri,caci instinctul lui animalic,face dintr-un mielusel,cel mai feroce berbec,care se poate indrepta cu coarnele spre tine,in orice moment,fara a gandi...Dupa ce se da cu capul...realizeaza greseala...si incearca sa aduca scuze,sa-si ceara iertare...Dar nu stie ca pe langa curva si cicalitoare,sau cicalitoare si curva,depinde in ce ordine vreti sa o...luati...femeia mai are o caracteristica ce incepe cu litera"c"...si anume ca este...Culta...si suficient de Cunoscatoare in ceea ce priveste propriile-i limite...Atunci cand femeia spune"stop"...barbatul nu mai e nici macar mielusel...este efectiv...un nimeni...sau poate(ca tot imi veni in minte)...un melc strivit...
Nu putem sa spunem ca putem trai fara barbati,am fi ipocrite...Ceea ce trebuie insa sa ne impunem noi femeile...este o limita:in a primi flori,sex,bani,sex,jigniri,sex,pumni...flori(nu stiu daca stiti unde bat)...Trebuie...e necesar pentru a ne pastra integritatea ca femeie,si nu in ultimul rand...ca om...sa accentuam acele hotare,pe care niciodata sa nu le trecem,mascate de un compromis...
Si trebuie sa stim cumpatarea...in orice...nu numai in sex...Eu pana nu de mult nu puteam sa ma opresc din mancat...Azi...chiar azi mi s-a intamplat ca foarte sete fiindu-mi,sa iau bidonul si sa-l duc lacoma la gura...s-a intamplat insa sa imi dau seama de greseala mea cand am simtit un dita-mai nodul de aer care coboara pe gat,atat de usor incat sa-mi provoace o durere groaznica...sau...alt exemplu...Pana acum 2 ani imi placea mult vodka,motiv pentru care,oriunde mergeam,din aceea comandam...Asta pana la un Revelion,cand atat de mult mi-a placut votka,ca de atunci nu o mai beau...nici sa mai aud de asa ceva.Iata deci lacomia trebuie inlaturata...Impresionanta pana la lacrimi a fost scena cu barbatul paralizat de la gat in jos...Nu vreau sa o descriu...Vreau sa cititi randurile ce urmeaza...si sa vedeti filmul:"Misca-ti degetele.Haide...misca-ti degetele de la mana.Pentru tine e usor.Eu nu-s capabil sa-mi misc un singur deget.Nu stii de cate ori, dintr-o data,imi imaginez ca mainile si degeteleincep sa se miste si ma ridic din scaun incepand sa alerg.Nu pot atinge florile,sa simt catifeaua...Ar trebui sa ne iubim mai mult.Mereu realizam niate lucruricand e prea tarziu.De la accident,de cate ori vad pe cineva,ii dau un sfat.Sa se bucure de viata lor în fiecare zi, dar cu adevarat."...
Treieste...
Traieste...
Traieste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment